20 November 2018, 15:14:57
News: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Pagina's: 1 2 3 [4]
Print
Auteur Topic: Stel jezelf eens voor.  (gelezen 27757 keer)
naaktrijder
Nieuweling
*

« Antwoord #45 Gepost op: 25 Mei 2013, 19:29:58 »

hallo GotFazeD
ik weet niet of je ook in belgie woont maar deze morgen was het inderdaad nog fris
om niet te zeggen koud  Rollende ogen
GotFazeD
Held

« Antwoord #46 Gepost op: 25 Mei 2013, 21:31:05 »

Was inderdaad nog wat aan de frisse kan naaktrijder:
hallo GotFazeD
ik weet niet of je ook in belgie woont maar deze morgen was het inderdaad nog fris
om niet te zeggen koud  Rollende ogen

riding a Fz1 is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my Fz1.,Groetjes Berry
AdjevE
Nieuweling
*

« Antwoord #47 Gepost op: 25 April 2014, 19:45:05 »

Ik ben Ad uit Eindhoven

Mijn Bulldog BT1100 heeft na 152.000 km z'n economische levensduur beeindigd. Startmotor defect en bovendien zat er een grote beurt+nieuwe achterband aan te komen en de kosten werden me te hoog in relatie tot de km stand. Helaas; het was een geweldig fijne motor  :}

Nu deze FZ8N gekocht:
https://www.youtube.com/watch?v=AhsXUAsQ3Y4

Naast de accessoires te zien op dit filmpje zitten er nu ook Rizoma spiegels, stuur, knipperlichten en handles op. Ding is in mijn ogen helemaal af.

Als ik 'm eind volgende week in m'n bezit heb zal ik wat foto's posten. Ik hoop dat ie me net zo goed gaat bevallen als de Bulldog.

Groeten
Ad :W
GotFazeD
Held

« Antwoord #48 Gepost op: 26 April 2014, 08:28:09 »

Welkom Ad.
Wat een verandering, van een bulldog naar een fz8.
Ben benieuwd wat je van het motorkarakter van de fz8 in vergelijking met de bulldog vind.
En natuurlijk het verschil in de wegligging.
Btw zou bijna vergeten tezeggen:  "mooie fiets"!
« Laatste verandering: 21 Juni 2014, 09:12:10 door GotFazeD » Gelogd

riding a Fz1 is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my Fz1.,Groetjes Berry
asphaltD
Volwaardig lid

« Antwoord #49 Gepost op: 26 April 2014, 09:12:40 »

Ad gefeliciteerd met je FZ8.  motorrijden laat het mooie weer maar komen
Jimgubbels
Nieuweling
*

« Antwoord #50 Gepost op: 20 Juni 2014, 23:07:07 »

Hoi Ad,

Mooie fiets, ik ben zelf onlangs ook overgestapt, van mijn  Yami logo Bulldog naar een  Yami logo FZ1-NA. Akrapovic uitlaat, powercommander, led knipperlichten, korte achterkant. Helemaal zwart, lijkt dus op die van jou.
Ik hoop dat je net zo veel plezier hebt als ik, ondanks mijn tevredenheid over de BT1100, de mijne had pas 22.500 km gelopen, ik miste echter wat power. Dat laatste heeft mijn FZ1-NA ruimschoots goedgemaakt!!  Brede lach

Jim
Pagina's: 1 2 3 [4]
Print
Ga naar: