16 Januari 2018, 13:46:39
News: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Pagina's: 1 [2]
Print
Auteur Topic: Informatie.  (gelezen 13989 keer)
faz-eric
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 9 April 2008, 21:39:46 »

Jazeker
Eerst een mooie brief geschreven met daar onder andere in dat ik van plan was om van merk te veranderen.
Deze is aan de dealer ( motoport rockanje)gestuurd en de dealer heeft hem doorgestuurd als je hem direct naar yamaha nederland stuurt wordt hij niet behandeld.
Hierna een itnodging verkregen om de motor na te laten kijken bij yamaha nederland en na een week was hij weer terug met goed resultaat.
Doe er je voordeel mee en probeer het ook op deze manier.
Gtreetz Faz-eric
Spritze
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juli 2008, 22:58:37 »

Kan aan mij liggen maar als ik iets post dan kom ik ik eerst weer terug in de index ipv bij mijn geplaatste bericht.
Ligt dat aan mijn instellingen of aan de site?
Bert
Algemene moderator
Senior

« Antwoord #17 Gepost op: 17 Juli 2008, 23:06:44 »

Citaat
Kan aan mij liggen maar als ik iets post dan kom ik ik eerst weer terug in de index ipv bij mijn geplaatste bericht.
Ligt dat aan mijn instellingen of aan de site?

Heb zo geen idee waar het in te stellen is maar het ligt aan de site.
moet ik nog even zoeken

Pluk de dag rij lekker op een Fz1
Spritze
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 21 Februari 2010, 00:55:50 »

Bert, is het niet mogelijk om een kopje "aktieve topic" te maken?
Dan hoeft iedereen enkel daar op te klikken om de lijst met de meest aktieve topics in beeld te kijgen.
Is lekker overzichtelijk.

Voorbeeldje van wat ik bedoel:
www.limburgracingteam.nl

Gr
Ralph
Fatopi
Senior

« Antwoord #19 Gepost op: 21 Februari 2010, 12:18:41 »

Dan hoeft iedereen enkel daar op te klikken om de lijst met de meest aktieve topics in beeld te kijgen.

www.limburgracingteam.nl

Gr
Ralph

Bij het inloggen kun je kiezen om de ongelezen berichten te zien na jouw laatste bezoek. Dus die functie is er in feite al.
Spritze
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Februari 2010, 18:11:41 »

www.limburgracingteam.nl

Gr
Ralph

Bij het inloggen kun je kiezen om de ongelezen berichten te zien na jouw laatste bezoek. Dus die functie is er in feite al.

Dat is helaas niet wat ik bedoel, want als ik in die topics gereageerd heb heb ik geen lijst meer van topics.
Tevens heb je geen lijst van in welke topics de laatste tijd gereageerd is. (vooral als ik ze al gelezen heb)
Stel dat ik iets post en ik wil de volgende dag nog iets lezen/verranderen in dat topic dan zal ik altijd naar het subforum moeten gaan om daar naar het topic te zoeken. (vooral als niemand anders nog wat gepost heeft)
Terwijl als je gewoon een link naar de aktiefste topics hebt je hem zo ziet staan.
Pagina's: 1 [2]
Print
Ga naar: