19 December 2018, 15:13:51
News: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Pagina's: 1 2 [3] 4
Print
Auteur Topic: Leovince uitlaat Gppro (deel2)  (gelezen 26904 keer)
Redline Rider
Junior
**

« Antwoord #30 Gepost op: 11 April 2011, 14:20:38 »

Inderdaad, ik heb hem ook aan de linkerkant gemonteerd.
Geweldig geluid uit de GPPRO trouwens! Dat geknetter bij gas los is geniaal  Tong
AmsterdamRat
Junior
**

« Antwoord #31 Gepost op: 11 April 2011, 14:52:02 »

Aan de verkeerde kant?? Dat meen je niet! Schaam me dood  Rollende ogen Rollende ogen Sorry voor het verkeerde advies  withStupid

2006 Yamaha FZ1(Fazer) with the following mods: LeoVince GP exhaust, K&N filter, carbon belly-pan, carbon heel pads, Puig bubble screen, LED blinkers (front and rear),black levers with gold adj., bullets bar end weights, License plate holder, golden rear-sprocket (Driven 47T) and 16T front sprocket.
AmsterdamRat
Junior
**

« Antwoord #32 Gepost op: 11 April 2011, 15:45:53 »

Iemand nog tips om hem aan de juiste (linker) kant te monteren? Want het linkerboutje wil dus niet los omdat de andere (zij)standaard ervoor zit. Deze moet dus ook los.
Of kun je de motor op de middenbok plaatsen en vervolgens de bouten losdraaien? Niet dat dan de middenbok dan door de lucht schiet?   withStupid
« Laatste verandering: 11 April 2011, 16:00:47 door AmsterdamRat » Gelogd

2006 Yamaha FZ1(Fazer) with the following mods: LeoVince GP exhaust, K&N filter, carbon belly-pan, carbon heel pads, Puig bubble screen, LED blinkers (front and rear),black levers with gold adj., bullets bar end weights, License plate holder, golden rear-sprocket (Driven 47T) and 16T front sprocket.
Scallie
Junior
**

« Antwoord #33 Gepost op: 11 April 2011, 16:25:19 »

Ik heb de mijne met spanbanden aan het plafond van de garage bevestigd, zodat hij zonder middenbok ook recht bleef staan.
Als je hem op de zijstandaard zet kun je bijna niet bij de bouten.
AmsterdamRat
Junior
**

« Antwoord #34 Gepost op: 11 April 2011, 16:34:12 »

Ik kom op zich wel bij de bouten, het vervelende is alleen dat de linker bout van de middenbok achter een gedeelte van de zijstandaard zit verscholen.
Oftewel de zijstandaard moet er eerst af. Wacht wel tot mijn vrouw thuis is, kan zij even op de motor gaan zitten, zodat ik de standaards kan loskoppelen  Rollende ogen Rollende ogen

Ruben
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: 11 April 2011, 19:00:09 »

Officieel moet je die beugel om je middenbok mee op te vangen aan de linker kant van de motor monteren, dus waar je schakelpedaal zit.
Let hierop, op de foto hierboven zit de beugel aan de VERKEERDE kant!!!

heel toevallig heb ik hem ook aan de rechterzijde de linkerzijde vond ik maar niks
FZntje
Gast
« Antwoord #36 Gepost op: 22 April 2011, 22:21:33 »

Toch wel prettig een naked dan heb je deze problemen niet
als je de gppro monteerd  Rofl
FZ1GT
Volwaardig lid

« Antwoord #37 Gepost op: 22 April 2011, 22:56:45 »

Klopt,

ik heb de beugel ook links zitten. Mensen bedankt voor de tips.
Yellowdriver
Volwaardig lid

Snel Sneller Snor Mio50

« Antwoord #38 Gepost op: 24 April 2011, 17:22:20 »

Toch wel prettig een naked dan heb je deze problemen niet
als je de gppro monteerd  Rofl
withStupid

Scallie
Junior
**

« Antwoord #39 Gepost op: 25 Mei 2011, 17:02:32 »

Zijn er hier mensen die met hun GP Pro wel eens Duitsland en/of Oostenrijk in geweest zijn.
Uitlaat heeft een e-keur, maar ben toch bang dat ik problemen ga krijgen aangezien het geluisniveau behoorlijk is  :Clown.
Yellowdriver
Volwaardig lid

Snel Sneller Snor Mio50

« Antwoord #40 Gepost op: 25 Mei 2011, 20:20:01 »

Zijn er hier mensen die met hun GP Pro wel eens Duitsland en/of Oostenrijk in geweest zijn.
Uitlaat heeft een e-keur, maar ben toch bang dat ik problemen ga krijgen aangezien het geluisniveau behoorlijk is  :Clown.

He scallie oud collega NXP,
Gewoon de DBkiller erin laten , ik rijdt er ook gewoon mee door Dld met de killer erin, gewoon wat minder op
het gas en wat lager in de touren.
Klinkt lekker he die GPpro

FZ1GT
Volwaardig lid

« Antwoord #41 Gepost op: 26 Mei 2011, 08:00:06 »

Ik rij ook door Duitsland met DB killer er in, nooit problemen.
Misschien een stomme vraag, maar als hij toch E-keur heeft, is er toch niks aan de hand? Misschien via artikel 5, maar verder volgens mij niet?

Of.....
FZntje
Gast
« Antwoord #42 Gepost op: 26 Mei 2011, 12:55:28 »

Ik rij zelf ook met de GPPRO en aangezien hij in duitsland verkocht wordt
met een Ekeur en een TUV keurmerk zullen de oosterburen er geen problemen mee hebben.  Brede lach
Ik zou wel de papieren meenemen waar opstaat dat hij een Ekeur heeft mocht je onverhoopt
toch aangehouden worden.  withStupid
FZ1GT
Volwaardig lid

« Antwoord #43 Gepost op: 26 Mei 2011, 13:09:59 »

Doe ik ook, in de demper staat echter een "E" stempel, maar met papieren kun je mogelijk eerder overtuigen. Smiley
Scallie
Junior
**

« Antwoord #44 Gepost op: 26 Mei 2011, 14:53:50 »

Papieren gaan sowieso mee.
Killer zit er altijd in, maakt anders teveel herrie.
In principe zou je geen problemen moeten krijgen met een e-keur, maar
ze doen vaak ook een geluidsniveau meting en ik vraag me af of hij dan binnen de
de grenzen blijft. Ik begrijp niet dat ze voor deze uitlaat ooit een e-keur gekregen hebben. :Clown
Pagina's: 1 2 [3] 4
Print
Ga naar: