22 Oktober 2018, 18:02:34
News: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Pagina's: 1 2 3 [4]
Print
Auteur Topic: Show je helm topic  (gelezen 22761 keer)
FZntje
Gast
« Antwoord #45 Gepost op: 28 Mei 2013, 21:30:01 »

Ik heb nog nooit mijn helm online gekocht maar wil je wel wat advies geven hoe ik te werk
zou gaan mocht ik er ooit toe besluiten.
Op de webshop noteren welke helm je aanspreekt qua looks en qua prijs
Dan naar een motorzaak met een uitgebreid assortiment welke ook de merken bevat waar je keuze op gevallen is.
Daar dan passen en eventueel kijken of je met de prijs iets overeen kan komen daar je hem elders goedkoper gezien heb.
Gaan ze er niet mee akkoord dan weet je welke je wilt goed zit en je dus moet bestellen.

Succes ermee ik koop mijn spullen liever bij de shop ook ivm eventuele garantiezaken.
Heb ooit een arai gehad waar een spoiler los ging zitten even terug dag later helm weer in orde
Zulke service heb je online niet ook daar je voor misstanden altijd je spul op moet sturen.
Hoeft niet te gebeuren maar kan altijd  Knipoog

FZed1
Junior
**

« Antwoord #46 Gepost op: 28 Mei 2013, 22:37:15 »

Ik heb nog nooit mijn helm online gekocht maar wil je wel wat advies geven hoe ik te werk
zou gaan mocht ik er ooit toe besluiten.
Op de webshop noteren welke helm je aanspreekt qua looks en qua prijs
Dan naar een motorzaak met een uitgebreid assortiment welke ook de merken bevat waar je keuze op gevallen is.
Daar dan passen en eventueel kijken of je met de prijs iets overeen kan komen daar je hem elders goedkoper gezien heb.
Gaan ze er niet mee akkoord dan weet je welke je wilt goed zit en je dus moet bestellen.

Succes ermee ik koop mijn spullen liever bij de shop ook ivm eventuele garantiezaken.
Heb ooit een arai gehad waar een spoiler los ging zitten even terug dag later helm weer in orde
Zulke service heb je online niet ook daar je voor misstanden altijd je spul op moet sturen.
Hoeft niet te gebeuren maar kan altijd  Knipoog

Ik heb ooit voor mijn meissie een helm online in Engeland gekocht. Deze Arai scheelde maar liefst 200 euro met de winkeliers en webshops in Nederland. Het was een nieuw model. Alleen staat er een Engelse sticker op. De service moet gewoon overal hetzelfde zijn. Als je nog over service kan praten bij Arai. Vroeger stond er op elke beurs en speciale dag wel een serviceteam van Arai welke je helm nakeek en kosteloos repareerde indien nodig. Nu niks geen service meer. Je mag altijd betalen. Het is dat Hans van Wijk de service wel heeft en hem dan maar kosteloos repareert. Nu koop ik daar ook mijn motoren Knipoog. Maar voor mij geen Arai meer. Ik ga voor een Shoei indien nodig. Veel betere service. Helm van mijn meissie nooit problemen mee gehad.
FZed1
Junior
**

« Antwoord #47 Gepost op: 9 Juni 2013, 12:58:21 »

Zal je meemaken.....heb je net geklaagd over de service van Arai. Staan zij gisteren bij Hans van Wijk. Weer top in orde gebracht mijn helm. Wel weer laten overhalen tot de koop van een nieuwe helm. Nee geen Arai of Shoei Rollende ogen.
Ik werd geadviseerd een aanstormende marktleider in helmen te gaan voelen. Het is de HJC RPHA 10 Plus Cage geworden. Super lichte helm met hele goede ventilatie welke door kin- en neuskap is op te heffen. Geluid is hetzelfde als de Arai. Eerste indruk is een fijne helm. Helm is geleverd met blanke- en smoked vizier met vlaklopende pinlock.
Laurenzo
Nieuweling
*

« Antwoord #48 Gepost op: 4 April 2014, 10:01:53 »

Leuke topic.
Ik heb ook voor een HJC gekozen, persoonlijk de perfecte pasvorm.

HJC IS 17 Lorenzo

GotFazeD
Held

« Antwoord #49 Gepost op: 8 April 2014, 17:55:11 »

Afgelopen zondag bij motor center venlo deze gekocht.

Alleen nog m'n scala g9 inbouwen  en dan genieten Groeten van

riding a Fz1 is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my Fz1.,Groetjes Berry
Wallie
Held

FZ1 for fun

« Antwoord #50 Gepost op: 8 April 2014, 22:16:34 »

Mooie helmen hoor mannen!
Pagina's: 1 2 3 [4]
Print
Ga naar: