19 December 2018, 16:23:49
News: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Pagina's: [1] 2 3 ... 8
Print
Auteur Topic: De Fz1 Fazer Sa van Quickey  (gelezen 49839 keer)
Quickey
Volwaardig lid

« Gepost op: 14 Februari 2010, 21:38:01 »

In oktober 2009 kocht ik mezelf een gloednieuwe Fz1 s, bij Lammens motoren in Gent aan promoprijs  Geschokt  Brede lach
Het is de Ocean Depth versie met (donker) goude velgjes. Na de eerste testrit was er niet veel meer nodig om mij te overhalen.
Het eerste dat ik bestelde was een zijkofferset van Kappa (die ik binnekort ga halen, maart 2010)
Het rek dient enkel maar om op reis te gaan, ga deze er niet laten ophangen voor de gewone zondagse rit. Daarom dat ik een achterlicht met ingebouwde knippers ga installere zodat ik de pinkers niet elke keer hoef te verzetten als ik het rek er al dan niet op wil.
 Had er al velgstrips ophangen maar na 1 dag was ik ze al terug beu, vond het blijkbaar toch niet zo mooi.

Wat er nu al opzit zijn de carbon valdoppen van De Jong Tuning. De seatcover die ik had besteld paste jammer genoeg niet, dus op zoek naar ander exemplaar.

Wat ik er graag nog zou op willen zetten verschilt van dag tot dag. Constant kom ik nieuwe mooie accesoires tegen voor de Fazer dus het zal voor mij ook een verrassing zijn wat er nog volgt  Grijns

Voor foto's kunt u op onderstaande link klikken, vanaf er iets aan veranderd zet ik de foto's er direct op, dus het blijft up to date  Knipoog

http://picasaweb.google.be/111781869638869015671
« Laatste verandering: 20 April 2010, 20:31:21 door Quickey » Gelogd

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
bluefz1s
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Februari 2010, 23:32:33 »

Mooi ding.

Niet teveel aan doen... is zo al mooi  Smiley Smiley
Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Februari 2010, 23:40:28 »

zal proberen  Knipoog

Groeten van
« Laatste verandering: 14 Februari 2010, 23:57:50 door Quickey » Gelogd

joe
Senior

« Antwoord #3 Gepost op: 15 Februari 2010, 12:15:05 »

nice bike  Smiley andere uitlaat zou er ook nog mooi opstaan  Knipoog

greetz .....joe  Groeten van

Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #4 Gepost op: 15 Februari 2010, 18:11:16 »

nice bike  Smiley andere uitlaat zou er ook nog mooi opstaan  Knipoog

greetz .....joe  Groeten van

dacht deze als eerste te verandere maar kan ni kieze welke  Kwaad Grijns dus laat ik dit nog een tijdje zoals hij is. Het geluidje dat hieruit komt vind ik al bij al niet zó slecht (goed hoog de toere in jage en late brulle  Tong) en begin hem nog mooi te vinde ook. 

Wallie
Held

FZ1 for fun

« Antwoord #5 Gepost op: 15 Februari 2010, 20:15:06 »

Citaat
en begin hem nog mooi te vinde ook.  

Als je de originele demper mooi begint te vinden is de 1e accessoire die je moet kopen van Hans Anders, Pearl of Spec-savers, als je begrijpt wat ik bedoel. Brede lach Brede lach Brede lach Knipoog

De motor is SUPER maar die SCHOORSTEEN moet eraf.

Ik heb zelf een G&G uitlaat. Ik kon toen ook moeilijk kiezen tussen een MIVV Suono, een Remus of de G&G. Het geluid en zeker ook de scherpe prijs-aanbieding die ik kreeg deden mij voor de G&G kiezen. Ik heb er geen spijt van. Wel heb ik beide katalysatoren verwijderd. Rijdt nu STUKKEN beter.

Succes met je Fazert en hou de glimmende kant boven. Brede lach

Mazzel
« Laatste verandering: 15 Februari 2010, 20:26:14 door Wallie » Gelogd
Spritze
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Februari 2010, 01:31:50 »

nice bike  Smiley andere uitlaat zou er ook nog mooi opstaan  Knipoog

greetz .....joe  Groeten van

Volgens mij staat er nog een mooie carbon uitlaat te koop op dit forum  Grijns Tong

Maar mooie fits! Groeten van
vincefazer
Held

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Februari 2010, 10:28:36 »

Idd.

Leef vandaag, gisteren is voorbij en morgen is het weer vandaag...
Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #8 Gepost op: 16 Februari 2010, 18:47:06 »

Citaat
en begin hem nog mooi te vinde ook.  

Als je de originele demper mooi begint te vinden is de 1e accessoire die je moet kopen van Hans Anders, Pearl of Spec-savers, als je begrijpt wat ik bedoel. Brede lach Brede lach Brede lach Knipoog

De motor is SUPER maar die SCHOORSTEEN moet eraf.

Ik heb zelf een G&G uitlaat.

Voorlopig, tot zolang ik iets opzij heb voor een andere, vind ik hem mooi.  Rollende ogen
Heb je toevallig een foto van die G&G op jou motor?

Wallie
Held

FZ1 for fun

« Antwoord #9 Gepost op: 16 Februari 2010, 22:19:20 »

Yep,

staat in dit topic: http://www.forum.fz1.nl/index.php/topic,653.0.html

Laterssssss
Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #10 Gepost op: 16 Februari 2010, 23:30:16 »

denk dat ik voorlopig de kat al ga verwijderen en de orignele stoofbuis even behoud, tis crisis he  Grijns Rollende ogen

bluefz1s
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 17 Februari 2010, 16:48:22 »

denk dat ik voorlopig de kat al ga verwijderen en de orignele stoofbuis even behoud, tis crisis he  Grijns Rollende ogen

ha ha... de mannuh zijn weer lekker aan het opnaaien. Je hebt helemaal gelijk. Lekker laten zitten.
Std pijpje is een plaatje op deze fiets. Stoofbuis... dat is nog eens een leuke benaming..  Brede lach Brede lach
Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #12 Gepost op: 19 Februari 2010, 00:37:13 »

vandaag heb ik de katalysator eruit gehaald en dit geeft al een heel ander geluid, of hij zich anders gedraagt qua rijgedrag test ik morgen even uit.
zo'n kat eruit krijgen gaat toch niet zo makkelijk als in het filmpje van Coperdawg, hij boort er even in en dan haalt de kat er in 2 stukken uit, bij mij ging het net ietsje moeilijker. Heb moeten boren, beitelen, kloppen, vanalles en nog wat toch een dik uurtje mee bezig geweest. maar het is het waard.
zaterdag naar de motobeurs in Utrecht, zulle ons daar is laten horen, mét originele pijp erop  motorrijden
by the way er staan wat foto's van op de link bovenaan, filmpje volgt misschien ook nog Knipoog

Groeten van

Wallie
Held

FZ1 for fun

« Antwoord #13 Gepost op: 21 Februari 2010, 11:35:41 »

Die Kat had ik er in een half uurtje uit. Gewoon een lange dikke oude schroevendraaier en hakken maar. Alleen effe opletten voor de O2 sensor die erchter zit. Met een stofzuiger hou je de boel schoon. Effe starten voordat de demper er weer opgaat!!!!!

Trouwens, Quickey, in de demper zit ook nog een vette Kat. Veel plezier

Laters
Wallie
Held

FZ1 for fun

« Antwoord #14 Gepost op: 21 Februari 2010, 11:37:27 »

Trouwens, ik merk het zeker wel dat de Kat weg is. Ik heb een 2007 FZ1 maar waarschijnlijk van modeljaar 2006. Had dus een behoorlijke aan-uit gasreactie. Deze is nu véééééél minder.
Pagina's: [1] 2 3 ... 8
Print
Ga naar: