In oktober 2009 kocht ik mezelf een gloednieuwe Fz1 s, bij Lammens motoren in Gent aan promoprijs

Het is de Ocean Depth versie met (donker) goude velgjes. Na de eerste testrit was er niet veel meer nodig om mij te overhalen.
Het eerste dat ik bestelde was een zijkofferset van Kappa (die ik binnekort ga halen, maart 2010)
Het rek dient enkel maar om op reis te gaan, ga deze er niet laten ophangen voor de gewone zondagse rit. Daarom dat ik een achterlicht met ingebouwde knippers ga installere zodat ik de pinkers niet elke keer hoef te verzetten als ik het rek er al dan niet op wil.
Had er al velgstrips ophangen maar na 1 dag was ik ze al terug beu, vond het blijkbaar toch niet zo mooi.
Wat er nu al opzit zijn de carbon valdoppen van De Jong Tuning. De seatcover die ik had besteld paste jammer genoeg niet, dus op zoek naar ander exemplaar.
Wat ik er graag nog zou op willen zetten verschilt van dag tot dag. Constant kom ik nieuwe mooie accesoires tegen voor de Fazer dus het zal voor mij ook een verrassing zijn wat er nog volgt

Voor foto's kunt u op onderstaande link klikken, vanaf er iets aan veranderd zet ik de foto's er direct op, dus het blijft up to date
http://picasaweb.google.be/111781869638869015671