19 September 2018, 23:20:16
News: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6
Print
Auteur Topic: Welke regio / omgeving rij je vaak?  (gelezen 34797 keer)
BeR_FZ1
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 1 Augustus 2010, 16:07:27 »

Weet dat er geen regio vermelding komt bij de leden maar zie nu toch best wel veel R'dammers(of buurtgenoten) hier in de laatste posts.
skink
Nieuweling
*

« Antwoord #16 Gepost op: 1 Augustus 2010, 19:01:27 »

Wegens geen collegas voor mijn regio blijf ik in west vlaanderen rondtoeren.
Jacques
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 2 Augustus 2010, 01:55:16 »

Vanuit de NOP (FL)
Friesland/Gaasterland
Drenthe/Kop van Overijssel
Noordoostelijke deel van de veluwe
Een paar keer per jaar met een groep naar de Eifel of Sauerland
Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #18 Gepost op: 2 Augustus 2010, 22:15:19 »

Toeren door gans België (hoe groot het dan al mag zijn), Oostkantons/Duitsland langs Wester-  en Oosterschelde. Binnekort een weekje naar het Zwarte woud. kijk er enorm aar uit.
Zijn er eigelijk veel collega Fz1 /Fazer rijders uit het Belgenlandje? Zo heel veel zie ik ze hier in de buurt (Mechelen) ook niet rijden.
Misschien kunnen we bij de ledenlijst gewoon al een B of N   Knipoog

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Ivo Smeets
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 2 Augustus 2010, 23:03:39 »

Toeren door gans België (hoe groot het dan al mag zijn), Oostkantons/Duitsland langs Wester-  en Oosterschelde. Binnekort een weekje naar het Zwarte woud. kijk er enorm aar uit.
Zijn er eigelijk veel collega Fz1 /Fazer rijders uit het Belgenlandje? Zo heel veel zie ik ze hier in de buurt (Mechelen) ook niet rijden.

Ik woon niet zo ver van Mechelen vandaan, hetzij dan wel op Nederlandse bodem!
Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #20 Gepost op: 3 Augustus 2010, 14:18:36 »

is er in Nederland ook een Mechelen? of bedoel je misschien Maasmechelen?

Ivo Smeets
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 3 Augustus 2010, 18:11:49 »

is er in Nederland ook een Mechelen? of bedoel je misschien Maasmechelen?
 Rofl

Ja er is hier een 25 km vandaan ook een dorp dat Mechelen heet.

En Maasmechelen ligt een km of 10 bij mij vandaan?
 :Clown

joe
Senior

« Antwoord #22 Gepost op: 3 Augustus 2010, 18:26:01 »

Ik woon in Asse vlakbij Brussel   Grijns
rij regelmatig richting Chimay en omgeving zitten mooie stukken in de buurt  motorrijden

greetz......Joe  Yami logo
« Laatste verandering: 3 Augustus 2010, 18:43:39 door joe » Gelogd

Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #23 Gepost op: 3 Augustus 2010, 19:49:36 »

rij regelmatig richting Chimay en omgeving zitten mooie stukken in de buurt  motorrijden

ben daar afgelopen weekend ook in de buurt geweest, Asse dan, rit gereden van de Ronkende Toepers in Aalst Vlaamse ardennen enzo. Ik rij regelmatig eens richting Monshau, via Spa, Malmédy en die kante.

joe
Senior

« Antwoord #24 Gepost op: 3 Augustus 2010, 22:22:28 »

ben daar afgelopen weekend ook in de buurt geweest, Asse dan, rit gereden van de Ronkende Toepers in Aalst Vlaamse ardennen enzo. Ik rij regelmatig eens richting Monshau, via Spa, Malmédy en die kante.

Ga misschien dionderdag als het weer goed is ook eens die kant op , heb ondertussen mijn eerste 500 km eropzitten , nog effe geduld en hij kan op full power  Grijns
greetz .....joe

Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #25 Gepost op: 3 Augustus 2010, 22:51:20 »

Ga misschien dionderdag als het weer goed is ook eens die kant op , heb ondertussen mijn eerste 500 km eropzitten , nog effe geduld en hij kan op full power  Grijns
greetz .....joe

dat zal er snel genoeg zijn, 500km rij je zo bij elkaar. Zaterdag is er een rit die ik ga meedoen in Rijmenam, das tege Mechele, als ge zin moest hebbe om mee te rijde...
 Groeten van

fsumter
Volwaardig lid

« Antwoord #26 Gepost op: 4 Augustus 2010, 03:26:44 »

Hoi,

Alleen maar korte afstandjes rondom Nieuwegein en op circuit Assen maar dan gaat ie wel op de trailer en circuit Zandfoort alleen ben ik daar niet meer geweest sinds ik op Assen ben geweest. Zondag de 15e weer naar Assen om lekker te racen.

gr,
Franklin.

joe
Senior

« Antwoord #27 Gepost op: 4 Augustus 2010, 09:50:51 »

[/quote]

dat zal er snel genoeg zijn, 500km rij je zo bij elkaar. Zaterdag is er een rit die ik ga meedoen in Rijmenam, das tege Mechele, als ge zin moest hebbe om mee te rijde...
 Groeten van

Ja 500km heb je zo heb er gisteren een 340 gedaan , had er al meer kunnen hebben maar heb mijn motor net de week voor we op verlof vertrokken opgehaald dus een paar weekjes niet kunnen rijden , maar dat maak ik nu goed
vrouwtje is al aant werk ik heb nog lekker 2 weken verlof  Grijns
Zaterdag kan ik niet, ga dan naar het ALCATRAZ Metalfest in Deinze , nog eens lekker zot doen  
« Laatste verandering: 4 Augustus 2010, 10:05:00 door joe » Gelogd

Quickey
Volwaardig lid

« Antwoord #28 Gepost op: 4 Augustus 2010, 14:33:11 »

Groeten van

Ja 500km heb je zo heb er gisteren een 340 gedaan , had er al meer kunnen hebben maar heb mijn motor net de week voor we op verlof vertrokken opgehaald dus een paar weekjes niet kunnen rijden , maar dat maak ik nu goed
vrouwtje is al aant werk ik heb nog lekker 2 weken verlof  Grijns
Zaterdag kan ik niet, ga dan naar het ALCATRAZ Metalfest in Deinze , nog eens lekker zot doen  
[/quote]

have fun!  kix pin Groeten van

stefankando
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: 8 September 2010, 12:05:47 »

Hallo motor rijders

ik woon op de Veluwe in wapenveld

de dijk van Wapenveld naar Deveter en dan door naar Wilp is  super om te rijden wel ff uitkijken ze staan op bepaalde punten te controleren.
de rechtstukken beetje uitkijken en de bochten volgas Grijns

van emst naar vierhouten naar elspeet dan kun je richting harderwijk of je kunt naar uddel (apeldoorn)

en van kampen naar genemuiden via de kamperzeedijk is ook mooi.

ik zal even wat routes maken

grz

Stefan

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6
Print
Ga naar: