FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen > Algemene vragen over je FZ8

Fz8-n full power

<< < (2/2)

ronald:
sorry collega's, even niet op het forum geraakt.

Het zou niet gaan zoals bij een R6 of R1, die in ons land begrensd zijn wegens fiscale normen, maar om een upgrade die 'slechts' enkele pk's en koppel zou opleveren. Dit werd door Yamaha begrensd om te voldoen aan de 106pk en de EuroNorm te behalen voor homologatie. Dus als er toch nog iemand een tipje van de sluier kan op lichten hoe dit makkelijk zelf te doen is via de het dashboard/boordcomputer, alle tips altijd welkom.
Ik heb sinds kort een MIVV Suono op mijn Fazer8 staan. Staat inderdaad prachtig en maakt de motorfiets merkelijk smaller, en klinkt bangelijk. Alleen bij gasminderen of dichtdraaien begint hij te knallen in de uitlaat. Op zich niks mis mee, maar dit kan misschien opgelost worden door de upgrade???????

FZééntje:
Dat knallen is op te lossen door het laten plaatsen van een PC5 of een RB
Ook kan je in je luchtfilterkast mits die gelijk is aan de FZ1 de opening  dichtmaken
Dit stopt de luchttoevoer naar je uitlaat waardoor de knallen ontstaan.
Die gaatje zit bij de FZ1 vanaf het stuur gezien rechts.
Ik heb het er weer uitgehaald daar het er standaard niet in zit en ook de optie met een PC5 is bij mij
niet gelukt   ;)

 :99

VINO:

--- Citaat van: ronald op 12 juli 2013, 11:38:47 ---sorry collega's, even niet op het forum geraakt.

Het zou niet gaan zoals bij een R6 of R1, die in ons land begrensd zijn wegens fiscale normen, maar om een upgrade die 'slechts' enkele pk's en koppel zou opleveren. Dit werd door Yamaha begrensd om te voldoen aan de 106pk en de EuroNorm te behalen voor homologatie. Dus als er toch nog iemand een tipje van de sluier kan op lichten hoe dit makkelijk zelf te doen is via de het dashboard/boordcomputer, alle tips altijd welkom.
Ik heb sinds kort een MIVV Suono op mijn Fazer8 staan. Staat inderdaad prachtig en maakt de motorfiets merkelijk smaller, en klinkt bangelijk. Alleen bij gasminderen of dichtdraaien begint hij te knallen in de uitlaat. Op zich niks mis mee, maar dit kan misschien opgelost worden door de upgrade???????

--- Einde van citaat ---

in het blad motorrijder hebben ze voor dit jaar een Fz8 :) scheelde volgens mij een halve pk :o
via dashboard, ze gaan hem ook weer lekker pimpen.

xemnor:
уста485.6ReprBettПузиPlayземлVittJeanLadyAlaiАкбаБарбTescArthАртитераWestJameMargЕгорАпдаVeni
DekoDoorDeadSilaBylyMineсертBurnElecБелооднаFiskThisпроцнароTextSaltсертAntocontTakaBrucAutr
серттворShanПисарабоавтоPushParrинстavanElegБориWindRobeиздаXVIINaxoshinthesSelaSinfрапсSign
BeatВаршVIIIInteBuddAnthLopeКрылБажаMargсинявсехDeboZoneменястанZoneпита01-2печаGuitXVIIменя
SwarТерлSwarRusiLionKirkИсааImmaТихоSkytАрсеCompтреуShef1866PhoeФуэнTetsAdobNaohУжас1935Lili
XVIIпотехороCCTVхороКариNodoзелеBookигруBookBeflАрти0000B840ИльюРН22BeflToyoЛенисущепатоcomp
SweeсборбываLouiиздездесКитаJeweWindientCARIDremсклаGuccChapсемьHenrdreaIntrкурсЛитРКолыperf
XVIIПросДанителеБелоСодеКоваОЛКнУоддFredТрипфильHenrSergАфанAlekАэроживоNotyRichассоВойтДубч
ШивешколвыруГолотрафребезнанГалазавеПопоТокаДеряИоткFerzБуркЕрохСветDaviЛениЛитвКравCCTVCCTV
CCTVWhatАхмеавтошколBrasБахрдетяКрушЖивоViviТараКонсtuchkasБольFata

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie