FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > De FZ1/Fazer van...

FZ1 van Sw1ma

(1/3) > >>

sw1ma:
Hallo allen,

Ben zo'n 2 weken geleden overgestapt van een R1 (2007) naar onderstaande FZ1. Daarbij had ik zo m'n twijfels en heb dit forum eerst helemaal grijs gelezen  ;D. Met dank aan u allen ben ik overtuigd geraakt en heb de stap genomen. En oooooooh wat heb ik er een spijt van ... NOT!

Ik heb zo'n 18 jaar motor ervaring en altijd een racer gereden ... dus ik was aardig terughoudend. Ik heb vorig jaar nog de Ijfel gereden met de R1 en vorige week dezelfde routes met de FZ1 (Ghe, woensdag kopen, donderdag ophalen en vrijdag naar de Ijfel  ;)). Wat een verschil ... de snelheidservaring, dat koppel maar vooral de fun factor is echt veel hoger! Tja, 1,2,3 ... 250 is er niet meer bij. Maar 1,2,3 ik hoef nie harder geeft een veel grotere kick  ;D ;D.

Nu is't ie wel wat geprepareerd met een kleiner tandwiel voor en een aardig uitlaatje wat je het idee geeft en ongetemd beest te berijden. Ik zie regelmatig topics over extra's ... wel nu deze stond kant en klaar met volledige Rizoma afmontage ... wat het voor mij erg interessant maakte.

Wat er aan Rizoma op zit:

Handle bar, Handel bar risers, Handle bar caps, Grips, Mirrors, Break lever, Clutch lever, License plate holder, Pegs, Rearset control kit, Indicators, Chain guard ... voor zover ik heb kunnen ontdekken :)













Zo ... en wat foto's na wat oefeningen :)

Voor volledig album zie: http://picasaweb.google.nl/104189503963808106262/MijnFZ1?feat=directlink

FZ1GT:
Veel veilige km's. Hou de glimmende kant boven .

 :99

vincefazer:
Welkom!

Klinkt goed en je hebt denk ik ook echt de goede keuze gemaakt.
Gefeliciteerd.

Alleen je foto doet het niet... edit, nu wel maar erg klein...

Spritze:
Welkom, je FZ1 ziet er goed uit!

sw1ma:
Zo ... lekker snelle reacties. Ik krijg haast dezelfde ervaring als op m'n FZ1  ;D ;D

Het had ff wat voeten in aarde maar heb de foto's erop gekregen  :P.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie