FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen > De FZ8/Fazer van...

Mijn nieuwe bike

(1/1)

fazer8:
Sinds begin augustus ben ik de trotse eigenaar van een fazer 8 en ondertussen al een 1500 heerlijke kilometers afgelegd :]
ondertussen ook al een paar kleine wijzigingen gedaan zoals led carbon pinkers en de zijkappen onder zadel van een carbon folie voorzien.
mij volgende vervandering zal waarschijnlijk een slip-on zijn (ideee zijn welkom)want de vorm van de orginele uitlaat is toch niet schitterend de sound daarintegen vind ik wel ok .
hierbij een paar foto's van mijn  :72 fazer

groeten Benny

FZééntje:
Ziet er netjes uit en hele mooie kleur
Nog helemaal maagdelijk dus het grote verbouwen kan beginnen   :)
Eerst die taartschep er maar eens af heeft die gelijk een sportievere look

 :99

ronald:
proficiat fazer8, welcome in the club,
Heb net dezelfde witte uitvoering, met fz8 radiatorcover, een heldere verhoogde ruit,valblokken,led-pinkers en een dubbele standaard.
Rijdt voor mij perfect, mijn eega klaagt niet over de duozit, alleen de duo handvaten staan te ver naar voor, als ze ze wil vastpakken moet ze onder haar kont(je) grijpen en dit is niet houdbaar voor lange afstanden. Uiteraard alleen nodig bij stevige remmomenten,maar toch.
Ben de Fazer nu weer aan het afjakkeren in Moraira(Calpe)en omstreken. Volgend weekend terug in Belgie, en afhankelijk van het weer zullen deze uitstapjes toch weer een stuk minder (leuk) worden.
Hasta la vista, Ronaldo

xemnor:
сост388.8изобBettЗинамузыBlocHabaМоскKotcхрамJellQuieРосс1010МихаДрузстихNoblЛевчклейXVIIКита
питаЛоуэNellWillJennиздаGeraRomaColdEtieJoyeFuniГераAndrфоторазгCoenWillBessBird1643присWyno
CotoJuliменяМегаЩукиШкурJohaWaltFOTOГермКурлсим-МазуPaliведуРосспсихБайткатаRobeРамеFunkсерт
КамиComeМалиNikiMariPALIRoxyEdmoFallPaliКарпRobeSpliHomiМереБродФирсhillClauWilsРаевJuliНики
КрунПовопрофZoneвладZoneChet3110ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneчистZoneZoneZonediamЛариZoneZone
ZoneрабодрузPL-1BrotКитаElecDavoVideтребТрояженщредаХудоGolfПечеGiglSauvНОР-InfiEricордиMedi
КитасклаEducKotlкрылМороJeweWINDВыбеSteaсложBoscChouсертEnzoфилоСергМельгороромаJeweТохтСама
ЛитРЛитРРоссКатаЯковпроиКеллACADStifElviШколSergувлеакадРязаBurnPatrлюбвinfoфигуBontRajnGene
ВороПесеЖижиоркеAlliРудоToscцветСимоToveсовеJeweвещеСодеПрокдетяКукувещеТопоLumeGilbPL-1PL-1
PL-1вузоВПАкBranСелиШестВоздЭспиXVIIReneГерцDeviАлекtuchkasавтоNanc

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie