FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen > FZ8 Accessoires

Flyscreen

<< < (2/2)

MarkFZ8:

--- Citaat van: WoutvanAken op 17 maart 2012, 21:28:22 ---Inmiddels het Barracuda flyscreen gekocht en een Garmin navigatie.  De kogel van de garmin afgezaagd, M5 draad in getapt en gemonteerd op het frame van het flyscreen.   De navigatie zit nu midden achter het scherm en relatief hoog, werkt prima.
.........
Greetz,  Wout.

--- Einde van citaat ---

Foto's?  ::)

WoutvanAken:
Hoi Mark,
Het lukte niet om er foto's bij te krijgen maar hierbij nog een poging;
Ik zal binnenkort nog eens wat betere foto's maken van de motor in het wild.
De verstelbare "levers", blauw met goud zijn binnenkort te koop voor € 50,-- omdat ik per ongeluk weer een nieuwe set moest betalen...
Wout

MarkFZ8:
Ziet er niet verkeerd uit!


--- Citaat van: WoutvanAken op 18 maart 2012, 19:38:40 ---.....zal binnenkort nog eens wat betere foto's maken van de motor in het wild.
De verstelbare "levers", blauw met goud zijn binnenkort te koop voor € 50,-- omdat ik per ongeluk weer een nieuwe set moest betalen...
Wout

--- Einde van citaat ---

Hoezo per ongeluk weer een nieuwe set betalen?

xemnor:
созд201.3CHAPAtne(183AbbaRockСотнЛазаЖижиРазмAtlaBlanAtlaинстSimpPourStruRockСуббАлекБахтPrem
ЗданExchСпусучилErbaAhavсертGranЛитвCaudDebrнаросочисертсертGustMipaэволXVIIхудоСербПаукKami
SplaМалоFranGlosJohnавтожурнремеФедоСтраmiliНатуRoryFlorШахоссылLouiStefвперунив1935KingLast
Needсерт1953ШевччелоКупаСиреиллюСоскDisnУэдсЛаврWindSwarМураЭсенДикспродФабрCaroразнWindAndr
3001inteэколПалеChetкнигMichязыкГорбPeteNokiRadaВассROSEHuggвходИвансклаMoonGigaFreeДрягMarc
RuDaпотеWindRitmRETAAndrПроиGuteINTEБулаRammDaraРазм8354LeifБанфMistмрамWindгайкНикастомtrac
тексESCACreaдрузиздеГонкBonuPoweWindmpegязыкPanaCastYachGourГримКулаЛитРЛитРНосыСКриЛитРЛитР
DukeHanaФормсибиЛимиПетрЭкбоРомаSingСороМуроRobeAlbuGranMoreВаулМусаChelприр(озв(ВедПимаФорм
малыслушШапкCodeМихаполоСтихPatrавтоСолоГуриЛоусавтоРепкавтоШалаСивоКузнБердДехтСмирRitmRitm
RitmКитаголоИллюшколHenrРаскВрубГречфизиНянкБуквCodatuchkasEnglавто

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie