FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > FZ1 Accessoires

Achterlichten met geïntegreerde knipperlichten

<< < (4/5) > >>

Wallie:
Tot nog toe gaat het goed, maar zal best een keer een prent krijgen. Hopelijk heeft het me dan al een heleboel geld 'bespaard' want hij is op flitskasten niet te lezen. Hihihi ;D ;D ;D

marcvanacker:
Heren,

Ik heb hetzelfde achterlicht als op de Yfz1 op mijn Z1, vanmorgen aangehouden na 2 jaar sturen, ik moet het aanpassen, dus kleine richtingaanwijzers monteren  :-\ gelukkig bleef het dit keer bij een waarschuweing, maarde kans dat ik die agent weer tegenkom is groot dus maar doen....

Wallie:
Bedankt voor de mededeling. Hopelijk blijft het mij bespaard.
 :99

Fatopi:
Heel toevallig reed ik gisteren op de A58 achter een FZ1 die ook met die geintergreerde knippers reed in het achterlicht. Ik moet toegeven dat je op afstand ( zeg 100 meter) niet goed kan zien of hij richting aangeeft.
Dus ik kan me wel iets indenken bij die waarschuwing.

FZééntje:
Wettelijk gezien moeten de knippers 18 cm uit elkaar zitten
Ze morgen ook niet te snel knipperen en dus geen onderdeel uitmaken van je achterlicht.
Het wordt oogluikend toegelaten maar een dienstklopper zal je ervoor bekeuren en is die
in een goede bui dan kom je er van af met een waarschuwing.
Dit geld ook voor het rijden zonder kentekenplaat verlichting.
Ben met mijn vorige motor aangehouden door een zeer goed gemutste agent maar heb een
week later de FZ1 aangeschaft

Het is een mooie accessoire maar illegaal dus je neemt een risico als je hem monteerd
 :99

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie