FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > FZ1 Accessoires

Achterlichten met geïntegreerde knipperlichten

<< < (5/5)

Wallie:
Das lekker. Kentekenverlichting heb ik ook al niet.
Gelukkig rijd ik nooit in het donker dus valt dat niet zo erg op.

FZééntje:
LOL  :73

Laurenzo:

--- Citaat van: vincefazer op  7 mei 2010, 19:01:49 ---Ten eerste vind ik die dingen gevaarlijk, je kan gewoon niet goed zien of het knipperlicht aan staat en dan als je het ziet is de vraag nog voor links of rechts. Maargoed dat is voor iedereen voor zich.
Daarnaast schijnen deze achterlichten problemen te geven met modellen met ABS, foutmeldingen etc.

--- Einde van citaat ---

Ik heb het model met ABS en dit klopt wat je zegt.
De vorige eigenaar had ook een LED achterlicht gestoken met pinkers in en hij gaf dikwijls foutmelding( ABS lampje ging pinken).
Dit is te resetten door de motor eens af te leggen maar bij het rijden viel wel de ABS functie weg.

Natuurlijk begin maar eens te zoeken wat het eventueel kan zijn, op internet verschillende dingen te lezen:
-Led achterlicht, slecht werken van de ABS computer, algemene storing, Remolie aan vervanging toe,...

Ale goed het zekere voor het onzeker genomen:
Originele achterlicht setup en de remvloeistof vervangen door de meer aangewezen ABS remvloeistof nl. dot 5.1.
Bij het plaatsen van de wielen de abs sensoren eens te goei gereinigd en voorlopig zonder foutmelding.
Het blijft een model dat er gevoelig aan blijft.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie