FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > Algemene vragen over je FZ1

Gear Indicator in tellerhuis

<< < (2/13) > >>

FZééntje:
Als  dat inclusief inbouw loon is valt het nog te overzien mits
je er waarde aan hecht

Die keuze moet iedereen voor zich maken. :]

peterdrums:
Nee, dat is hooguit met verzendkosten. Deze kun je ook niet bij een dealer krijgen, maar alleen rechtstreeks. Het zijn gewoon particulieren die heel veel verstand van electronica hebben.
De gear indicator in het tellerhuis, zoals in het Youtubefilmpje, is wat mij betreft de mooiste oplossing, maar daarna komt de gear indicator van Christian, vooral omdat hij speciaal voor de FZ1 ontworpen is. Hij is alleen erg moeilijk te krijgen. Ik sta voorlopig op een lijst van geinteresseerden.

Gr Peter

PS ik denk niet dat je ergens een gear indicator kan vinden voor € 100 met inbouw. Bij de dealer ben je volgens mij met inbouw al rond de € 300 kwijt. Het is dus echt een gadget die je zelf moet aansluiten wil het betaalbaar blijven

GotFazeD:
Ziet er erg fraai uit.Misschien een gezamelijke inkoop doen,dan weet je eerder of Christian Vieth het wilt maken.

Yellowdriver:

--- Citaat van: GotFazeD op  1 november 2010, 15:49:55 ---Ziet er erg fraai uit.Misschien een gezamelijke inkoop doen,dan weet je eerder of Christian Vieth het wilt maken.


--- Einde van citaat ---

He berry kunnen we mooi samen inbouwen de bikes naast elkaar en sleutelen maar. :]

Fz1-Bert:
Ga me volgende week eens in verdiepen wat het is zoals ik nu kan zien is inbouw in de teller geen optie dan komen andere lampjes weer te vervallen.

Ik had een poll gemaakt om te zien dat er intresse in was.
echt een ding voor een winterproject
Kan hem volgende week eens mailen om welke aantallen het gaat wat de kosten zijn en hoelang het gaat duren.
heb in verleden ook al diverse seatcovers (handmade) voor de fz1S gehad.

want als iedereen hem nu afzondelijk mailt heeft geen zin denk ik.


Jullie horen nog  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie