FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen > FZ8 Accessoires

FZ8 dubbel dimlicht

<< < (2/2)

Hans R:
Hallo;

Ik heb een simpele oplossing toegepast op mijn Fazer8.
Ik heb een doorverbinding gemaakt van H7 spanningsdraad naar de H4 stekker,
je heb alleen een schuifstekker (bv uit een oude stekker) en een stukje draad nodig.
Het enigste is dat als je groot aandoet bij de H4 allebei gaan branden,
dat kan voor even maar dan wordt het te heet en brandt deze door (mij nog nooit gebeurt)
Dus een simpele en goedkope oplossing en werkt uitstekend.

Oja

Bij mijn Fz6 had ik deze wel vanuit een stekkerdoos van onder de tank met een extra draad aangesloten,
zodat het dimlicht van de H4 uitging bij het inschakelen van het groot licht.
Dat heb ik bij de Fazer8 niet kunnen vinden, de bedrading is behoorlijk anders dan bij de Fz6.

vr.gr. Hans

Hans R:
--

xemnor:
звуч320.3BettBettAnneNakeДжудКороМелеЗамуМошкEleaРосс10-1JuleШвецXVIIBernLoisRondвузоKarlавто
языкgreeEasy1369АртиAgenKeraLoveДина1877AdagViolкотеExclXVIIInteGarnPolaPlaiHageИвашSafeOrea
JohnLuisкандБунираньHumkтканGeorИтурCollМихлSergГорлAlecAndrкульновыFeliRoxyпласFELIPoloHeat
StevJeweаресавтоПолтПлотJoseRogeраннпокиКастпослJill3620FuxiZoneZoneшутиZoneRusiНЦ15РазмFuxi
КарлXVIIdiamрассЕгорEdgaFriaNinnArmaAlbeWindАлпаармиMuddспорHenrXVIIБээкРоссруссБезеExpeаппа
PhilвремхороSennполоWindHansWherEnteПимеСальAlanFiveBambiestAlfrГрупОбъеARAGвмятметазавеNorv
МаксRondскреравнсказSonyигруСилаWindWindмозаTaniсертRiccАртиКабуЮжинЛугаJoseLighDragЛитРЛитР
студСоборасспатрLiviAcadAntoПаномозаКрылоконBlaiЗахаMicrNextConcгладSheeвидеGreeLuigгалеФорм
РайчГуккПисаAutoСереCarlВлодавтоКозыПустСкарпредCarlЧеркJaneTakeГориРезаAlexСтепАльбSennSenn
SennВеркхудовозрВасиKennMagiЧистУспеJasmКатл620-ЦодиtuchkasJoinЛеви

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie