FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > Algemene vragen over je FZ1

Naverbrandingsklappen

(1/5) > >>

Fazer Vught:
Ik heb een G&G GP uitlaat op mijn Fazer, Naar mijn zin veel teveel geluid zonder dbkiller.
 Ik heb inmiddels een gehomogeleerde dbkiller besteld voor circuitdagen en laat er een maken voor door de week ;D wat meer geluid dan toegestaan maar wel dat oom Agent me niet snel aan de kant zet.

De naverbrandingsklappen zijn erg hard... kan ik de gaten in het luchtfilterhuis dicht stoppen om dat geknal te omzeilen?

Wie weet wat ik daar het beste aan kan doen??

Gr Paul

FZ1-Bike:
Paul , welkom hier op het forum.

Je kan bij Ivan in de U.S.A. een block off setje kopen en deze monteren.
Kijk maar eens op hun site.
Dit is het adres: http://www.ivansperformanceproducts.com/

Gr.Wouter.

Er is nog een oplossing en die zal ik even moeten zoeken.....

FZ1-Bike:
Dit is ook een goede oplossing.( en kost minder dan die van Ivan )
Ik heb het zo gedaanen heb inu geen last meer van dat geknap uit de uitlaat als ik de gashendel dicht draai.
(daar had ik wel last van , vooral zonder DB-killer)

Je zou een ook block-off setje kunnen bestellen bij Ivan in America,dan ben je meteen van die luchtslangen en andere spullen af.

Alleen heb ik het luchtfiterhuis niet aan de binnenkant maar aan de onderkant dicht gemaakt.

Gr.Wouter  :]

FZ1-Bike:
En zo ziet het er dan uit als je die dopjes gebruikt.
Ik heb natuurlijk zwarte dopjes gebruikt bijn mijn FZ1  :D

Gr.Wouter

Robbedoes:

--- Citaat van: FZ1-Bike op 26 december 2007, 08:10:32 ---Dit is ook een goede oplossing.( en kost minder dan die van Ivan )
Ik heb het zo gedaanen heb inu geen last meer van dat geknap uit de uitlaat als ik de gashendel dicht draai.
(daar had ik wel last van , vooral zonder DB-killer)

Je zou een ook block-off setje kunnen bestellen bij Ivan in America,dan ben je meteen van die luchtslangen en andere spullen af.

Alleen heb ik het luchtfiterhuis niet aan de binnenkant maar aan de onderkant dicht gemaakt.

Gr.Wouter  :]

--- Einde van citaat ---

Heb pas een Remus Powercone gemonteerd en ook wel last van naverbrandingsklappen.

Wat is het idee achter de werking van het afdoppen van het aanzuigpunt van het luchtfilter (kleppendeksel naar luchtfilter)?
Worden de naverbrandingsklappen dan veroorzaakt door het aanzuigen van oliedampen  en onverbrande brandstofdampen uit het blok?

Rob

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie