FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > Algemene vragen over je FZ1

Stotteren FZ 1 N

<< < (3/4) > >>

FZed1:

--- Citaat van: patrickfz1 op 13 oktober 2012, 20:30:21 ---Even een laatste update, storingscodes zijn uitgelezen en hij geeft code 13 aan, intake air pressure sensor. Zodra ik de tijd heb ga ik die eens even doormeten, wordt vervolgd......

--- Einde van citaat ---
Zat ik er toch niet ver vandaan ;) Probeer eens een O2 controller!! Ook beter voor je motor als je de bergen in gaat. Vangt prima de luchtdruk/ temperatuurverschillen op. Je mengsel wordt wat beter geregeld. Het is maar een paar tientjes maar een hoop plezier  :]

Wallie:
Air intake. Dat is de sensor die onder je tank op de airbox zit. Kun je die niet eens wisselen met iemand om te proberen of het dan goed is? Of, misschien loshalen en dan eens rijden. Waarschijnlijk geeft ie dat ook een foutmelding maar als het goed is gaat ie dan in noodloop. Als het dan weg is weet je bijna zeker dat het die sensor betreft.(of uiteraard de bedrading daarheen of vandaan) Je mag mijn sensor proberen maar dan moet je effe naar Zoetermeer rijden.

robfz1:
hallo allemaal , mijn fz1 uit 2007 begint ook bij laag toeren te stotteren en in te houden, 37000 km . ik dacht aan een bobine die stuk zou kunnen zijn.
heeft een van jullie dit al meegemaakt ?  gegroet robfz1

Redline Rider:

--- Citaat van: robfz1 op 29 april 2015, 13:54:36 ---hallo allemaal , mijn fz1 uit 2007 begint ook bij laag toeren te stotteren en in te houden, 37000 km . ik dacht aan een bobine die stuk zou kunnen zijn.
heeft een van jullie dit al meegemaakt ?  gegroet robfz1

--- Einde van citaat ---

Ik heb al meerdere bobines stuk gehad. Eigenlijk dezelfde symptomen maar dan ook echt soms op drie cilinders lopen, inhouden, stotteren etc etc.
Zal ook ergens bij de 28.000 - 33.000km geweest maar dat zal ik even in mijn onderhoudslogboek moeten nakijken.

robfz1:
Hallo ,zag je dan ook iets aan die bobines,waren ze gebarsten of zo ? groet rob

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie