FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > FZ1 Accessoires

Alarm op je FZ1

(1/5) > >>

Watchdog:
Ik heb een MetaSystems Legos 3 alarm besteld voor m'n FZ1tje.
Aangezien het van de UK komt ben ik op DIY aangewezen.
Heeft iemand ervaring met plaatsen van een alarm, voor tips welteverstaan.
Ook enig idee waar ik de module kwijtkan in mij FZ1-N ?

Thanx Peter

colin apps:
Hallo Peter

Ik heb bij aanschaf van mijn fazer het laten monteren door de dealer van het merk datec deze is ook goed gekeurd bij  de verzekerings maatschappij.
Ik weet dat het een hoop werk is je moet namelijk inbreken in de hoofdkabelboom voor bepaalde signalen.
Maar dat ligt natuurlijk ook aan wat voor alarm je besteld hebt.
Ik weet wel voor iemand die weinig verstand heeft van besturings techniek is het beter even hulp erbij te roepen.
Succses   Colin

Fazer Vught:
SPY BALL alarmsysteem 
 

Het SPYBALL alarmsysteem is een waterdicht alarm speciaal voor de motor. Het heeft een SCM/TNO MF04 keurmerk. Het SPYBALL motoralarm SB6527, werkt met 2 handzenders. Met deze zenders kun je het alarm op afstand aan-en uitzetten. Het alarm heeft een  115 dB elektronische sirene. Zodra je de motor afzet, zal het alarmsysteem meteen gaan werken. Zodra iemand de motor in beweging wil zetten of als iemand ermee wil knoeien, zal de 115 dB elektronische sirene afgaan en de knipperlichten zullen ook aanspringen.

Met de handzender kun je het alarm uitschakelen.

De zeer kleine Spyball (65 x65x50 mm) is te koop bij MotoPort voor
€ 276

 

Let op! Spyball wordt geleverd zonder kabelboom en en inbouw. Deze moet apart besteld worden. Vraag er naar bij je MotoPot dealer.

Bij de fazer zitten de aansluitpunten links voor onder de zwarte afdekplaat van je topkuipje(Twee stekkertjes) bij de FZ1 schijnen de aansluitpunten onder het zadel te zitten.
Let wel Spyball is dus Plug&PLay!!

Makkelijk toch ;D





 

 

 

Terug 

Watchdog:
Ik heb me al sufgezocht achter die merkspecifieke kabelboom voor het Spyball Alarm,
blijkbaar zijn die niet meer te koop. Heb al met motoport gebeld, niets,
met motorxenon, ook niets ...
Wie kan me helpen om zo een plug & play kabel te vinden ?

FZ1-Bike:

--- Citaat van: Watchdog op  6 maart 2008, 09:35:41 ---Ik heb me al sufgezocht achter die merkspecifieke kabelboom voor het Spyball Alarm,
blijkbaar zijn die niet meer te koop. Heb al met motoport gebeld, niets,
met motorxenon, ook niets ...
Wie kan me helpen om zo een plug & play kabel te vinden ?

--- Einde van citaat ---

Natuurlijk gaan ze je niet helpen aan zo'n kabel.
Je moet ook even je motor brengen en je zal zien dat er dan wel een Spyball alarmsysteem voor je monteren.(incl kabel)

Heb je al met de importeur van Spyball gebeld ?? ????

Hier zijn hun gegevens:
Car Systems Breda B.V ( vreemd Car Systems voor de motor, zal wel goed zijn )
076 5723630
Breda.

Gr.Wouter  :]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie