Yamaha Forum

Algemeen => kletspraat/Algemeen => Topic gestart door: fsumter op 28 augustus 2009, 20:33:43

Titel: Circuit
Bericht door: fsumter op 28 augustus 2009, 20:33:43
Hallo,

Vorige week 2 dagen naar Assen geweest om twee dagen op het circuit te rijden.
En ja knietje aan de grond gaat makkelijk met de FZ1.
Eerste dag nog beginners maar dat ging allemaal veel te langzaam dus tweede dag naar gevorderde groep gegaan.
In de gevorderde groep rijdt je ook 5 sessies ipv 4 en worden er opnames gemaakt met de camera.
Dvdtje koste 15Euro dus dat is best te doen.
En geloof het of niet maar de FZ1 kan goed mee met al die R1's en Ducaties.
Beste tijd 2 min 16, vorige keer was het nog 2 min 25 dus bijna 10 sec eraf.
En het kan nog veel harder moet wel weer 10 sec af kunnen volgende keer, volgend jaar weer maar dan wat aanpassingen aan de motor doen:
Stuurdemper want het stuur begint een beetje te trillen boven de 200km/h, akrapovic full dan trek je ook de snelle jongens er op het rechte stuk uit, banden warmers dat staat lekker professioneel en slics dan kan je direct al lekker diep de bocht in hangen.
Had al wel carbon remblokjes op het circuit aangeschaft en dat remt echt een stuk beter.

Al met al twee geweldige dagen, ben wel benieuwd of er nog meer op Assen rijden met de fz1, was deze keer de enige naked bike, maar dat maakt het ook wel weer leuk juist.

m.vr.gr.
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Robbedoes op 29 augustus 2009, 11:54:35
Mooie foto Franklin,

Met welke organisatie had je het circuitrijden geregeld?
Volgend jaar zou ik dit ook wel willen.
Ik heb al vaker op Assen gereden, maar dit was iedere keer 1 dag.
Lijkt me heerlijk om er een 2de dag achteraan te hebben, zit je nog lekker in het ritme van de vorige dag.

Rob
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 3 september 2009, 14:27:57
Klopt helemaal ja.
Tweede dag ging een stuk beter als de eerste.
Ik heb het via www.crtholland.nl geregeld en toevalig waren het twee dagen achter elkaar, hotel enzo heb ik allemaal zelf geregeld.
Hotel was ook goed geregeld zit er 2 km vanaf en ze hebben een  binnenplaats waar je de moter kan neerzetten of in ons geval dan de aanhanger met de motors erop.
Volgend jaar gaan we zeker weer misschien wel leuk om tzt te kijken of er nog mensen van het forum mee kunnen.

m.vr.gr.
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 25 september 2009, 20:44:19
(http://i629.photobucket.com/albums/uu15/Fredv38/09AD-1155-195.jpg)
(http://i629.photobucket.com/albums/uu15/Fredv38/P1000829.jpg)


Je bent niet de enige met een naked FZ1 op het circuit. Ik doe niet anders. Het ding is echt bullet-proof !

Ciao
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 27 september 2009, 10:30:30
Heb je hem zonder kenteken, of ga je iedere keer je wielen verwisselen ;)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 27 september 2009, 21:08:30
Goh wat leuk om te zien nog iemand met de fz1 op het circuit en nog met slics ook. Scheelt dat echt veel?
Ben het er ook helemaal mee eens het is een perfecte motor voor op het circuit, alleen op het rechte stuk kom ik soms iets te kort maar dat los ik dan wel weer op met later remmen of harder de bocht door. En ik moet nog ssteeds mijn moter opnieuw laten afstellen maar zit te denken om evolution akra full erop te zetten dus wacht er nog even mee.
Die foto waar is dat dan?

m.vr.gr.
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Plastic Power op 30 september 2009, 22:44:53
Mooi foto's jongens :)

Wat een adrenalinekick. Volgende keer wil ik wel graag een verslagje lezen. Altijd leuk!!  ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 1 oktober 2009, 03:06:53
Ben wel benieuwd hoe snel de andere fz1 rijders gaan op assen en wat ze allemaal gedaan heben om er zoveel mogelijk power uit te halen.
Kunnen  we een ranking maken op de site: mijn snelste tijd dus 2min16.05, wie is er sneller???  ;)

gr,
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: bluefz1s op 1 oktober 2009, 11:54:37

Leuk om te zien dat Fred gewoon met een standaard uitlaat over het circuit gaat! Valt blijkbaar allemaal wel
mee met grondspeling en andere claims in relatie met tot de standaard uitlaat.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Plastic Power op 3 oktober 2009, 14:55:21
Ben wel benieuwd hoe snel de andere fz1 rijders gaan op assen en wat ze allemaal gedaan heben om er zoveel mogelijk power uit te halen.
Kunnen  we een ranking maken op de site: mijn snelste tijd dus 2min16.05, wie is er sneller???  ;)

gr,
Franklin.

Ik  ;D Al was dat wel in 2005 en met m'n R6: 1.57.897

En dan meteen maar even posen  :P
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 3 oktober 2009, 22:00:45
Ja dat telt niet hoor moet wel een fz1 zijn, maar toch wel een hele snelle tijd hoor.
20 sec sneller is niet niks, duurt nog wel een tijdje voor ik zo snel ga, als ik het al haal.
De sport grid rijders die zitten rond die tijd is echt snel.
Ben je wel eens met de fz1 op circuit geweest, ben benieuwd hoe snel je kan gaan met een fz1.

gr,
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 4 oktober 2009, 15:17:48
Ja dat telt niet hoor moet wel een fz1 zijn, maar toch wel een hele snelle tijd hoor.
20 sec sneller is niet niks, duurt nog wel een tijdje voor ik zo snel ga, als ik het al haal.
De sport grid rijders die zitten rond die tijd is echt snel.
Ben je wel eens met de fz1 op circuit geweest, ben benieuwd hoe snel je kan gaan met een fz1.

gr,
Franklin.

Plastic Power had die tijd in 2005 ;D de baan was toen anders ;)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 4 oktober 2009, 17:12:15
http://www.tt-assen.com/circuit-info zie link

Ze hebben grote plannen om bij mij in de achtertuin een circuit aan te leggen ;D
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/103264/Grootste_sportaccomodatie_van_Europa_wil_zich_vestigen_in_Noordoostpolder.html
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 4 oktober 2009, 21:11:54
Had het gelezen in een motorblad, dat moet toch wel een heel mooi sportpark worden, maar ja emmeloord is net zover als assen en meer dan 100km op een fz1 is voor mij toch een hele opgave al lees ik hier op de site dat er ook zijn die gewoon dagen lang gaan toeren??
Het wordt tijd dat ze eens een cicuit in het midden van het land gaan bouwen maar dat zal wel nooit gebeuren.

Ok nog maar een keer dan wat zijn jullie tijden op een fz1 op Assen en dan op het nieuwe circuit?
Of is er verder niemand die op Assen rijdt?  Zal toch wel?

Groetjes,

Franklin.

Titel: Re:Circuit
Bericht door: Plastic Power op 6 oktober 2009, 13:37:45
Ja dat telt niet hoor moet wel een fz1 zijn, maar toch wel een hele snelle tijd hoor.
20 sec sneller is niet niks, duurt nog wel een tijdje voor ik zo snel ga, als ik het al haal.
De sport grid rijders die zitten rond die tijd is echt snel.
Ben je wel eens met de fz1 op circuit geweest, ben benieuwd hoe snel je kan gaan met een fz1.

gr,
Franklin.

Klopt, je mag motoren niet vergelijken en het circuit was toen ook een beetje anders. Maar dan is er nog een verschil: jij bent een man en ik ben een vrouw. Die mag je ook niet echt vergelijken.  :]
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 6 oktober 2009, 14:54:26
Meen je dat nou dat wist ik niet joh sorry hoor.
Nou dan vind ik helemaal goed hoor, maar dat vond ik toch ook al. Ben je nooit met de fz1 op het circuit geweest dan?
Laatste keer op assen zat er ook een vrouw bij ons de groep nou die ging ook al als een tierelier.

m.vr.gr.

Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Plastic Power op 6 oktober 2009, 19:39:01
Nee, met de FZ1 ben ik niet meer op het circuit geweest. Met de R6 2x op Assen.
En met een naked op het circuit word denk ik niet echt wat, je bent lang niet zo gestroomlijnd als op een supersport.

Voor de fun is het natuurlijk wel erg leuk, maar niet voor de secondes.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 6 oktober 2009, 22:45:01
Nou dat zou ik toch echt niet zeggen hoor.
Je bent dan wel niet zo gestroomlijnt maar dat is alleen op het recte stuk. Je kan wel lekker remmen.
Daarbij was ik wel bijna de snelste van de groep net als op zandvoort dus ja ik weet wel 2m16 is nog niet het allersnelst maar moet ook met een fz1 wel rond de 2 min kunnen en dan gaat het al hard zat.
Het leuke van een fz1 is dat je echt moet werken ipv dat het allemaal automatisch gaat dat geeft ook wel weer een kick. Vooral als je die snelle motors (ducaties en r1's) achter je laat. Maar ja je moet natuurlijk wel je eigen race rijden het is toch wel voornamelijk voor de fun. Daarom vraag ik me ook wel af of er iemand veel harder gaat met een fz1

Groetjes,
Franklin
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Spritze op 10 oktober 2009, 22:15:16
Ik heb nog een stuurdempertje voor je liggen.  ;)
Heb je die 10 sec er ook meteen weer af  ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 11 oktober 2009, 09:59:41
(http://i629.photobucket.com/albums/uu15/Fredv38/IMG_99639-1.jpg)

Las wat vragen en nieuwsgierigheden. Leuk!

Ik rij alleen op het circuit met de FZ1, dat ritje naar het strand is te verwaarlozen. Heb een busje waar het ding ingeduwt wordt en dan maakt het weinig uit waar je heen gaat. Ik ben ook veel te vinden op de Nurnburgring, daar kun je rijden tot je een ons weegt. En belangrijker nog: je kunt eerst kijken of het goed weer is en dan afreizen.
Ik heb een paar setjes wielen erbij voor de banden. Regenbanden, slicks en wegbanden. Op de Nordschleife mag je alleen met wegbanden en kan iedereen de Bridgestone BT003 aanbevelen. De slicks gebruik ik op gesloten banen en het scheelt niet veel grip maar vooral veel geld. Slicks zijn toch snel 100 euries per set goedkoper.

Sntandaard uitlaat voldoet prima, Heb ook een Leovince maar je brandt de vullingen er snel uit omdat dan je exup vervalt en die klep houdt de backfire tegen bij gas dicht. Bij de Leovince komt de backfire tot uit de demper en die vullingen gaan dus niet lang mee zonder exup.

Met een naked op het rechte stuk gaat prima, kwestie van een goede helm kopen en een flyscreen. Op de Nordschleife zitten stukken van 250 + en dat gaat prima als je zelf ook maar fit bent en dat samen met een goede helm en een flyscreen

Mijn tijd op Assen was 2.05 geklokt met laptimer op de motor. De achtervering gaat je dan wel in de steek laten maar mijn ervaring is dat de motor meer kan dan de mens erop. Los van aftermarket spul is het blok verder origineel, heb wel de 2009 mapping van de injectie op de blackbox laten zetten ivm het "aan uit" effect op de 2006 die ik heb. Scheelt veel.

Grondspeling problemen heb ik niet, wel met de originele steppenset maar die heb ik vervangen. Bij de originele steppenset kun je dat voor een deel oplossen door die onbelangrijke "lefboutjes" te verwijderen of een stukje van de step af te slijpen.

(http://i629.photobucket.com/albums/uu15/Fredv38/26-04-09_Am_Ring_028.jpg)


Groeten
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 11 oktober 2009, 10:10:34
Nog vergeten @ fstumer: Als ze je voorbij rijden op het rechte stuk dan kun je 2 dingen doen:

1: meer gasgeven!  (flauw)
2: doe een tandje kleiner voortandwiel erop. Standaard heeft de FZ1 een theoretische topsnelheid van, ik geloof, 394 ofzo  8) Met een 15 tands tandwiel pak je veel rechte lijn snelheid en is een R1, of welk ander ding, nauwelijks sneller. (alhoewel de 180+ pk fietsen van het laatste jaar errug pittig zijn  ::))

Ciao
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: bluefz1s op 12 oktober 2009, 12:35:30
Fred,

wat bedoel je hiermee: '...., heb wel de 2009 mapping van de injectie op de blackbox laten zetten ivm het "aan uit" effect op de 2006 die ik heb. Scheelt veel.'

wat bedoel je met de blackbox, is dat een soort Powercommander of ben je in staat geweest de Fabrieks ECU te overschrijven?

alvast bedankt, albert
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 14 oktober 2009, 14:40:43
Hoi Fred,

Leuk om te horen dat je ook echt de fz1 gebruikt voor het circuit.
Ik heb nu al een 47 tands achter tandwiel (2 tandjes groter) dus dat zou het hetzelfde effect moeten hebben als een tandje minder voor.
Verder heb ik een power commander en fce erop zitten maar heb soms wel het aan uit effect maar de motor is van 2007?
Wat is het gevolg als je de vullingen eruit brandt, ik heb een akrapovic uitlaat en dus de klep eraf gehaald kan dit het gevolg zijn van het aan uit effect ofzo want voorheen had ik niet? Zit er aan te denken om de pijpen te vervangen door evcolution akra maar zit hier wel een klep in? Snap niet precies hoe dat allemaal zit, want er moet ook nog een 02 sensor inzitten en/of kalalist? 

Het is dus wel mogelijk om 2min5 te rijden op Assen, heb ik in ieder geval nog heel wat voor de boeg.

Ok nou het is wel duidelijk we hebben een duidelijke nummer 1 wie volgt?

Assen:
2 min 5 Fred
2 min 16 Franklin.


m.vr.gr.

Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 14 oktober 2009, 23:05:35
Hoi,

als je de originele demper vervangt dan vervalt de klep (exup) in het laatste stuk bocht. Je moet dan ook de kabel loskoppelen van de aansturing van die klep. Als je hard rijdt, vol accelereren b.v, en je draait je gas dicht dan krijg je "backfire" bij bijna elke motor. Naverbranding is een beter woord. Je ziet dit veel bij auto's in de rally sport b.v. oftewel vlammen uit de uitlaat. Nu zie je die vlammen niet want die worden opgevangen door de exup klep. Die klep gaat immers dicht bij gas dicht. Als de klep er niet meer is komen de vlammen en hitte dus in je demper en worden daar opgevangen. Geen probleem, maar het vreet je vulling op naar verloop van tijd, bij snel rijden cq circuit gebruik.

Ik heb de 2006 box idd laten overschrijven met de 2009 mapping. Ik heb dat dit voorjaar laten doen en de 2006 FZ1 is qua rij-eigenschappen niet meer vergelijkbaar met de 2006 (motorisch dan). Nu is de motor zoals die ooit bedoelt is denk ik maar

groeten
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 14 oktober 2009, 23:50:04
Hoi,
Thanks voor de uitleg, het is dus de demper die verbrand.
Zou ik die mapping ook kunnen zetten op mijn powercommander?
Volgens mj zou dat toch wel moeten kunnen.
Kan je 'm mailen dan kan ik 'm uitproberen kan altijd achteraf de oude er weer op zetten.
franklin.sumter@motorolacom

mvrgr.
Franklin
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 15 oktober 2009, 11:19:55
Hoi Fred,

Leuk om te horen dat je ook echt de fz1 gebruikt voor het circuit.
Ik heb nu al een 47 tands achter tandwiel (2 tandjes groter) dus dat zou het hetzelfde effect moeten hebben als een tandje minder voor.
Verder heb ik een power commander en fce erop zitten maar heb soms wel het aan uit effect maar de motor is van 2007?
Wat is het gevolg als je de vullingen eruit brandt, ik heb een akrapovic uitlaat en dus de klep eraf gehaald kan dit het gevolg zijn van het aan uit effect ofzo want voorheen had ik niet? Zit er aan te denken om de pijpen te vervangen door evcolution akra maar zit hier wel een klep in? Snap niet precies hoe dat allemaal zit, want er moet ook nog een 02 sensor inzitten en/of kalalist? 

Het is dus wel mogelijk om 2min5 te rijden op Assen, heb ik in ieder geval nog heel wat voor de boeg.

Ok nou het is wel duidelijk we hebben een duidelijke nummer 1 wie volgt?

Assen:
2 min 5 Fred
2 min 16 Franklin.


m.vr.gr.

Franklin.


Mijn tijd komt er bij  maar nog even geduld, dit zal volgend jaar er wel van komen :98
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 15 oktober 2009, 19:47:49
Hoi,

Mapping heb ik laten doen dus een bestand ofzo heb ik niet.

Tandwielen: 3 tanden achter is 1 tand voor. Als je twee tanden achter groter gaat heb je hetzelfde effect inderdaad. Het scheelt nog ongeveer 8 kilometer snelheid (1 tand achter is ongeveer 8 km snelheid meer of minder) 1 tand kleiner voor is dus ongeveer 25km minder snelheid maar eerder op toeren.
Nadeel van achtertandwielen vervangen is onder andere de kettinglengte. bij 2 of 3 tanden achter groter zetten is je ketting eerder tekort. maar als het past dan past het. Voordeel van achterwiel naar voren zetten is kortere wielbasis en dus meer wendbaarheid. Wiel in voorste stand of achterste stand maakt echt uit.

Nadeel van voortandwiel vervangen is dat je snelheidsmeter teveel aangeeft. Ik zie dat niet als hinderlijk maar dat zal niet voor iedereen gelden.

ciao
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 15 oktober 2009, 20:13:45
Jammer van die mapping, ik heb er een usb aansluiting op zitten dus kan het gewoon uitlezen op de pc en ook weer terug zetten.
Laat 'm wel een keer afstelen bij de dealer.
Wel zag ik vandaag een full power converter bij http://www.moto-works.jp/products/power_converters.html is misschien ook wel iets.
Achter tandwiel kon maar net ja wist niet dat dat zoveel kon schelen?

m.vr.gr
Franklin
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Fatopi op 15 oktober 2009, 21:16:43
Jammer van die mapping, ik heb er een usb aansluiting op zitten dus kan het gewoon uitlezen op de pc en ook weer terug zetten.
Laat 'm wel een keer afstelen bij de dealer.
Wel zag ik vandaag een full power converter bij http://www.moto-works.jp/products/power_converters.html is misschien ook wel iets.
Achter tandwiel kon maar net ja wist niet dat dat zoveel kon schelen?

m.vr.gr
Franklin

Lijkt mij een wijs besluit. Elke motor is anders dus kwakkeloos een andere mapping erin zetten is vaak geen goed idee
Titel: Re:Circuit
Bericht door: HubkeFZ1-N op 15 oktober 2009, 21:24:19
waar heb je de mapping laten doen ??? ???
Ik kan niemand vinden die dat kan,terwijl ik zelf als motormonteur werkzaam ben bij een YAMAHA dealer in Brabant.
Zelfs het overzetten van de complete ecu heeft geen zin.
tot nu toe alleen resultaat met powercommander en full akra.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Robbedoes op 15 oktober 2009, 22:15:08

Nadeel van voortandwiel vervangen is dat je snelheidsmeter teveel aangeeft. Ik zie dat niet als hinderlijk maar dat zal niet voor iedereen gelden.

ciao
Fred

Dit geldt natuurlijk ook voor een andere achtertandwiel.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Rush FZ1N op 16 oktober 2009, 18:38:12

Nadeel van voortandwiel vervangen is dat je snelheidsmeter teveel aangeeft. Ik zie dat niet als hinderlijk maar dat zal niet voor iedereen gelden.

ciao
Fred

Dit geldt natuurlijk ook voor een andere achtertandwiel.

Ik heb allebij gedaan; voor een kleiner en achter twee meer. Om de snelheidsmeter te corrigeren heb ik ook een speedohealer gemonteerd. Deze kan zeer nauwkeurig afgesteld worden. Ik heb hem uiteindelijk met mijn Zumo vergeleken en de afwijking is nu zeer minimaal. Door deze combi kon de ketting zonder aanpassingen blijven.

Lijkt me overbodig te stellen dat hij nu veel beter trekt. De topsnelheid is volgens de GPS nog altijd 249 echte km/u. ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 16 oktober 2009, 23:22:39
Ha ! ja die Japanner die de eindoverbrenging bedacht heeft die moet opnieuw naar school... 6 is standaard eerder een overdrive. Sterker nog: standaard liep die van mij harder in 5 dan in 6. In 6 zakt ie terug. Enfin 249 (ofzo) lijkt me hard zat.

Mapping heb ik laten doen bij een (jawel !) Yamaha dealer.....

groeten
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 4 december 2009, 17:33:54
Even dit topic warm houden ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Bunzing op 10 december 2009, 02:16:44
Klopt helemaal ja.
Tweede dag ging een stuk beter als de eerste.
Ik heb het via www.crtholland.nl geregeld en toevalig waren het twee dagen achter elkaar, hotel enzo heb ik allemaal zelf geregeld.
Hotel was ook goed geregeld zit er 2 km vanaf en ze hebben een  binnenplaats waar je de moter kan neerzetten of in ons geval dan de aanhanger met de motors erop.
Volgend jaar gaan we zeker weer misschien wel leuk om tzt te kijken of er nog mensen van het forum mee kunnen.

m.vr.gr.
Franklin.

Jahaa, hiero!!!!
Titel: Re:Circuit
Bericht door: joe op 10 december 2009, 08:41:36

Even dit topic warm houden ;D
[/quote]

Mooie foto's  8)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 10 december 2009, 09:01:58
Zeker mooie foto's!

En waar ik van sta te kijken, wat een grondspeling heeft die motor! Dat wil ik ook!!!
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 11 december 2009, 21:04:32
Zeker mooie foto's!

En waar ik van sta te kijken, wat een grondspeling heeft die motor! Dat wil ik ook!!!

Hij heeft nog over ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 12 december 2009, 10:42:04
Hallo,

Dagen alweer geboekt voor Assen voor volgend jaar.
18 en 19 Juni en 13 en 15 Aug gaat er nog iemand op deze dagen?
Helaas is alles al bijna volgeboekt er zijn nog maar een paar groepen open bij CRTholland.
Ga nu ook maar slicks van pirelli erop laten zetten moet toch weer een paar seconden schelen ga voor de 2min5 nu dan ben ik al meer dan tevreden. En ja misschien moet ik ook maar een kleiner tandwiel voor nemen, heb al twee tandjes groter achter. Het probleem is alleen dat ik op het rechte eind iets te kort kom het uitkomen uit de bocht gaat prima.
Ik zag dat Vino ook een foto erop had gezet ziet er echt uit, wat is jou tijd op Assen?

Gr,
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 12 december 2009, 11:01:04
Deze foto's vond ik op internet, ga me dit weekend inschrijven voor 18 april 8)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 12 december 2009, 11:05:41
ik zie helemaal geen 18 April bij crt. Boek je dit ergens anders?
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 12 december 2009, 12:28:14
Landelijke motordag

Even een foto uit de oude doos ;D Rij in het midden op die FZR600, Deze foto hebben
ze een paar jaar gebruikt in het jaarboekje van het circuit Assen 8)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 14 december 2009, 21:11:55
dus je bent al wat jaartjes op het circuit aan het rijden.
Hoe snel ga je nou op Assen??
En wat voorn banen gebruik je, ik zit te denken bt003 DOT medium of pirelli sc2, ben er nog niet helemaal uit. Denk dat het een beetje te veel van het goede is om al direct op slics te gaan rijden? Ach en zo blijf je een beetje bezig met de hobby.
Heb nog gekeken op de motordagen site maar denk dat ik het maar bij de 4 dagen hou die ik al heb geboekt.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 15 december 2009, 12:31:00
Wat is voor een beginneling qua circuitrijden een leuk iets om kennis te maken met circuitrijden?
Ik heb namelijk weinig zin om zomaar vrij te gaan rijden (met andere onervaren mensen die wellicht te veel risisco's gaan nemen).
Ik zou graag een soort circuittraining volgen, met in groepjes ingedeeld naar ervaring en ook een voorrijder die je leert lijnen te rijden, rempunten te bepalen etc etc.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 15 december 2009, 16:26:17
Hoi Vince,

Als je gewoon in de beginners groep begint dan rij je achter de Marshall. De laatste twee sessies mag je alleen maar kan je ook gewoon bij de marshall blijven.
Ik zou aanbevelen om in Assen de crt training te volgen via crtholland.nl, je kan ook in Zandfoort de TOMS doen maar persoonlijk vind ik Assen geweldig omdat dit echt een motorcircuit is. Wat je vooral moet doen is in het begin de lijnen te leren en te volgen en niet te hard willen gaan, dat komt vanzelf wel.
Let wel op je banden ik had eerst de standaard dunlop en hierna michelin pilot pro 2ct en dit ging echt veel beter vooral als het nat is en zit nu te denken aan bt003 met bandenwarmers. Je vering kan je ook laten afstellen op het circuit en dit maakt ook veel verschil.
Moet wel zeggen dat het echt een geweldige ervaring is om op het circuit te rijden en het gaat soms echt heel hard en de fz1 doet echt niet onder voor al die race motoren het is juist leuker omdat je veel meer actief bezig bent, vooral het commentaar van goh wist niet dat ie zo hard ging enzo.

m.vr.gr.
Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 15 december 2009, 18:37:47
Dank je wel voor het duidelijke verhaal Franklin.
CRT had ik inderdaad al gevonden, en dat lijkt me wel wat ja.
Heb me al ingeschreven bij hen.

Qua vering gaat wel goed komen, die wordt zsm helemaal bij Hyperpro gedaan, inclusief tailriser voor nog meer grondspeling.
Qua banden weet ik het niet, ik rij nu op Michelin Pilot Road, die zaten al op de motor.
Normaal gesproken wordt de volgende band de Michelin Pilot Road 2CT, maar dat zal voor het circuit wel niet de meest ideale band zijn.....
Eens kijken om voor circuitrijden interessant is om andere banden te hebben.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 15 december 2009, 22:26:34
Hoi,
Nou volgens mij zijn die pilot road gewoon goed hoor. Die dunlop die ik had waren gewoon heel erg slecht.
Je moet alleen niet schrikken hoe je banden eruit zien de eerste keer door het temp verschil maar dat is er zo weer af op de weg.
Grondspeling heb ik nooit last van gehad hoor en ga echt wel met knietje aan de grond eb aleen nog geen elleboog aan de grond gehad  dus moet nog wel even oefenen, ik heb ook niet de standaard stepjes erop zitten maar een rem schakelset en stepjes van rizoma en die zijn een stuk korter, denk dat ik zelf ook een keer naar hyperpro gaat voor mijn voorvork, ze staan ook op assen om je motor af te stellen. Voor de dagen op Assen moet je wel heel snel bij zijn want het zit allemaal zo vol of heb je al gereserveert? Ik heb nu ook een stuurdemper want als je echt hard gaat vooral bij de voorlaatste bocht gaat de voorkant van de motor best wel trillen, ben benieuwd of dat nu echt minder is geworden.

m.vr.gr
Franklin
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 18 december 2009, 22:26:54
dus je bent al wat jaartjes op het circuit aan het rijden.
Hoe snel ga je nou op Assen??
En wat voorn banen gebruik je, ik zit te denken bt003 DOT medium of pirelli sc2, ben er nog niet helemaal uit. Denk dat het een beetje te veel van het goede is om al direct op slics te gaan rijden? Ach en zo blijf je een beetje bezig met de hobby.
Heb nog gekeken op de motordagen site maar denk dat ik het maar bij de 4 dagen hou die ik al heb geboekt.


Even voor de duidelijkheid, ik heb al een paar jaar niet meer op het circuit gereden.Ik heb nu namelijk een handicap
mijn polsen zijn versleten, gelukkig kan ik wel weer motorrijden.
Dit is ook de reden dat ik voor een FZ1 heb gekozen (hoog stuur) geen druk meer op de polsen.
Op straat gaat het me wel redelijk af maar ben nu wel benieuwt hoe het op het circuit gaat voornamelijk
met remmen.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 19 december 2009, 10:11:07
Hoi,
Nou volgens mij zijn die pilot road gewoon goed hoor. Die dunlop die ik had waren gewoon heel erg slecht.
Je moet alleen niet schrikken hoe je banden eruit zien de eerste keer door het temp verschil maar dat is er zo weer af op de weg.
Grondspeling heb ik nooit last van gehad hoor en ga echt wel met knietje aan de grond eb aleen nog geen elleboog aan de grond gehad  dus moet nog wel even oefenen, ik heb ook niet de standaard stepjes erop zitten maar een rem schakelset en stepjes van rizoma en die zijn een stuk korter, denk dat ik zelf ook een keer naar hyperpro gaat voor mijn voorvork, ze staan ook op assen om je motor af te stellen. Voor de dagen op Assen moet je wel heel snel bij zijn want het zit allemaal zo vol of heb je al gereserveert? Ik heb nu ook een stuurdemper want als je echt hard gaat vooral bij de voorlaatste bocht gaat de voorkant van de motor best wel trillen, ben benieuwd of dat nu echt minder is geworden.

m.vr.gr
Franklin

Helaas waren er voor de beginners nog maar 3 data beschikbaar, en die kan ik alle drie niet. Dus via CRT wordt niks dit jaar. Ik ga nu voor een andere aanpak, ik begin met VRO3 en van daaruit eens wat rondjes maken op de Nordschleiffe.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 19 december 2009, 10:15:53
dus je bent al wat jaartjes op het circuit aan het rijden.
Hoe snel ga je nou op Assen??
En wat voorn banen gebruik je, ik zit te denken bt003 DOT medium of pirelli sc2, ben er nog niet helemaal uit. Denk dat het een beetje te veel van het goede is om al direct op slics te gaan rijden? Ach en zo blijf je een beetje bezig met de hobby.
Heb nog gekeken op de motordagen site maar denk dat ik het maar bij de 4 dagen hou die ik al heb geboekt.


Even voor de duidelijkheid, ik heb al een paar jaar niet meer op het circuit gereden.Ik heb nu namelijk een handicap
mijn polsen zijn versleten, gelukkig kan ik wel weer motorrijden.
Dit is ook de reden dat ik voor een FZ1 heb gekozen (hoog stuur) geen druk meer op de polsen.
Op straat gaat het me wel redelijk af maar ben nu wel benieuwt hoe het op het circuit gaat voornamelijk
met remmen.

Ik heb nekproblemen en daarom ook voor een redelijk rechte zit gekozen. Hoop voor jou dat het harde aanremmen op het circuit niet alsnog te veel druk op de polsen zal geven.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fsumter op 19 december 2009, 12:41:05
Hoi,

Ik rij pas 2 jaar motor en ben direct begonnen met de fz1. Hoe het op een race motor is weet ik dus eigenlijk helemaal niet. Moet wel zeggen dat ik ook nu wel last van mijn polsen krijg soms laat staan als je op zo'n echte race motor rijdt, ben dan ook blij dat ik een fz1 heb. Ja hard remmen op circuit dat doe ik eigenlijk wel altijd omdat ik op het rechte eind soms iets te kort komt maar het lekkere van een naked is ook weer dat je je hele body groot kan maken en veel wind opvangt om te remmen en die remmen van de fz1 zijn volgens mij wel goed.
Maar rijden op het circuit moet vooral leuk en veilig zijn en ik zeg altijd je moet je eigen race rijden en niet laten pushen.

m.vr.gr

Franklin.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: fredx3 op 20 december 2009, 14:37:16


Helaas waren er voor de beginners nog maar 3 data beschikbaar, en die kan ik alle drie niet. Dus via CRT wordt niks dit jaar. Ik ga nu voor een andere aanpak, ik begin met VRO3 en van daaruit eens wat rondjes maken op de Nordschleiffe.
[/quote]

Vince indien je geen circuitervaring hebt is de Nordschleife niet heel verstandig. Op mooie dagen heel druk (met auto's welteverstaan) en dan heb je aan 4 ogen nog niet genoeg. Een bepaalde circuit-intuitie is dan noodzakelijk. Daarnaast heb je geen enkele uitwijk, elke grotere fout of schrikreactie is al snel richting vangrails (let wel: 22 km vangrails).

Mocht je toch willen rijden (wat ik ook wel weer snap) is het verstandig even wat avondjes op de PS2 of PS3 te oefenen zodat je de weg weet en zorg voor originele spiegels voor het beste zicht naar achteren.
Mocht je denken "maar ik word toch niet ingehaald?" dan moet ik je teleurstellen. Regel 1 op de Nordschleife: Er is altijd iemand sneller (juist de auto's)

Ciao
Fred
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 20 december 2009, 15:03:17
Zowiezo niet op de drukke dagen had ik inderdaad zelf al gedacht.
En ja, het is niet de ideale situatie. Maar op de nordschleiffe rij je, ik in ieder geval, niet zoals op een ander circuit. Het is meer dat je toch lekker kan doorrijden zonder over beukeringen, zijwegen, tegenliggers etc na te denken. Dat er mensen sneller zijn, ja dat is natuurlijk logisch.

Eerst maar eens VRO3 doen, daar leer je in ieder geval veel over remmen, insturen, bochtentechniek etc.
Kneedowns zijn geen probleem meer voor mij, en de techniek heb ik al aardig onder de knie, hoewel ik vind dat de FZ1 echt wel errug weinig grondspeling heeft....
Het gaat mij verlopig ook niet om snelle tijden rijden, dat doe ik nog met veel plezier met karts, maar meer om gewoon  met veel plezier flink door te kunnen rijden in een enigzins afgesloten omgeving en zo iedere ronde weer bij te leren.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 6 februari 2010, 16:05:38
Net brief binnen, zondag 18 april ster 11 en 12 om 14.30 en 15.10uur Assen.
Hou startnummer 10 maar in de gaten ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Robbedoes op 6 februari 2010, 17:42:18
Ik ga met een groep vrienden 27-9-2010 rijden op assen in de minder snelle groep.
www.motorsportschoolholland.nl , volgens de website is er nog ruimte.

Denk dat het alweer een jaar of 8 geleden is dat ik op een circuit gereden heb.
Ik reed toen op het oude zgn nationale circuit van Assen een tijd van 1.47.
Als je dat vergelijkt met de superbike waarbij de rijders op dezelfde baan reden toendertijd, die reden zo'n beetje tijden van 1,25 of zo.
Lieve help, dan mag ik nog wel wat gaan bijleren. :D

Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 14 april 2010, 23:48:24
Heb er zin in, nog een paar nachtjes en dan kan ik de fazer eens goed uitlaten :P
Originele demper er alvast weer ondergeschroefd :(
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Robbedoes op 15 april 2010, 19:10:32
Veel plezier! :)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 18 april 2010, 23:44:51
 :98
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 18 april 2010, 23:46:16
 :]
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 18 april 2010, 23:52:47
 8)

Klote paal >:(
Even goed in de remmen ;)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Robbedoes op 19 april 2010, 13:56:06
Ziet er goed uit Vino, en prachtig weer gehad natuurlijk!
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Spritze op 19 april 2010, 16:50:56
Ziet er goed uit Vino, en prachtig weer gehad natuurlijk!

(http://www.limburgracingteam.nl/smf/Smileys/lrt/withstupid.gif)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Ivo Smeets op 19 april 2010, 21:15:23
Kiek Vino  goan! :]
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 24 april 2010, 00:18:32
Ging wel lekker na jaren niet meer op een circuit te hebben gereden,  omdat ik mijn polsen niet kan verdraaien
hang ik er niet zo lekker naast.
Buiten dat heb ik genoten ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 24 april 2010, 00:56:28
http://www.youtube.com/watch?v=_U-H0_xIyg0

Bij zo'n 1.45 zie je de fazer de gt induiken om daarna door een 250cc zoek gereden te worden ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 24 april 2010, 02:07:33
Nog 2 filmpjes ;) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BDp3rtF0j6A[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5_RmtWiDPA4[/youtube]
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Spritze op 26 april 2010, 10:55:55
Leuke filmpjes, gaat lekker.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 2 mei 2010, 19:37:10
Ben wel benieuwd hoe snel de andere fz1 rijders gaan op assen en wat ze allemaal gedaan heben om er zoveel mogelijk power uit te halen.
Kunnen  we een ranking maken op de site: mijn snelste tijd dus 2min16.05, wie is er sneller???  ;)

gr,
Franklin.

Mijn tijd van de eerste sessie voor het eerst op nieuwe baan was 2:12.821
2e sessie ging minder want in de eerst ronde in de gt ging mijn maatje voor m,n neus op zijn plaat.
Moest zelf door het gras/grintbak >:( daarom niet zo lekker 2:13.494 dacht de strubben iets beter door te komen,
wat een stuk, op veel manieren te nemen ???
Dit alles met standaard road banden dus volgend jaar moet het sneller kunnen met sportiever rubber ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 3 juli 2010, 15:07:04
fsumter wat zijn je tijden, je hebt toch weer op Assen gereden ;)
Moet er wel rekening mee houden dat de baan korter is geworden ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Spritze op 3 juli 2010, 18:36:59
Ff posen met mijn ex op Mettet.   :)

Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 3 juli 2010, 19:12:39
Doet pijn zo'n ex ;)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Bunzing op 18 augustus 2010, 16:57:51
Auwwww. Heb je er zelf nix aan over gehouden.
Ik hield 'm gewoon overeind....

(http://www.circuitfotografie.nl/photo/albums/Tracktraining/15augustus/geel/TT__2090.jpg)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 20 september 2010, 18:50:34
Deze rijder kan er ook wat van ;D
http://www.youtube.com/watch?v=URNWm_jTQyg&feature=channel
Staan nog veel meer filmpjes op zijn naam.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: vincefazer op 20 september 2010, 23:23:42
Heel gaaf, snap alleen niet waarom die FZ1 niet harder kan uitaccelereren.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Quickey op 20 september 2010, 23:52:39
http://www.youtube.com/watch?v=_U-H0_xIyg0

Bij zo'n 1.45 zie je de fazer de gt induiken om daarna door een 250cc zoek gereden te worden ;D

toch wat mooie en sluwe inhaalacties hoor, leuk. keep it up  :99
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Fatopi op 21 september 2010, 20:17:06
Heel gaaf, snap alleen niet waarom die FZ1 niet harder kan uitaccelereren.

Je weet niet wat de cameramotor voor fiets is?
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 21 september 2010, 20:55:27
Ik denk een 1125R
Titel: Re:Circuit
Bericht door: bartcbx op 26 september 2010, 10:50:07
gister een dagje circuit zandvoort gedaan.(1e keer)
hele dag regen maar kon de pret niet drukken.
moet zeggen dat er er nog heel veel van bijleert.
echt een aanrader voor iedereen maar pas op, de fz1 is niet een gewoon brommertje
laatste sessie verremde ik me en schoot rechtdoor de tarzan bocht in vol in het grind.
werd gered door de marshall die niet instuurde dus ben nu gebombardeerd tot bermrijder
gelukkig niet onderuit gegaan maar me ego wel een deukje
kwam met 240 aandenderen en remmen deden niks meer op die natte baan.
ging zeker met 100+ het grind in, hele pits stond te klappen en me vriendin kreeg bijna weeen.

mijn tijd 3.09 op een natte baan.
echt een top  dag op zandvoort en een aanrader voor iedereen.
aankomend weekend komt er misschien een aanbieding van msl dus ik hoop dat het droog is ;D ;D ;)

 :]

fz1 is de bom!!!  :72

http://www.leukopdefoto.nl/motorsportlifestyle-circuit-experience-25-september-2010-circuitpark-zandvoort-3779.html?datum=25-09-2010&tijd=Groep 1&foto=leukopdefoto_734608.JPG
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 26 september 2010, 16:20:40
gister een dagje circuit zandvoort gedaan.(1e keer)
hele dag regen maar kon de pret niet drukken.
moet zeggen dat er er nog heel veel van bijleert.
echt een aanrader voor iedereen maar pas op, de fz1 is niet een gewoon brommertje
laatste sessie verremde ik me en schoot rechtdoor de tarzan bocht in vol in het grind.
werd gered door de marshall die niet instuurde dus ben nu gebombardeerd tot bermrijder
gelukkig niet onderuit gegaan maar me ego wel een deukje
kwam met 240 aandenderen en remmen deden niks meer op die natte baan.
ging zeker met 100+ het grind in, hele pits stond te klappen en me vriendin kreeg bijna weeen.

mijn tijd 3.09 op een natte baan.
echt een top  dag op zandvoort en een aanrader voor iedereen.
aankomend weekend komt er misschien een aanbieding van msl dus ik hoop dat het droog is ;D ;D ;)

 :]

fz1 is de bom!!!  :72

http://www.leukopdefoto.nl/motorsportlifestyle-circuit-experience-25-september-2010-circuitpark-zandvoort-3779.html?datum=25-09-2010&tijd=Groep 1&foto=leukopdefoto_734608.JPG

Mooi man :99
Titel: Re:Circuit
Bericht door: MeeleesJan op 27 september 2010, 22:30:41
gister een dagje circuit zandvoort gedaan.(1e keer)
hele dag regen maar kon de pret niet drukken.
moet zeggen dat er er nog heel veel van bijleert.
echt een aanrader voor iedereen maar pas op, de fz1 is niet een gewoon brommertje
laatste sessie verremde ik me en schoot rechtdoor de tarzan bocht in vol in het grind.
werd gered door de marshall die niet instuurde dus ben nu gebombardeerd tot bermrijder
gelukkig niet onderuit gegaan maar me ego wel een deukje
kwam met 240 aandenderen en remmen deden niks meer op die natte baan.
ging zeker met 100+ het grind in, hele pits stond te klappen en me vriendin kreeg bijna weeen.

mijn tijd 3.09 op een natte baan.
echt een top  dag op zandvoort en een aanrader voor iedereen.
aankomend weekend komt er misschien een aanbieding van msl dus ik hoop dat het droog is ;D ;D ;)

 :]

fz1 is de bom!!!  :72

http://www.leukopdefoto.nl/motorsportlifestyle-circuit-experience-25-september-2010-circuitpark-zandvoort-3779.html?datum=25-09-2010&tijd=Groep 1&foto=leukopdefoto_734608.JPG

Na de eerste circuitdag ben je voorgoed verslaaft,weet er alles van.
Mooi man :)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Robbedoes op 28 september 2010, 08:53:42
Gisteren had ik een dagje Assen.
Was ook helemaal verregend en ik heb niet gereden.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Jacques op 29 september 2010, 19:20:00
Vorige week een Duitser verongelukt met een motor op circuit van Assen en vandaag een Duitser met een Porsche.
Het is wel opletten geblazen en circuit rijden is zeker niet zonder risico's.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: Ivo Smeets op 29 september 2010, 19:27:46
Hoorde het op het nieuws inderdaad, beide op het TT circuit in Assen.

Assen is en blijft een pittig circuit
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 8 april 2012, 20:49:24
Nog een week, dan gaat hij weer los ;D
Gaan er nog meer Fz1's op Assen een rondje doen volgende week zondag :98
Titel: Re:Circuit
Bericht door: MeeleesJan op 11 april 2012, 19:04:05
Nog een week, dan gaat hij weer los ;D
Gaan er nog meer Fz1's op Assen een rondje doen volgende week zondag :98


Ja ik wou ook eens 1 sessie proberen met de fz1.
Zal toch wel heel anders zijn als met mijn gsx-r racer.
Twijfel nog wel of ik mijn uitlaat nog omwissel.
Voor 1 sessie ga ik dat denk ik gokken.
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 11 april 2012, 21:48:41
Welke ster ga je rijden dan ??? Mijn bos gp1 is stil genoeg denk ik, de originele rij je wel snel aan de grond :o

Titel: Re:Circuit
Bericht door: GotFazeD op 11 april 2012, 22:14:13
Tijd voor een tailraiser :D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 11 april 2012, 22:24:21
Tijd voor een tailraiser :D

Dan flikker ik om :73 :70 (korte beentjes)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: GotFazeD op 12 april 2012, 16:56:51
Gewoon deze erbij nemen ;)
(http://bigthumbs.marktplaats.com/kopen/thumbnail/6/05/1354797142.jpg)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: MeeleesJan op 16 april 2012, 22:26:38
Welke ster ga je rijden dan ??? Mijn bos gp1 is stil genoeg denk ik, de originele rij je wel snel aan de grond :o




Ik heb mooi rustig aan gedaan,maar de fz1 doet het goed op het circuit. :]
Volgende keer beter weer hoop ik,want 8 graden is wel koud .
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 22 april 2012, 22:48:22
Ging weer lekker, maar zeker frisjes :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=Oli2ixjAS1A&feature=relmfu
Vanaf 7:20 in beeld en later bij 15:50  :74
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 22 april 2012, 23:08:46
Tijd voor een tailraiser :D

 :]
Titel: Re:Circuit
Bericht door: MeeleesJan op 15 augustus 2012, 19:31:25
Zo gisteren de fz1 maar eens uitgelaten op Assen. :]
Het was prachtig weer voor een circuitdag. 8)
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 15 augustus 2012, 22:03:25
Mooi man. Was wel wat aangenamer vergeleken met april.
Wel 20graden verschil. 8) :99
Titel: Re:Circuit
Bericht door: MeeleesJan op 16 augustus 2012, 22:14:13
Mooi man. Was wel wat aangenamer vergeleken met april.
Wel 20graden verschil. 8) :99


Was zeker beter weer als in april. 8)
Ging lekker rond,maar jammer genoeg geen tijden. :(
Maar kon de jongens in groep snel goed bijhouden. ;D
Titel: Re:Circuit
Bericht door: VINO op 16 augustus 2012, 22:47:57
Lekker man. Maar groep snel zit wel onder de 2min. Zeker  :P
Titel: Re:Circuit
Bericht door: MeeleesJan op 16 augustus 2012, 23:39:40
Lekker man. Maar groep snel zit wel onder de 2min. Zeker  :P


De snelsten wel,maar ik denk ongeveer 2.05
Titel: top analysis essay editing sites gb
Bericht door: Stevenbal op 24 april 2024, 16:45:06
Jude Price from North Port was looking for top analysis essay editing sites gb
 
Tristan Wilson found the answer to a search query top analysis essay editing sites gb
 
 
ESSAYERUDITE.COM
 
 
(http://essayerudite.com/images/banner/500x500.jpg) (https://essayerudite.com)
 
 
top analysis essay editing sites gb (https://essayerudite.com)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
no related experience resume
canadian broadcaster business plan
sample resume for bakery worker
cheap academic essay ghostwriter website for college
poverty essay topics
dental hygiene example resume
top cheap essay editing services for masters
in what situations are compare and contrast essays ineffective
how to make an ascii resume
top paper ghostwriting service gb
about my favourite movie essay
exclusive essays
a sample of an essay in mla format
literary critical analysis thesis
event management dissertations
banquo essay
n oublies jamais resume
ergonomics research papers
cover letter evaluation report
popular paper writers service for college
freedom and form essays in contemporary american poetry
school essay topics free
cheap dissertation chapter ghostwriter sites au
best critical essay writers site au
custom admission essay writing site for phd
professional university essay writing services
how to write file java
informal definition essay
guide to write essay
creative titles for essays
custom essay editing websites gb
i am writing my life in pen
top letter editing website for university
esl masters essay writers service usa
example of written research proposal
top dissertation chapter editor website
cheap school essay writer services uk
cheap dissertation introduction proofreading websites online
custom application letter editor for hire us
good persuasive speech topics for year 6
research topics in marketing dissertation
sample cover letter editing job
causes ww2 essay
internet resume cover letter samples
cover letter paper
investments essay ghostwriter for hire
sample letter applying for job
cheap curriculum vitae ghostwriters website au
an argument essay on abortion
esl dissertation chapter editing websites uk
writing an introduction for apa paper
thesis statement for salem witch trials and mccarthyism
custom custom essay editing for hire for school
restaurant evaluations essays
write my geology dissertation methodology
 
smoking in public places essay (http://beltandroad.biz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10385)
computer organization and design homework 5 (https://www.hostedges.com/clients/viewticket.php?tid=234008&c=ypiTrVDR)
aviva business plan (http://www.mirtour.co.kr/bbs/board.php?bo_table=gallery&wr_id=24796)
steps to forming a business plan (http://forumgjw.8u.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=679)
cheap critical essay ghostwriting for hire usa (https://forum.frenezy.org/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21934)
how to write an essay introduction thesis (https://winda.top/viewtopic.php?f=17&t=450251)
apa image citation example purdue owl (https://x-pass.org/member.php?72532-Stevenol)
custom curriculum vitae ghostwriters service ca (http://forum.understandingukraine.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=887)
how to write a constitution for a church (http://nos998.com/forum.php?mod=viewthread&tid=560&pid=90638&page=324&extra=page%3D1#pid90638)
popular report writing site for school (http://www.515334.net/thread-66728-1-1.html)