Yamaha Forum

FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen => Algemene vragen over je FZ8 => Topic gestart door: Fz1-Bert op 26 maart 2010, 20:51:40

Titel: De orginele uitlaat.
Bericht door: Fz1-Bert op 26 maart 2010, 20:51:40
De originele uitlaat van de fz8 wat vind jij ervan ????
Titel: Re:De orginele uitlaat.
Bericht door: efzeteen op 27 maart 2010, 00:16:01
Gewoon lelijk
IRL ziet hij er ook echt goedkoop uit zo in dat matzwart.
Lijkt wel op een scooter uitlaat.

Maak me er niet te druk om, is toch 1 vd eerste mods die gaan gebeuren bij 90% vd eigenaars (M/V)

En wat de bochten betreft, is ook iets wat vreemd maar dit is gedaan om het koppel te kunnen behouden in onder en midden gebied.
Titel: Re:De orginele uitlaat.
Bericht door: Fatopi op 27 maart 2010, 11:58:15
Gewoon lelijk
IRL ziet hij er ook echt goedkoop uit zo in dat matzwart.
Lijkt wel op een scooter uitlaat.

Maak me er niet te druk om, is toch 1 vd eerste mods die gaan gebeuren bij 90% vd eigenaars (M/V)

En wat de bochten betreft, is ook iets wat vreemd maar dit is gedaan om het koppel te kunnen behouden in onder en midden gebied.

Is dat niet gedaan omdat je voor de uitlaat een bepaalde lengte nodig hebt en ze alle vier even lang moeten wezen?
Titel: Re:De orginele uitlaat.
Bericht door: efzeteen op 27 maart 2010, 12:43:09
Klopt
Maar de lengte is mede bepalend voor het koppel (tegendruk)



[/quote]

Is dat niet gedaan omdat je voor de uitlaat een bepaalde lengte nodig hebt en ze alle vier even lang moeten wezen?
[/quote]
Titel: Re:De orginele uitlaat.
Bericht door: Wallie op 27 maart 2010, 22:26:39
En de verschillen in temperatuur tussen cilinder 1,4 <-> 2,3
Titel: Re:De orginele uitlaat.
Bericht door: robfz1 op 27 maart 2010, 22:45:09
zoveel mensen ,zoveel smaken, ik vind deze uitlaat zeker niet lelijk,   robfz1 :]
Titel: Re:De orginele uitlaat.
Bericht door: Robbedoes op 28 maart 2010, 10:18:09
Je moet hem natuurlijk even in het echt zien, maar zo van de foto vind ik hem in ieder geval beter dan die van de FZ1.
Hij klinkt natuurlijk als een stofzuiger, dus hij zal uiteindelijk toch plaats moeten maken voor een andere demper.