Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Nu, na zo'n 4.500 km rijdt hij toch een stuk zuiniger als met het inrijden. In de Apenijnen en de Dolomieten heb ik er een 3.0000 km mee gereden (meestal in z'n 2 en bij ongeveer 6 - 7.000 toeren). Hij rijdt nu ongeveer 1: 14.
dus als ik het goed begrijp krijg je ook nog een lampje dat knippert??
nee, meer dan het knipperende blokje krijg je niet te zien Kappie. dus niet gaan proberen, want is een end lopen met zo'n ding, haha
boekje lezen
ik rij met een FZ1-N 2008 ABSik doe ongeveer 200 á 210 km met een tankje en dan gaat er ongeveer 13l erin .heb totaal geen idee of dat het normaal is of niet maar wat ik wel vindt is dat ze bij Yamaha wel eens mogen denken aan een grotere tank 18l mss (3l reserve).Nu effe iets anders volgens vele boekjes heeft de FZ1 18Liter tank inhoud (zie MR 353) maar denk dat het verkeerd is ,volgens mij 16l met reserve erbij juist ?
Citaat van: Triple-B op 4 oktober 2008, 10:57:04ik rij met een FZ1-N 2008 ABSik doe ongeveer 200 á 210 km met een tankje en dan gaat er ongeveer 13l erin .heb totaal geen idee of dat het normaal is of niet maar wat ik wel vindt is dat ze bij Yamaha wel eens mogen denken aan een grotere tank 18l mss (3l reserve).Nu effe iets anders volgens vele boekjes heeft de FZ1 18Liter tank inhoud (zie MR 353) maar denk dat het verkeerd is ,volgens mij 16l met reserve erbij juist ?Denk het niet, wel zeker dat er plus minus 18 ltr ingaat inclusief reserve . Al eens 17ltr getankt en ja dat was redelijk spannend!groet Arthuren die dacht vanaf het laatste vakje knippert nog ongeveer 10km en dan zekers tanken heb zo al een paar ingedachten gehad van ik neem een busje van 10liter in de rugzak en rij tot hij begint te stotterren.Maar denk niet dat het een goed idee is of gezond is voor de motor