Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Gisteren vanuit Apeldoorn weer terug naar Maastricht gereden.A50 gemiddeld 130 km/uur, A73 gemiddeld 150 km/uur met behoorlijke stukken van 175 km/uur, Napoleonsbaan 80 km/h en als laatste de A2 met gemiddeld 140 km/uur.Bij thuiskomst 204 km op de dagtrip (in Apeldoor bij aftanken op nul gezet) en nog steeds niet op reserve.
en hoe was het verbruik tijdens de rit bij de meeting. Iedereen vol gegooid daar bij de shell, de rit was 175km? Iedereen het einde gehaald zonder te tanken? of was het voor sommige of allemaal nodig?das wel een beetje een mooie meting met zoveel dezelrfde motoren en allemaal dezelfde route.
Ik heb in ieder geval niemand zien tanken. Zelf had ik ongeveer 20 km voor Apeldoorn afgetankt en de rit was iets van ca. 180 km waarvan ik de laatste 10 km op reserve heb gereden.
Citaat van: Dannypsv3821 op 14 oktober 2008, 13:49:25en hoe was het verbruik tijdens de rit bij de meeting. Iedereen vol gegooid daar bij de shell, de rit was 175km? Iedereen het einde gehaald zonder te tanken? of was het voor sommige of allemaal nodig?das wel een beetje een mooie meting met zoveel dezelrfde motoren en allemaal dezelfde route.ik had op het einde nog 2 blokjes over en we zijn geen bompa's geweest
Deze zomer in Frankrijk, 325 km, toen was de tank leeg. 1:1719 liter getankt in een 18 liter tank.. Laatste 15 km in vrije val naar beneden.....(via de weg)Ook nog 2 km gesleept naar de pomp
Citaat van: bikedevil op 11 november 2008, 12:37:54Deze zomer in Frankrijk, 325 km, toen was de tank leeg. 1:1719 liter getankt in een 18 liter tank.. Laatste 15 km in vrije val naar beneden.....(via de weg)Ook nog 2 km gesleept naar de pomp19 liter getankt in een 18 liter tank... ja, ja... Leg eens uit, das wel handig om te weten want in de Pyreneën en de Alpen zijn de tankstations niet zo dicht bezaaid.Vrije val, je bedoelt toch niet in z'n vrij? (Aangezien je het na kan vertellen zat er waarschijnlijk geen haarspeldbocht in.)