Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Gebben motoren in Rogat :
Beetje gewaagd onderwerp op een openbaar forum.Ik begrijp dat iedereen hier de collega's motorrijder wilt behoeden voor een miskoop maar om dat op deze manier te doen, ik niet.Stel dat jij goede ervaringen hebt met een motorzaak en er is iemand die op jou aangeven gaat kijken en wellicht een brommer daar kopen en die valt in de ellende.Dan heb je vervolgens ook hier een potje heibel.gr,Berry
Citaat van: BeR_FZ1 op 2 september 2010, 21:03:44Beetje gewaagd onderwerp op een openbaar forum.Ik begrijp dat iedereen hier de collega's motorrijder wilt behoeden voor een miskoop maar om dat op deze manier te doen, ik niet.Stel dat jij goede ervaringen hebt met een motorzaak en er is iemand die op jou aangeven gaat kijken en wellicht een brommer daar kopen en die valt in de ellende.Dan heb je vervolgens ook hier een potje heibel.gr,BerryIk vind dat je goede ervaringen rustig op een openbaar forum kan zetten.Slechte ervaringen echter, en die heb ik echt wel wat hoor, die zet ik liever niet hierop met naam van de motorzaak.
Motorcenter VenloIk las op het motor-forum het volgende:Het schijnt dat ze bij overjarige bikes(het verhaal gaat over een ktm superduke) andere kappen met de nieuwste kleurstelling erop zetten Mensen komen erachter d.m.v nummers op het blok dat ze een overjarig model hebben gekocht i.p.v een nieuwe Na veel toestanden hebben ze de bike terug genomen.Niet echt een aanrader dus