Algemeen > Voorstellen

Stel jezelf eens voor.

(1/11) > >>

Fz1-Bert:
In dit board kun jezelf voorstellen want sommige rijden geen Fz1 of fz8 meer.
ook dan mag je rustig hier komen.

Ik heb dit board hier neergezet omdat het oude topic over voorstellen erg vervuild was.
moet het anders worden of heeft iemand een ander idee wat niet te moeilijk is laat het even weten.

marc 63:
Hallo hier. Ik ben Marc en kom uit Belgie. Heb me gisteren net een fz1 gekocht uit 2006. het is een zwarte naked geworden waar ik wel het een en ander aan ga veranderen. Ik heb voor de Yam nog enkele motoren gehad zoals  een Bandit 1200, Bandit 1250 en daarna een Honda cbr1000rr repsol. Nu dus de Yamaha ,en natuurlijk weer een naked omdat ik dat leukst vind rijden. Hier enkele foto's van mn eerdere motoren waarvan de nakeds steeds zwaar verbouwd of getuned waren.
als eerste mn bandit 1200 waar ik een fighter van gebouwd heb.


Daarna de 1250 die niet zozeer optisch,maar eerder technisch getuned was;
Dit was een echt beest en ik heb altijd spijt gehad dat ik hem verkocht heb.
spijt komt natuurlijk altijd te laat .


Dan overgestapt naar de Honda cbr1000rr repsol.Wel een mooie motor en zeer
goed sturend,maar niet echt mijn ding,ben meer voor naked bike's. Deze dus weer ingeruild voor de yamaha fz1 waarop ik nu nog geen
meter gereden heb vanwege het slechte weer. :-(


En dit is em dus. Ik ben van plan om er divers optie's op te zetten en wat dingen te personaliseren zoals velgen polieren, rizoma stuurtje en risers,titax hendels,rizoma handvaten,bellypan en tal van kleine zaken.

Zo, dit ben ik dus.Ik hoop van hier wat gelijkgestemde zieltjes te ontmoeten. :-)

Greetz Marc

Robbedoes:
Hoi Marc, welkom hier.

Die zwarte Bandit vind ik wel supervet!
Stuurt dat wel een beetje, met zo'n "ouderwets"buizenframe?

Yellowdriver:
Welkom Marc


Mooie motoren heb je gehad en nu natuurlijk de mooiste naked de FZ1. :72

FZééntje:
Marc welkom een goede keuze hoor
want de zwarte schijnen de snelste te zijn. :73

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie