Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Deze lijkt me ook wel wat, is van G&G uitlaten
Op Motor-forum huist iemand (http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/28892) die daar importeur van is, waarschijnlijk kan die je wel van info voorzien.
Nog altijd in afwachting van mijn witte(wie weet misschien nog een andere kleur) Fazer8, beslissing wordt genomen op het Motorsalon in Brussel. Met de voorbije winterse toestanden, geen reden tot pushen richting de dealer i.v.m testen enz. Dus zijn nog alle tips en dergelijke,zowel over Fz8 en Fazer8 nog altijd welkom via dit forum.
Hallo,Was ook sterk aan het twijfelen tussen de fz8 en de fz1.Toch maar voor de Fz1 gegaan. Waarom?Deze moto is gewoon veel completer. Bij Lammens verkopen ze nog FZ1's (splinternieuw) tegen quasi dezelfde prijs als een FZ8 en heeft op papier ook 106pk...Waarom niet drect voor deze gaan? heeft de instelbare veringen en zoveel meer...+ hij rijdt ook nog beter vind ik
CitaatHallo,Was ook sterk aan het twijfelen tussen de fz8 en de fz1.Toch maar voor de Fz1 gegaan. Waarom?Deze moto is gewoon veel completer. Bij Lammens verkopen ze nog FZ1's (splinternieuw) tegen quasi dezelfde prijs als een FZ8 en heeft op papier ook 106pk...Waarom niet drect voor deze gaan? heeft de instelbare veringen en zoveel meer...+ hij rijdt ook nog beter vind ik Wat bedoel jij met ook? De Fz1 heeft er 150..Of praten we nu over Belgie?
In belgie kun je kiezen. Of 106pk op papier of 150pk op papier. Betekent wel een verschil van 850€ als je 150pk op papier hebt!.Dus het voordeligste is 106pk op papier en laten vrijzetten...
Ik ben ook op zoek naar meer info over een gearindicator, hou jij ons op de hoogte Big Jaap?