Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Totaal aantal stemmen: 18
Zou er ook een plug&play kabel voor tekoop zijn?Misschien kan Bert Christian overhalen om zo'n kabel temaken.Stukken makkelijker dan solderen
Pak de gereedschapkist maar vast Erwin
@ Bert. Goed bezigggg @ Erwin. Komt wel goed .......schatje
Citaat van: GotFazeD op 9 november 2010, 19:48:55@ Bert. Goed bezigggg @ Erwin. Komt wel goed .......schatje Ow jee waar gaan die opmerkingen naar toe
Citaat van: FZ1 N Menke op 9 november 2010, 20:43:17Citaat van: GotFazeD op 9 november 2010, 19:48:55@ Bert. Goed bezigggg @ Erwin. Komt wel goed .......schatje Ow jee waar gaan die opmerkingen naar toe Weet niet waar jij aan denkt, maareeh, ken je die reclame niet??http://www.youtube.com/watch?v=bgeY3hIHiqk Zal voortaan direct een linkje erbij zetten btw. zo lief is die oude knilsoldaat niet hoor
Citaat van: Yellowdriver op 1 november 2010, 18:16:49Citaat van: GotFazeD op 1 november 2010, 15:49:55Ziet er erg fraai uit.Misschien een gezamelijke inkoop doen,dan weet je eerder of Christian Vieth het wilt maken.He berry kunnen we mooi samen inbouwen de bikes naast elkaar en sleutelen maar. Strak plan Erwin.Misschien zijn er wel wel meer leden die dat leuk vinden. Als er genoeg vraag naar is kunnen we er een klusdag van maken.Misschien leuk om in de Poll te verwerken??
Citaat van: GotFazeD op 1 november 2010, 15:49:55Ziet er erg fraai uit.Misschien een gezamelijke inkoop doen,dan weet je eerder of Christian Vieth het wilt maken.He berry kunnen we mooi samen inbouwen de bikes naast elkaar en sleutelen maar.
Ziet er erg fraai uit.Misschien een gezamelijke inkoop doen,dan weet je eerder of Christian Vieth het wilt maken.
Foto ??
Ik weet niet of Bert al wat gehoord heeft, maar de compagnon van Christian heeft mij net gemaild (sta al een tijdje op de wachtlijst) en die van mij gaat deze week op de bus.Hij is de wachtlijst aan het afwerken (lees mailen), dus deze week zal er meer nieuws zijn.gr Peter