Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Totaal aantal stemmen: 18
zeker met de hulp van mijn broer, die monteur is :-)gr Peter
Iemand al iets gehoord
Citaat van: peterdrums op 12 december 2010, 21:51:41zeker met de hulp van mijn broer, die monteur is :-)gr PeterHahaha, ligt eraan. Monteur in welke branche?Succes met inbouwen en laat maar wat pics zien. Ben benieuwd.Ciao
Citaat van: GotFazeD op 12 december 2010, 18:35:05Iemand al iets gehoord Hoi BerryHeb jij hem al besteld dan Ik dacht dat ze hier een inkoop actie wilde gaan houden ,nu ben ik het even kwijt
Citaat van: Yellowdriver op 13 december 2010, 14:34:49Citaat van: GotFazeD op 12 december 2010, 18:35:05Iemand al iets gehoord Hoi BerryHeb jij hem al besteld dan Ik dacht dat ze hier een inkoop actie wilde gaan houden ,nu ben ik het even kwijt Neejoh, als ik er een besteld dan ben jij de eerste die het weet met "Iemand al iets gehoord" bedoel ik bart en/of Peter
Die van mij is binnen. Of Bert of iemand anders al iets gehoord heeft weet ik niet
CitaatDie van mij is binnen. Of Bert of iemand anders al iets gehoord heeft weet ik nietHeb net nog weer een mailtje gehad van ChristianDit was zijn antwoordHi Bert,Thomas schaut gerade ob mehr als eine Ganganzeige verfügbar ist, er wird sich dann melden. Genauer zu sagen geht es im Moment leider nicht da er noch auf Antworten von seiner Interessentenliste wartet.Viele Grüsse,ChristianBegin bijna mijn hoop te verliezen hoop echt dat hij het nog wel wat gaat doen. Maar we wachten nog maar even af.
En na 1,5 jaar is tie eindelijk aangesloten. Aansluitschema was heel duidelijk en op de FZ1 is het aansluiten en werken. Niks instellen dus....Was uiteindelijk 2 uurtjes werk......