Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Yamaha Forum
»
FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen
»
De FZ1/Fazer van...
»
Marc zijn zwarte FZ1
Print
Pagina's:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
20
Topic: Marc zijn zwarte FZ1 (gelezen 250910 keer)
marc 63
Senior
Re:Marc zijn zwarte FZ1
«
Reactie #195 Gepost op:
3 november 2011, 17:44:29 »
Spullen gisteren al aangekregen. Snelle jongens,die hollanders
Vandaag dus de carbon zijdeksels geplaatst. ze zijn mooi , maar
zeker geen aanrader. Voor die prijs zou dat toch perfect moeten passen. Maar dat deed het dus niet.
Vooral de kleine plaatjes die in het frame komen lieten te wensen over. als ik dat er gewoon tegen hield stond dat aan de voorzijde bijna 1 cm !!!! open. Ik heb er dus de ronding van het frame moeten in vijlen zodat het beter aansloot. dan gemonteerd met zwarte parabond (teck 7) en er strips rondgespannen met een stukje schuim ertussen. het zit er nu perfect tegen ,en als morgen de parabond uitgehard is dan verzet zich dat niet meer. De kappen aan de tank pasten dan wel beter. Een klein beetje opening aan de voorkant,maar bij montage bleek de sterkte van de parabond al voldoende om het mooi te laten aansluiten. Ik heb er voor de zekerheid toch nog een stukje ducktape opgezet,en dat mag er dan morgen ook weer af. Hier enkele pics ervan. zal er morgen dan eens wa trekken als hij buiten staat.
FZééntje
Gast
«
Reactie #196 Gepost op:
3 november 2011, 19:23:40 »
Hoop voor je dat het morgen netjes blijft zitten
zal met de rest van het carbon een mooi geheel vormen echter ziet je motor
er nu uit of die ziekjes is.
marc 63
Senior
«
Reactie #197 Gepost op:
3 november 2011, 19:54:59 »
gaat zeker blijven zitten hoor. het is er op gekleefd met parabond,en da's die zwarte kit waarmee ze tegenwoordig de voorruiten van wagens mee lijmen/monteren. en die vallen er ook niet uit he .
FZééntje
Gast
«
Reactie #198 Gepost op:
4 november 2011, 09:43:52 »
Marc even een vraagje weet jij de kleurcode van het zwart van onze motor?
Heb overal gezocht maar kan het zo snel niet vinden.
Aangezien jij al delen heb laten spuiten hoop ik dat jij hem al heb.
alvast bedankt
marc 63
Senior
«
Reactie #199 Gepost op:
5 november 2011, 11:01:15 »
Nee, ik heb het ook niet gevonden. De spuiter heeft de verf op staal gemaakt(dus op een onderdeel nagemaakt) het enige wat ik gevonden heb is deze van colorrite. misschien heb je daar wat aan, de originele code staat er alleszins bij. je kan selecteren op model en bouwjaar.
http://www.colorrite.com/matrix-colors.cfm?CFID=538091&CFTOKEN=11685990
FZééntje
Gast
«
Reactie #200 Gepost op:
5 november 2011, 19:10:30 »
Thnx voor de info echter staat er niets wat ik nog niet wist, helaas
Zal wel aan de spuiter vragen of hij een gespoten deel erbij wilt hebben voor kleur bepaling.
Wel bedankt voor de moeite welke je hebt genomen.
marc 63
Senior
«
Reactie #201 Gepost op:
24 november 2011, 19:14:18 »
Ik heb vandaag een powercommander 3 gekocht voor de fz1. Als hij volgende week hier is ga ik hem meteen monteren en de juiste map uploaden. nadien doe ik hem binnen om dan nog te laten afstellen. foto's en de uitdraai van het resultaat post ik dan later wel.
FZééntje
Gast
«
Reactie #202 Gepost op:
24 november 2011, 19:19:49 »
Nou Marc ben benieuwd hoeveel winst je ermee zal gaan bereiken.
Je hebt voor de rest alles al aangepast
dus het zou gelijk maximaal moeten kunnen halen
Wallie
Held
FZ1 for fun
«
Reactie #203 Gepost op:
24 november 2011, 20:36:42 »
Ik ben ook benieuwd wat de FZ1 doet zonder PCIII. Is het mogelijk om een run te maken zonder de PCIII aangesloten??
marc 63
Senior
«
Reactie #204 Gepost op:
24 november 2011, 20:49:46 »
Ja, dat doen ze daar altijd.
Eerst een run zonder map.
Dan een run met de opgeladen map.
en dan enkele met telkens de fijn afstelling.
Ik laat het hier zeker weten. En tegen het voorjaar gaat er dan nog een gianelli collector op komen ook.
dan is het technische gedeelte helemaal af en heb ik net hetzelfde gedaan als op mn bandit 1250.
marc 63
Senior
«
Reactie #205 Gepost op:
30 november 2011, 19:57:10 »
Zo, powercommander was vandaag toegekomen. heb hem er daarnet op gemonteerd . De pc eraan gehangen en de juiste map geupload naar de pc3 . Er was wel een eigenaardigheid , ik kon de map enkel uploaden met draaiende motor
Anders kreeg ik op de pc de melding" geen communicatie met powercommander" Als ik hem liet draaien lukte het wel en hoorde je het meteen aan de ralenti . Ik kon ook diverse instellingen doen terwijl hij draaide. raar , want op de bandit kon ik de mappen uploaden terwijl enkel het contact aanlag. De handleidingen die erbij was, die was in het italiaans,zal straks eens zoeken naar een engelse en kijken of ik wat wijzer wordt. rijtest zal voor later zijn
Wallie
Held
FZ1 for fun
«
Reactie #206 Gepost op:
1 december 2011, 09:52:50 »
Op dit forum is vast wel iemand die je aan een Engelse uitleg kan helpen.
Wie o wie???
marc 63
Senior
«
Reactie #207 Gepost op:
1 december 2011, 18:47:18 »
Probleempje is opgelost.
Ik heb een firmware update gedaan van de powercommander. Eerst wou het niet lukken. Dan geprobeert met weer de draaiende motor,en toen ging het helemaal mis
. De motor viel uit en wou zelfs niet meer starten, op mn laptop verschijn de weinig goeds voorspellende melding "error
". Ik vreesde al voor het ergste.toch nog maar even geprobeerd,maar nu met het contact van de motor af,en een 9 volt accuutje aan de pc3 te hangen. En nu kon ik de firmware perfect uploaden. nadien kon ik ook de mappen wisselen met het contact gewoon aan,zoals het eigelijk hoort. rest me dus nog enkel een testrit en nadien de fz1 eens op de bank te laten fijn afstellen
.
Wallie
Held
FZ1 for fun
«
Reactie #208 Gepost op:
2 december 2011, 09:45:05 »
Ben benieuwd naar de resultaten.
marc 63
Senior
«
Reactie #209 Gepost op:
15 december 2011, 20:03:19 »
Testrun op de bank zal iets worden voor het voorjaar. Ik heb de fz1 eerder deze week een laatste keer mooi opgepoetst en hij staat nu onder een dekentje in wintermodus. Dat de winter maar snel om is
.
Print
Pagina's:
1
...
12
13
[
14
]
15
16