Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Yamaha Forum
»
FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen
»
De FZ1/Fazer van...
»
Marc zijn zwarte FZ1
Print
Pagina's:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
20
Topic: Marc zijn zwarte FZ1 (gelezen 250389 keer)
Wallie
Held
FZ1 for fun
Re:Marc zijn zwarte FZ1
«
Reactie #90 Gepost op:
22 april 2011, 10:29:31 »
Hahaha, waar dat retro-spul al niet goed voor kan zijn.
marc 63
Senior
«
Reactie #91 Gepost op:
26 april 2011, 16:16:43 »
Gisteren ochtend maar eens werk gemaakt van de uitlaatcollector. die vond ik nu niet bepaald mooi meer,en blinken deed het ook al niet meer. De kleur was ook niet meer wat het moest zijn,dus tijd voor een opknapbeurt.
Hier het resultaat.
Voor de werken:
Geel tot goudbruin.
En twee uurtjes frotten en kuisen later.
Wallie
Held
FZ1 for fun
«
Reactie #92 Gepost op:
26 april 2011, 16:43:57 »
Very nice!! Waar heb je dat mee gedaan? Polijst-pasta??
GotFazeD
Held
«
Reactie #93 Gepost op:
26 april 2011, 17:17:48 »
Dat ziet er verdomptes goed uit zeg
riding a Fz1 is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my Fz1.,Groetjes Berry
marc 63
Senior
«
Reactie #94 Gepost op:
26 april 2011, 20:18:40 »
Thanks.
Ja met een polijstpasta en met wondersteen(een nederlands product dan nog wel
) De polijstpasta was deze.
http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=70_101&products_id=100049
En wondersteen :
http://www.wondersteen.com/ned/
Daarnet ook de remleidingen gemonteerd,en ik vind het proper,dus ze gaan blijven zitten.Hier weet enkele pics.Voorlopig gaat het even stilstaan.De zomer komt er aan en het is dus rij tijd. Verdere veranderingen zal iets voor in het najaar zijn. Denk aan een carbon spatbord vooraan(zit een barstje in het huidige)
Fz1-Bert
Algemene moderator
Senior
«
Reactie #95 Gepost op:
26 april 2011, 22:16:53 »
Je hebt hem super opgepoetst maar denk wel dat je een keer goed rijd dat hij wel weer verkleurd.
Pluk de dag rij lekker op een Fz1
marc 63
Senior
«
Reactie #96 Gepost op:
13 mei 2011, 21:06:07 »
Ik ging vandaag langs bij baracudamoto in temse,da's hier vlakbij (
http://barracudamoto.be
) omdat ik de tankpad van de fz1 afgehaald heb omdat daar reclame op stond van een zaak in gent. Ik begin daar zo met diene mens te praten over onderdelen en wat ik meemaakte met carbonstyle enz. Ik zeg hem ook dat ik eigelijk niet tevreden ben van mijn baracuda handvaten omdat de letters er afslijten. Diene mens geeft mij spontaan een nieuw setje en zegt dat ze daar van weten. baracuda zelf doet er niks aan,maar hij vind dat geen oplossing en daarom krijg ik ze van hem zelf.
Bij deze nieuwe is de naam er in gelazerd. Er ligt daar ook een remschakelsetje in de kast ,en ik vond dat wel mooi. hij had dat besteld voor een klant maar die wou het niet omdat er geen steuntje op zit voor de remlichtschakelaar. Dat ga ik dus zelf wel maken
. Ik heb het setje meegebracht en ook een tankpad. Alles is nu gemonteerd,maar de schakelkant is nog niet afgewerkt omdat bij het nieuwe setje de schakelstang voor het frame zou moeten lopen,terwijl dat bij het originele erdoor loopt wat ik mooier vind. Daar ga ik morgen dus zelf een stang voor maken. Er lag daar ook een mooie gepolierde baracuda fatbar Die ga ik komende week halen en op de fz1 zetten. Die is echt mooi,zeker in combinatie met deze handvaten(er stond zo een demo model) Hij verkoopt ook gianelli uitlaatlijnen. ik heb meteen prijs gevraagd voor een race collector. Moet wel wachten op de prijs tot volgende week,want de zaak is uitzonderlijk gesloten dit weekend omdat ze naar le mans gaan . Voor mij gedaan dus met zaken online te kopen,ik zal het daar wel bestellen,en dan ben ik zeker dat ik niet mn centen kwijt ben.Moet ik dan lang wachten op iets dan is het ook niet betaald en vind ik dat zo erg nog niet.
Hier enkele pics:
de gelazerde handvaten:
tankpad
schakelsetje:
Ik heb er rizoma hielplaatje's opgezet,vind het mooier met dan zonder.
Morgen andere kant afwerken.
Wallie
Held
FZ1 for fun
«
Reactie #97 Gepost op:
13 mei 2011, 22:36:22 »
Mooi rem-schakelsetje. Wat kost dat als ik vragen mag?
marc 63
Senior
«
Reactie #98 Gepost op:
13 mei 2011, 22:42:41 »
Ik wil het je wel zeggen,maar ik vrees dat je het er niet oor zal vinden. Die dealer had het dus besteld voor een andere klant. Die wou het niet omdat er dus geen steuntje opzit voor de remlichtschakelaar(iets wat je eigelijk redelijk simpel zelf kan aanpassen en wat ik ook ga doen trouwens). Ik heb het gekregn van hem aan aankoopprijs zijnde 209€. ge moet dus niet mooi zijn om geluk te hebben he.
FZééntje
Gast
«
Reactie #99 Gepost op:
14 mei 2011, 16:03:37 »
Nee maar je motor wordt er wel mooier van
Nog steeds niet klaar met verbouwen begrijp ik Marc
Quickey
Volwaardig lid
«
Reactie #100 Gepost op:
14 mei 2011, 16:47:14 »
mooi, heel mooi en super mooi. misschien moete we maar is een ritje gaan doen. woon in schelle, omgeving boom.
greetz Quickey
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
marc 63
Senior
«
Reactie #101 Gepost op:
14 mei 2011, 20:13:26 »
Da's inderdaad niet zo ver uit de buurt he.
@ fzeentje : Nee,da's een microbe en ik geraak die maar niet kwijt.
Al een geluk dat het geen pijn doet.
Ik merk toch stilaan dat als hij ergens geparkeerd staat, de mensen er naar kijken,en da's nu net wat ik graag heb
. Ik heb een mooi kadootje gekregen van mijn vrouwtje vandaag,al moet ik er morgenvroeg nog omrijden. Ik heb een gopro hero camera van haar gekregen,tweedehands weliswaar,maar daar heb ik niet de minste moeite mee. Dus binnenkort kan ik eens een onboard filmpje posten hier .
En ondertussen is de schakelkant ook afgewerkt. Stangetje loopt net zoals het origineel door het frame nu. Ik heb er ook een extra steuntje op moeten maken om dat rizoma hielplaatje te kunnen monteren.
«
Laatst bewerkt op: 14 mei 2011, 20:19:32 door marc 63
»
FZééntje
Gast
«
Reactie #102 Gepost op:
14 mei 2011, 22:21:09 »
Ook ik krijg al complimenten en kijken er mensen en er is vele malen minder
aan veranderd als aan jou FZ1.
Mijn vorige motor was ook helemaal verbouwd en moet zeggen dat toen ik die
inruilde ik van alle veranderingen weinig terugzag in de prijs.
Vandaar dat ik het nu beperk
Maar ieder zijn ding
marc 63
Senior
«
Reactie #103 Gepost op:
15 mei 2011, 10:14:16 »
Ja, ik had dat ook met de bandit. daar stond ook voor redelijk veel € aan spullen op. De fout die ik toen maakte was van alles wat ervan af kwam te verkopen. Doe ik nu bewust niet meer. dan kan ik hem weer zo goed als origineel brengen en alles apart verkopen. Dan recupereer je toch meer dan dat je hem verkoopt met alle spullen er op. heb daarnet de gopro camera gaan halen. Volgende week eens testen
.
marc 63
Senior
«
Reactie #104 Gepost op:
15 mei 2011, 12:16:49 »
Gopro cameraatje voorlopige gemonteerd. De behuizing is er eentje om rond de arm te dragen, en ik heb het dan snel zelf even aangepast en een steuntje gemaakt. Ik heb er reeds een ander besteld voor op de moto. Zo gaat het ook,maar heb het toch liever origineel. Zal van de week is een testfilmke maken se.
Print
Pagina's:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...