Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
de run is gemaakt, er zit een dip in bij de drieduizend toeren, maar toch een gebied waar je nauwelijks zit en eigenlijk voel ik hem ook nietwat me tegen valt is de 102nm standaard gaan ze al van 105 tot de nieuwst 110 nw uit
de achterwiel pk zijn er ongeveer 140 geworden had hier ook meer van verwachtdus de rapidbike is besteldkijken of ze hiermee de dip helemaal weg krijgen en de pks nog wat kunnen opschroeven
Citaat van: Ruben op 6 maart 2011, 09:36:49de run is gemaakt, er zit een dip in bij de drieduizend toeren, maar toch een gebied waar je nauwelijks zit en eigenlijk voel ik hem ook nietwat me tegen valt is de 102nm standaard gaan ze al van 105 tot de nieuwst 110 nw uitIn de nieuwstaat geven ze dat koppel en Pk af op de krukas. En dit is een achterwielmeting dus kan dat wel kloppen.Citaatde achterwiel pk zijn er ongeveer 140 geworden had hier ook meer van verwachtdus de rapidbike is besteldkijken of ze hiermee de dip helemaal weg krijgen en de pks nog wat kunnen opschroevenIk had standaard 135 Pk op het achterwiel. K&N filter en een akra bracht het naar 143. RB3 en een O2eliminator bracht het op 152PK met 113NM.Onlangs nog gesproken met de afstellen (Jeroen v/d Meer). Mijn fiets is niet op max vermogen afgesteld ( mijn verzoek) maar er is nog wel een paar pk extra uit te halen. Dus als jij er een RB3 inzet moet dat wel goedkomen
Citaat van: Fatopi op 6 maart 2011, 10:37:07Citaat van: Ruben op 6 maart 2011, 09:36:49de run is gemaakt, er zit een dip in bij de drieduizend toeren, maar toch een gebied waar je nauwelijks zit en eigenlijk voel ik hem ook nietwat me tegen valt is de 102nm standaard gaan ze al van 105 tot de nieuwst 110 nw uitIn de nieuwstaat geven ze dat koppel en Pk af op de krukas. En dit is een achterwielmeting dus kan dat wel kloppen.Citaatde achterwiel pk zijn er ongeveer 140 geworden had hier ook meer van verwachtdus de rapidbike is besteldkijken of ze hiermee de dip helemaal weg krijgen en de pks nog wat kunnen opschroevenIk had standaard 135 Pk op het achterwiel. K&N filter en een akra bracht het naar 143. RB3 en een O2eliminator bracht het op 152PK met 113NM.Onlangs nog gesproken met de afstellen (Jeroen v/d Meer). Mijn fiets is niet op max vermogen afgesteld ( mijn verzoek) maar er is nog wel een paar pk extra uit te halen. Dus als jij er een RB3 inzet moet dat wel goedkomendat van de krukas nm was ik even vergeten, en de rb3 zal wel verbetering brengen hoop ook in het verbruik die is nu echt schofterig hoog
Ruben,hoe hoog ligt het verbruik bij jou ? Mijn fz1 moet ook op de bank voor afstelling want ik ga op reserve na 130 km. Ik moet er wel bijzeggen dat ik niet naar het verbruik kijk, en ik wel redelijk gas durf te geven. Niettemin vind ik het veels te hoog en wil ik er iets aan doen.
Hoi Ruben Succes met je Tuning van jou Fz1De mijne is al een tijdje geleden op de testbank geweest.Zie dit topichttp://yamaha-forum.nl/index.php/topic,595.0.htmlOok het knallen van de uitlaat leovince GPpro gaat niet helemaal weg maar het is wel lekker zo als het nu klinkthttp://fz1.nl/nieuws/fz1-tuning/