Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik ben net terug naar 2 weken Frankrijk.- motorcamping in de Dordogne- Pyreneen- motorcamping MontclarOm de tent mee te kunnen nemen heb ik wel wat moeten verzinnen om 2 roltassen achterop te binden.
Iemand ideetjes voor mogelijkheden
spritz wat voor windschermpje is dat op de fz1 is dat puig ?? en houd dat veel tege of niet
Ik ga dit jaar begin juni lekker een weekje naar de Pyreneeën met mijn maatjes.
Pyreneeën hoop ik nog te doen, alleen dit jaar zal dat niet meer lukken.In september met 5 man een Dolomieten tour van een dikke 3000 km Hier een leuk linkje
Citaat van: Spritze op 7 april 2009, 22:03:32Pyreneeën hoop ik nog te doen, alleen dit jaar zal dat niet meer lukken.In september met 5 man een Dolomieten tour van een dikke 3000 km Hier een leuk linkje Als ik je een tip mag geven (ik ben meerdere malen in de Dolomieten geweest): Als je daar gaat rijden is Levico een erg mooie uitvalsbasis. De wegen daar zijn wat meer links/rechts bochten. Ga je in de buurt zitten bij Bolzano (of waar wij zaten vorig jaar: Figo di Fassa - ten zuid oosten van Bolzano), dan tref je weliswaar qua natuur erg mooie passen, maarrrr... dus ook erg veel haarspeldbochten.Mocht je nog routes (geschikt voor Garmin) willen hebben (bij Levico zijn het Vrij Uit routes), kun je ze downloaden op onze website.In ieder geval heeeeeel veel plezier (al duurt het nog wel eventjes)!!