Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik was de mijne nooit met de hogedrukspuit. Is echt nergens goed voor wegens de reden al eerder opgenoemd hier. Gewoon een emmer met water en een autoschampoo er in. Dan met de spons alles proper afwassen,nadien spoelen met een andere spons in proper water. dan met het zeemvel droogwrijven,en nadien met droge vodden opblinken. Ben je wel even bezig,maar nooit geen problemen,en hij blinkt steeds als nieuw.
Laat die Rapidbike en/of PCIII er nou maar af. Het gaat hard zat op een standaard FZ1/Fazer. Gewoon effe de kat eruit en een dikke demper zonder dB-killer. Loopt als de brandweer...
in reactie op het wassen.Als er veel zand op je motor zit dan neem ik de tuinslang zonder een spuitkop erop en laat dan veel water over het zand lopen zodat het loskomt en dan met spons en veel water.Echter gebruik ik nooit een harde straal op mijn motor.In reactie op vermogen.Ik heb alleen een andere demper de Leovince GPPROverder zit alles er nog in en is er niets aangepast.En hoeveel pk eruit geperst wordt weet ik niet maar de motor pakt lekkerop ook in lage toeren en er is volop koppel en vermogen tot mijn beschikking.Het is maar wat je er zelf uit wilt halen.Maar in mijn beleving is 150 krukaspk meer als genoeg op de nederlands wegen