Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik vermoed, dat ieder merk zo zijn eigen klank heeft, dit ook naar aanleiding van de verschillende vormen, lengte van de demper Dus misschien naar YouTube en de daar naar de filmpjes luisteren? Of anders bij de verschillende merken-eigenaren op de koffie
Als je de demper gaat monteren haal dan gelijk de katalysator uit je voorpijp. Ik vond hem direct beter rijden. Afstellen is verder niet nodig maar wel de EXUP-kabels loshalen. Deze zitten namelijk bevestigt aan de klep in je originele demper. LET OP: laat de servo-stekker wel aangesloten anders krijg je foutmeldingen.Voor meer info, zie ander topic: http://yamaha-forum.nl/index.php/topic,59.0.htmlBen al een poosje aan het dubben of ik de katalysator uit de voorpijp zal halen en krijg je daardoor nog meer geluid.Er zit bij mij een LeoVince EvoII onder en die produceert zonder db killer behoorlijk geluid en met killer is het acceptabel.Als die nog beter gaat rijden desnoods laat de killer erin. Wat is wijs? Gr. Jacques