Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hello Marc,thank you for your mail.Sorry for the long delivery time for your order.We have here over 700 orders from all the world.Your part are finish in the next 14-16 days.I hope, you can wait. When the part is finish, I send you the tracking number.Thank you for waiting, and sorry for my English, I hope, you understand me.best regards from DüsseldorfThomas Carbonstyle-parts for cars & motorcycles-Niederrheinstr. 21140474 DüsseldorfGERMANYphone:0049-(0)-211-24867845 oder 46fax: 0049-(0)-211-24867847email:info@carbonstyle.deInternet: www.carbonstyle.de
HELLO,ALL ORDERS ARE FINISH.SORRY FOR THE LONG DELIVERY TIME.WE ARE ON THE MOTORCYCLE DISTRIBUTION IN DORTMUND.WE CAMES RETURN ON THURSDAY, 08. March 2011 THAN WESEND ALL PARTS.WE SEND YOU THE TRACKING NUMBER.THANK YOU FOR WAITING THE LONG TIME.BEST REGARDSCARBONSTYLE-GERMANY Carbonstyle-parts for cars & motorcycles-Niederrheinstr. 21140474 DüsseldorfGERMANYphone:0049-(0)-211-24867845 oder 46fax: 0049-(0)-211-24867847email:info@carbonstyle.deInternet: www.carbonstyle.de
Hello Marc,Sorry for the late reply.Unfortunately I was sick three weeks and only now can see my mails.I can send you your order next week, then I'm back in the office.Can you wait for 1 week? That would be super nice of you.Sorry sorry for the long delivery time.Thank you for waiting the long time.greetingsThomas (CARBONSTYLE)Sent from my BlackBerry® smartphone by Thomas
Hello Marc,Sorry for my late reply. We need 1 week for shipping.We are still under construction our Shipping department.Can you wait?I can also understand if you all takes too long and you want your money back.Sorry for the long delivery time and the problems.Thank you for your patience with us. Greetings Thomas Carbonstyle-parts for cars & motorcycles-Niederrheinstr. 21140474 DüsseldorfGERMANYphone:0049-(0)-211-24867845 oder 46fax: 0049-(0)-211-24867847email:info@carbonstyle.deInternet: www.carbonstyle.de
Hello Marc,thank you for your mail.I understand you. We send your money back. You have the money in the next days.When I have your parts here, I send you a new mail. When you have interest I give you a specialsuper price for the part, for the long delivery time.I hope, that´s o.k. for you. Sorry for the problems and thank you for waiting.best regardsThomas Carbonstyle-parts for cars & motorcycles-Niederrheinstr. 21140474 DüsseldorfGERMANYphone:0049-(0)-211-24867845 oder 46fax: 0049-(0)-211-24867847email:info@carbonstyle.deInternet: www.carbonstyle.de
Hello Marc,I think, you have the money in the next 2-3 days.Our accounts department collects payments and sends money every 10 days.This results in small delays.I hope you understand my English. Sorry for this.Thank you.greetingsThomas Carbonstyle-parts for cars & motorcycles-Niederrheinstr. 21140474 DüsseldorfGERMANYphone:0049-(0)-211-24867845 oder 46fax: 0049-(0)-211-24867847email:info@carbonstyle.de
Hello Marc,Your money is come back yesterday by our bank.Please, can you check your bank account, and send me your account.When you have paypal. I can send the money, now.Sorry for the problems. My bank said, the account is not correct.Thank you for help.best regardsThomas Carbonstyle-parts for cars & motorcycles-Niederrheinstr. 21140474 DüsseldorfGERMANYphone:0049-(0)-211-24867845 oder 46fax: 0049-(0)-211-24867847email:info@carbonstyle.deInternet: www.carbonstyle.de
Ook ik heb een nare ervaring waar ik anderen voor wil behoeden.Ook ik heb niet via paypal betaald dus ook dat geeft problemen.ik heb een radiator cover gekocht op 25 feb via Ebay bijhttp://cgi.ebay.nl/Kuhlerabdeckung-Yamaha-FZ1-FZ-1-Fazer-06-09-Schrift-/190512123145?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c5b684d09Ding ziet er mooi uit maar passen ho maar. De standaard cover is gebogen zoals julie weten en het geleverde artikel is recht.Bij montage zit ook nog eens het abs in de weg daar dit voor de radiateur gemonteerd zit.Dit gemeld bij de verkoper maar pas na 3 keer mailen kreeg ik een antwoord.op hun verzoek foto's gestuurd waarom het niet past en ook dit meerdere malen moeten sturenen een antwoord krijgen ho maar.Ebay ingeschakeld en via hun site een klacht ingediend waarbij Ebay zou helpen als er binnen 10 dagen geen reactie zou zijn van de aanbieder.Dit is inmiddels 20 dagen geleden en nog de aanbieder of Ebay heeft gereageerd.Kreeg als advies om bij geen reactie de politzei van die regio in te schakelenmaar dat gaat mij te ver.Ik ben het inmiddels zo zat dat ik me erbij neergelegd heb dat ik een onderdeel heb wat niet past en mijn geld kwijt ben. En heb een goede les geleerd.Mocht ik ooit fir kant opgaan dan zal ik zeker langsgaan om in mijn beste duits te vertellen wat ik van hun manier van zakendoen vindt.Dus mocht je een cover zoeken zeker niet daar bestellen.