Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik kan alleen de 16e.Peter (StreetPete)
Mijn eerste bericht op dit forum...Ik kan ook beide data maar evenals Daniel_FZ1-N kom ik de het weekend van de 9e net terug van een weekje Franse Alpen. Bij voorkeur dus de 16e!Groeten Niels
helaas ben ik precies van 6 t/m de 16e op vakantie in Mexico.. ik hoop dat jullie dan mooi weer hebben grMenno
helaas ben ik precies van 6 t/m de 16e op vakantie in Mexico..
BESTE FZ1-RIJDERSDe meeting gaat plaatsvinden op 9 of 16 september, afhankelijk van de opkomst.Meld je effe aan, dan zal ik dagelijks de lijst updaten. Het voorstel is om eerst te evalueren hoeveel belangstelling er is. Vervolgens effe kijken op welke datum de meeste aanmeldingen zijn. De datum van de meeste aanmeldingen wordt dan vanzelf de datum van de meeting. 1. Hans ( Hans ) 9 sep.2. Wouter ( FZ1-Bike ) 9 sep.3. Arthur ( AsphaltD ) Beide datums4. Bert ( Bert ) 16 sep.5. Ruben ( Ruben ) 16 sep.6. Roger ( Ottifumi ) Beide datums7. Ronald ( Roonfz1 ) 9 sep. 8. Daniel ( Daniel_FZ1-N ) Beide datums ( 1e voorkeur: 16 sep )9. Peter ( StreetPete ) 16 sep. 10. Niels ( n.kemps ) Beide datums ( 1e voorkeur: 16 sep )11. Eric en Chantalle ( Eric Kerkhoffs ) Beide datums 12. Frank ( Legioen ) Beide datums13. Robert ( Fazerfan ) Beide datums 14. Thomasfz1 9 sept De locatie van de meeting is nog niet bekend, maar als er suggesties zijn, graag. Als er voorstellen zijn, ideeen of wat dan ook, laat het weten. Iedere stem en mening telt!!!!Legioen