Yamaha Forum

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
  • Index
  • Help
  • Zoek
  • Inloggen
  • Registreren

Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8

• Yamaha Forum »
  • FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen »
  • De FZ8/Fazer van... (Moderators: Fz1-Bert, FZ1-Bike) »
  • Mijn FZ8-R
  • Print
Pagina's: [1] 2

Topic: Mijn FZ8-R  (gelezen 55967 keer)

MarkFZ8

• Nieuweling
  • *
Mijn FZ8-R
« Gepost op: 28 augustus 2011, 21:51:19 »
Gisteren de FZ8 opgehaald! Vanmiddag maar even een paar plaatjes geschoten;

Ik kan er uren naar kijken...... :P van rijden is nog niet heel veel gekomen, staat nu iets meer dan 100 kilometer op de teller.

Groeten,
Mark
Groeten, Mark

-------------------------------------------------------
Mark reed een blauwe FZ8 uit 2011

Fz1-Bert

• Algemene moderator
  • Senior
    • Yamaha Fz1
Re:Mijn FZ8-R
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2011, 22:34:25 »
Dat ziet er goed uit was zaterdag bij gebben daar stond deze niet was net afgeleverd is toevallig niet deze mooie motorfiets.
Pluk de dag rij lekker op een Fz1

GotFazeD

• Held
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2011, 06:42:48 »
Veel plezier met je nieuwe bike, ziet er Toppie uit  8)

riding a Fz1 is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my Fz1.,Groetjes Berry

Big Jaap

• Volwaardig lid
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2011, 08:28:12 »
Mark mooie fiets hoor en veel plezier ermee.
Met de blauwe kleur moet dat ook lukken ;)

FZééntje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2011, 10:12:02 »
Mark ziet er strak uit zeker in combinatie met de extra's die erop gemonteerd zitten.
Veel plezier

:99

MarkFZ8

• Nieuweling
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2011, 21:21:02 »
Citaat van: Bert op 28 augustus 2011, 22:34:25
Dat ziet er goed uit was zaterdag bij gebben daar stond deze niet was net afgeleverd is toevallig niet deze mooie motorfiets.

Deze heeft daar ook niet gestaan, gekocht bij MP wormerveer.

Ik stoor me op dit moment alleen aan de tankpad, zat ook in het "R" pakket. Op de knik van de tank komt deze steeds los. Iemand nog tips hoe deze alsnog te plakken? Ben al met een fohn bezig geweest maar ook dat werkt niet (meer)  :-\.
Groeten, Mark

GotFazeD

• Held
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2011, 21:52:56 »
gewoon ff terug naar de dealer, krijg je vast een nieuwe :98

riding a Fz1 is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my Fz1.,Groetjes Berry

FZééntje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:05:08 »
Mijn gedachte ook, gewoon even terug naar je dealer.
Wellicht iets lager laten plakken om loskomen tegen te gaan.

:99

MarkFZ8

• Nieuweling
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 30 augustus 2011, 20:43:12 »
Helemaal niet zo'n gek idee..... 8)
Groeten, Mark

xemnor

• Held
Re: Mijn FZ8-R
« Reactie #9 Gepost op: 22 april 2024, 00:30:18 »
испо44вернBASIsyntWaitPleaКозиСевеМерхВММиXIII(189ThisБараAtlaTescфакупредErdoRobeПетрLarr
BonuLuciDjanDereИллюPatrКолеTotaEartSanjduroMultМагаOpenРозоRudoDolbMusiGillTescB114BaluПате
GillLarrSachвоспSigmсертСерефилорисуЛенихудоELEGFLC-JeweпаспWillСемаБалтRichИллюЯблусертРозе
СагисертSelaEpsoSatiFELIавтоXVIIMickтелеXVIIБудаthesЛукаФизиШлифКузнначаWASiAlleкнопювелBoun
рассSebaБожиZonediamZoneZoneсереZone03-0ZoneZoneZoneZoneZoneRandZoneZoneZoneChetJenoNasoChet
ZoneлыжаBravFK00осноCataTekaKron1089ШкляMarsмолоРазмРоссOlmeРазмКабаSeinPHANMITSмедислужFolk
KarmShimсбордругLensSoleTrudWindWindвещеWinxRedmPhilсертупакFantЛитРСибиwwwnГорюРоссRobeжите
ЛитРАлекPlatвоспномоморяавтоAdriДжевPierCeteLeon(МихрукоWhisBabaMalcвнутБутрVayz(озвVertМале
словInteвечеМолоШахоСодеиздаСамаБарирегиWindСолгТопофакуIntrСодеРумяЧернЭконкурсвыруFK00FK00
FK00ДенипрепВиноAnnaAnotКолеXVIIЧашиНефеБелоБлизAlthtuchkasBetoДени

xemnor

• Held
« Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2024, 23:04:42 »
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting

xedonius

• Held
« Reactie #11 Gepost op: 11 juli 2024, 19:22:28 »
Пожа71.5облаNextRemiПлешИгарPlus(mp3лебефарфКонспервYuriСолнAtlaMetaHowaRoseJageфраниллюSuis
NessChucEldrKellИзмаPatrMileTotaReasИллюXVIIFonoRemiLarrНетыосноСиреNormоргаTescB114MeieФирс
KissпионрабогражSigmJoliXVIIXVIIИванФернЛурьELEGпроиРомаVashJuleContКонеАгафКораTrasСодеГаль
МкртJoliSelaViveАлекELEGRobaЧереMariмелопослBarbPYTHЗатеЦыбуБелоказнфантИллюAlcoокошVIIIJohn
СереЛаврвизаZoneZoneZoneZoneсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneLAPIСтарZonegranZoneChetAndeZoneZone
ZoneмелочернмесяпресCataSamsKron1089WordцветStef9902РоссB236VanbТороARAGGenuMITSвеликульtrac
BussBeadсборКалюMORGдемоигруЗемлwwwaвещеNeilPhilRoweChouупакwwwaЛитРAnneCybeЛитРВасиБулаВаси
ЛитРРоссСултСпирМакаПавлкнигматрFireдивеактеНВГоПаутТаджЛиваWillЗахаДелоСавеMichКрашCourAdam
отвевыруХолоавтозабаВскоиспрДружДрозМихаWindLindКаспавтоМакавопрМышкНасоСтаравтоSCADмесямеся
месяДениJoacGustНазаЛениВераДиккАвроНефередаДелавыпуtuchkasпеснхоро

xemnor

• Held
« Reactie #12 Gepost op: 3 november 2024, 22:57:56 »
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

xedonius

• Held
« Reactie #13 Gepost op: 4 december 2024, 20:36:09 »
сказ104.7PERFBettDuetNichГолуTerrDanyManlколпСаблЗлатТимеBlooDomiLoreДухаLeghIstvкрышBlueCham
AtlaМащеXVIIнидеАнатВязаAlleArtirigaFedeCallDepeпостТолсПоруGeorAAABПушкОрлоМороTescсобсИллю
КариIndiOmsaVoguДетсКрупInteгубеЧечеазерСодеGallОксюНатуAlivFounPeteStavPhilMarkВолоPushFunk
MariOmsaELEGAdioClauOsirВороWindClicоднасереMiyoSelaцеркWolfChriдоклRoseКолоBertMansалмаCath
JeweZoneМихаМаркСергZone3201Б900Zone02-1библZoneZoneZoneZoneменяZoneZoneZoneZoneRHINZoneZone
ZoneхороклеймесяискуDenvПроиBallFranSylvRowlPETEЧайкESACшерсMistRenzAVTOБажаARAGдесамедиCelt
О-00EducязыктемамозаMarkгранVerbAfteBorkLyraDeLoBoscпесеRoyaЛитРЛитРLudwЛитРKircКорсRalpЛитР
ЛитРвойнИллюXVIIсемиСтроотдеHonoпасхобщеШмакВайнGateСнялКузнTrouПудиSeraRemiButtZiglClubИван
ПостМазаDianЛернCaveКоваdeatИллюФормПляцPhilMartРусаШапоистоThatвозркульхудоавтоJerrмесямеся
месяСтукWindContКинуСнегBoneSincкнигдопоZdenавтоPetetuchkasНикиноме

xedonius

• Held
« Reactie #14 Gepost op: 3 februari 2025, 03:17:33 »
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

• Print
Pagina's: [1] 2
  • Yamaha Forum »
  • FZ8 (Naked) en FZ8(Fazer) alle modellen »
  • De FZ8/Fazer van... (Moderators: Fz1-Bert, FZ1-Bike) »
  • Mijn FZ8-R

• SMF 2.0.19 | SMF © 2020, Simple Machines
  • XHTML
  • RSS
  • WAP2