Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Citaat van: Tim op 11 februari 2008, 20:14:24Citaat van: Kenjiro op 8 februari 2008, 22:46:16Citaat van: FZ1-Bike op 26 oktober 2007, 12:58:24blacklemming, heb je al een mailtje naar Tim gestuurd ?Hij kan je vast meer vertellen over waar die hendels zijn.Gr.Wouter Blacklemming heeft zijn pazzo's nog wel aangekregen een tijdje later. Spijtig genoeg heeft hij ze niet op zijn FZ1 kunnen zetten omdat ie total loss was. Dus hebben ze een tijdje in de kast gelegen. Aangezien we goeie vrienden zijn en ik mijn fz1 nog wel heb wou ie ze mij kado doen in ruil voor wat werkjes op te knappen bij hem. Toen kwamen we tot de conclusie dat de pazzo's helemaal niet pasten op FZ1. Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan bij de levering. We hebben geen idee waar ze wel oppassen en blacklemming heeft die Tim ook wel gemaild maar blijkbaar was er niet veel te doen. Ook geen refund trouwens. Wat ik daar mee nu bedoel : een éénmalige actie is wel goed , je hebt ze tenslotte een stuk goedkoper , maar wee o wee als er iets mis gaat. Je hebt geen been om op te staan.groetEddyTja Eddy, zo te lezen ben jij niet echt op de hoogte van de situatie. Ik heb in totaal bijna 150 mensen blij kunnen maken met een set Pazzo's tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Dat er iets mis kan gaan is niet gek, zeker gezien het feit dat ik dit als particuliere motorliefhebber georganiseerd heb...maargoed wat er fout gegaan is heb ik hersteld. 3 Mensen hebben hun setjes naar mij terug gestuurd en die heb ik netjes omgeruild omdat er duidelijk iets misgegaan was bij mijn leverancier. Bij Blacklemming zijn exact dezelfde hendels besteld als bij iedere andere FZ1rijder, dat was immer wat hij besteld heeft. Zonder dat ik ergens van op de hoogte gebracht ben krijg ik van Wouter een mailtje dat er iets misgegaan was met de bestelling van Blacklemming. Ik heb dit direct opgepakt, als ik dan vervolgens weer niets rechtstreeks van Blacklemming hoor kan ik er geen actie op ondernemen. Om een lang verhaal kort samen te vatten...een verhaal heeft 2 kanten...en kijk eerst eens naar de 149 tevreden mensen voordat je iemand zn inspanningen afkraakt door een fout (van welke partij dan ook) bij 1 van de 150.Een aantal tevreden 'klanten'proberen de GB toch leven in te blazen op het tl1000 forum. Mocht je mee willen doen dan kun je je opgeven via onderstaande link:http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?p=19545#19545Beste Tim,Ik kraak jouw initiatief niet af. Het is mijn volste recht mijn ervaring, of onze ervaring op een forum te plaatsen. Daar dient een forum tenslotte voor. Ik zeg ook niet dat jij in de fout bent gegaan en Blacklemming is één van mijn beste vrienden, ik geloof hem echt wel dat hij jou een mail gestuurd heeft daarover. Jouw juiste antwoord op die mail weet ik niet exact maar volgens hem kwam het er op neer dat er niets aan te doen was. Hij heeft daar dan ook in berust. Ik vraag in ieder geval of hij toevallig de mailberichten heeft bijgehouden. Uiteindelijk zijn we er achter gekomen dat het koppelingshendel wel paste en het remhendel niet. Blijkbaar zijn deze bestemd voor een R1 van voor 2003. Ik heb nu een andere adapter besteld zodat ik ze uiteindelijk wel zal kunnen monteren.Als je uiteindelijk 149 mensen hebt blij gemaakt is dat heel goed maar je zou er alles aan moeten doen dat het er 150 zijn, dat is tenminste mijn idee daarover. Je bent wel de pineut als je die ééne bent natuurlijk.
Citaat van: Kenjiro op 8 februari 2008, 22:46:16Citaat van: FZ1-Bike op 26 oktober 2007, 12:58:24blacklemming, heb je al een mailtje naar Tim gestuurd ?Hij kan je vast meer vertellen over waar die hendels zijn.Gr.Wouter Blacklemming heeft zijn pazzo's nog wel aangekregen een tijdje later. Spijtig genoeg heeft hij ze niet op zijn FZ1 kunnen zetten omdat ie total loss was. Dus hebben ze een tijdje in de kast gelegen. Aangezien we goeie vrienden zijn en ik mijn fz1 nog wel heb wou ie ze mij kado doen in ruil voor wat werkjes op te knappen bij hem. Toen kwamen we tot de conclusie dat de pazzo's helemaal niet pasten op FZ1. Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan bij de levering. We hebben geen idee waar ze wel oppassen en blacklemming heeft die Tim ook wel gemaild maar blijkbaar was er niet veel te doen. Ook geen refund trouwens. Wat ik daar mee nu bedoel : een éénmalige actie is wel goed , je hebt ze tenslotte een stuk goedkoper , maar wee o wee als er iets mis gaat. Je hebt geen been om op te staan.groetEddyTja Eddy, zo te lezen ben jij niet echt op de hoogte van de situatie. Ik heb in totaal bijna 150 mensen blij kunnen maken met een set Pazzo's tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Dat er iets mis kan gaan is niet gek, zeker gezien het feit dat ik dit als particuliere motorliefhebber georganiseerd heb...maargoed wat er fout gegaan is heb ik hersteld. 3 Mensen hebben hun setjes naar mij terug gestuurd en die heb ik netjes omgeruild omdat er duidelijk iets misgegaan was bij mijn leverancier. Bij Blacklemming zijn exact dezelfde hendels besteld als bij iedere andere FZ1rijder, dat was immer wat hij besteld heeft. Zonder dat ik ergens van op de hoogte gebracht ben krijg ik van Wouter een mailtje dat er iets misgegaan was met de bestelling van Blacklemming. Ik heb dit direct opgepakt, als ik dan vervolgens weer niets rechtstreeks van Blacklemming hoor kan ik er geen actie op ondernemen. Om een lang verhaal kort samen te vatten...een verhaal heeft 2 kanten...en kijk eerst eens naar de 149 tevreden mensen voordat je iemand zn inspanningen afkraakt door een fout (van welke partij dan ook) bij 1 van de 150.Een aantal tevreden 'klanten'proberen de GB toch leven in te blazen op het tl1000 forum. Mocht je mee willen doen dan kun je je opgeven via onderstaande link:http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?p=19545#19545
Citaat van: FZ1-Bike op 26 oktober 2007, 12:58:24blacklemming, heb je al een mailtje naar Tim gestuurd ?Hij kan je vast meer vertellen over waar die hendels zijn.Gr.Wouter Blacklemming heeft zijn pazzo's nog wel aangekregen een tijdje later. Spijtig genoeg heeft hij ze niet op zijn FZ1 kunnen zetten omdat ie total loss was. Dus hebben ze een tijdje in de kast gelegen. Aangezien we goeie vrienden zijn en ik mijn fz1 nog wel heb wou ie ze mij kado doen in ruil voor wat werkjes op te knappen bij hem. Toen kwamen we tot de conclusie dat de pazzo's helemaal niet pasten op FZ1. Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan bij de levering. We hebben geen idee waar ze wel oppassen en blacklemming heeft die Tim ook wel gemaild maar blijkbaar was er niet veel te doen. Ook geen refund trouwens. Wat ik daar mee nu bedoel : een éénmalige actie is wel goed , je hebt ze tenslotte een stuk goedkoper , maar wee o wee als er iets mis gaat. Je hebt geen been om op te staan.groetEddy
blacklemming, heb je al een mailtje naar Tim gestuurd ?Hij kan je vast meer vertellen over waar die hendels zijn.Gr.Wouter
Ik ben erg tevreden over de eerdere actie, bij uitleveren had ik zelfs twee passende sets!!Maar ik ben de rotste niet en heb ze doorgestuurd naar de/een rechtmatige eigenaar Super actie !groet Arthur
Is het nog mogelijk nogmaals zo'n actie op te starten voor pazzo's? Ik heb het gevoel dat er een heleboel mensen hier om staan de springen (ik ook!)