Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Heeft er al iemand een mailtje naar Tim gestuurd ( t.broersma@tiscali.nl ) die heeft al vaker een inkoopactie geregeld.Ook op het motor-form heeft hij al div inkoopactie's gehouden.Gr.Wouter
hier een lijst van wie pazzo hendels verlang onder kerstboom 1-Plastic Power2-Lander3-Triple-B4-jeanjean5-....
Hallo allemaal, sorry dat ik jullie even heb laten wachten. Ik ben net vorige week donderdag vader geworden van 2 zoons dus was druk met alles wat daar omheen gebeurt.Het doet me goed om te lezen dat er nog altijd zoveel animo is voor Pazzo's, en naar aanhoudende email heb ik dan ook besloten om in januari 2009 een nieuwe groepsaankoop te organiseren. Ik zal de komende dagen proberen contact te leggen met mijn leverancier om de voorwaarden en condities te bespreken. Voorgaande GB werd centraal via Motor-Forum georganiseerd maar sinds MF dit verboden heeft is dit nu niet meer mogelijk. Dit is ook eigenlijk precies wat mij de afgelopen maanden heeft tegengehouden om een nieuwe GB te organiseren. Ik moet dus nu proberen om de krachten van verschillede fora te bundelen.Hoe het er exact gaat uitzien moeten jullie van me tegoed houden, voor mij geld wel: hoe meer zielen (dus ook andere fora) hoe meer kans op een geslaagde GB. Ik gebruik nog steeds hetzelfde mailadres..dus als je vragen hebt: t.broersma@tiscali.nlTim
Tim mooi dat je weer zo'n inkoopacties doet , alleen doe ik deze keer niet mee....Maar ben nog wel blij met mijn Pazzo's.Gr.Wouter
is kort niet te kort (minder comfort --> meer kracht) of is dat niet zo