Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik zit in twijfel..... A. Pazzo's tegen een zeer leuke prijs. B. Setje (veel te) dure (maar wel mooiere) Gilles Tooling hendels.Damn, ik weet het nog ff niet.....
Citaat van: Spritze op 7 januari 2009, 18:11:20Ik zit in twijfel..... A. Pazzo's tegen een zeer leuke prijs. B. Setje (veel te) dure (maar wel mooiere) Gilles Tooling hendels.Damn, ik weet het nog ff niet.....je moet kopen wat je mooier vindt.. mits je het kunt betalen Anders zit je later altijd van "had ik maar ....."
Citaat van: Roadrad op 7 januari 2009, 18:14:01Citaat van: Spritze op 7 januari 2009, 18:11:20Ik zit in twijfel..... A. Pazzo's tegen een zeer leuke prijs. B. Setje (veel te) dure (maar wel mooiere) Gilles Tooling hendels.Damn, ik weet het nog ff niet.....je moet kopen wat je mooier vindt.. mits je het kunt betalen Anders zit je later altijd van "had ik maar ....." Als ik eerlijk moet zijn zit ook al een half jaartje te denken van Pazzo hendels maar nu heb ik de knoop door gehakt.Maar ik heb nog een verlanglijstje tot in Tokio maar alles rustig aan doen anders heb je geen dromen meer .Dat heb ik ook, alleen mijn vrouw vind het wat minder leuk aangezien er deze maand al Hel stalen remleidingen, carbon uitlaatsteun en seatcover op zijn gemonteerd Dan begint de prijs wel te tellen
Citaat van: Spritze op 7 januari 2009, 18:11:20Ik zit in twijfel..... A. Pazzo's tegen een zeer leuke prijs. B. Setje (veel te) dure (maar wel mooiere) Gilles Tooling hendels.Damn, ik weet het nog ff niet.....je moet kopen wat je mooier vindt.. mits je het kunt betalen Anders zit je later altijd van "had ik maar ....." Als ik eerlijk moet zijn zit ook al een half jaartje te denken van Pazzo hendels maar nu heb ik de knoop door gehakt.Maar ik heb nog een verlanglijstje tot in Tokio maar alles rustig aan doen anders heb je geen dromen meer .
Ik denk het wel, anders zouden ze toch niet de jaren aangeven? Ik heb wel op een Duitse Pazzo-site gezien dat er ook 2008 modellen bestaan, maar of dat ook dezelfde zijn als de modellen ervoor weet ik niet zeker.Voordat ik ze bestel moet ik dat natuurlijk wel zeker weten, anders zit ik hier met pazzo's waar ik niks aan heb...