Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
En zo ziet de voorkant eruit.Gr.Wouter
Maurice , heb je al van die heldere knipperlichten Probeer anders eens op deze site: http://www.2a4.fr/product_info.php?cPath=41_384_401_413&products_id=666Gr.Wouter
Waarom Maurice , we kunnen zondag toch je glaasjes zien Of kom je niet. Gr.Wouter En tot zondag.
Citaat van: FZ1-Bike op 13 september 2007, 01:02:36Waarom Maurice , we kunnen zondag toch je glaasjes zien Of kom je niet. Gr.Wouter En tot zondag.Ik zou toen nog foto's plaatsen,maar ik heb ze toen meteen door verkocht aan een collega die ze erg mooi vond. Aan het eind van de maand bestel ik ze weer nieuw en dan plaats ik foto's. Sorry voor de late reaktie. groeten maurice-fz1
Citaat van: Maurice-Fz1 op 9 februari 2008, 21:57:21Citaat van: FZ1-Bike op 13 september 2007, 01:02:36Waarom Maurice , we kunnen zondag toch je glaasjes zien Of kom je niet. Gr.Wouter En tot zondag.Ik zou toen nog foto's plaatsen,maar ik heb ze toen meteen door verkocht aan een collega die ze erg mooi vond. Aan het eind van de maand bestel ik ze weer nieuw en dan plaats ik foto's. Sorry voor de late reaktie. groeten maurice-fz1 Waar heb jij ze besteld.ik bij Motorsticker het gaat daar erg moeizaam 3x gemaild voor het juiste type,en nu krijg ik nog de verkeerde toegestuurd,heeft iemand het juiste artikelnummer?groeten Eric