Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
hallo hier ben ik weer en ja hoor met hetzelfde probleem zaterdag een ritje gedaan , een kleine 200km daarna 1u30 stil gestaan ik wil starten en weer alle lampjes aan op het dashboard en de pinkers blijven branden deze keer ?ik geef gas en alles weer normaal en na een tijdje rijden gaat alles weer aan op het dashboard ??ik krijg er grijs haar van ik denk dat ik de slechtste fz1n heblak van de tank , zadel scheurt , yamaha dealer neemt contact op yamaha belgie en deze doet er niks aan want hij was juist 2jaar en 1 maand oud en nu dit elektronisch probleem dat we niet vinden.ik heb een fz1 dat net goed genoeg is om naar de lokale kroeg te rijden zonder problemen.als dit blijft duren dan gaat deze fz1 ( met pijn in m'n hart ) een nieuwe eigenaar moeten zoeken.
Citaat van: naaktrijder op 24 september 2012, 14:42:25hallo hier ben ik weer en ja hoor met hetzelfde probleem zaterdag een ritje gedaan , een kleine 200km daarna 1u30 stil gestaan ik wil starten en weer alle lampjes aan op het dashboard en de pinkers blijven branden deze keer ?ik geef gas en alles weer normaal en na een tijdje rijden gaat alles weer aan op het dashboard ??ik krijg er grijs haar van ik denk dat ik de slechtste fz1n heblak van de tank , zadel scheurt , yamaha dealer neemt contact op yamaha belgie en deze doet er niks aan want hij was juist 2jaar en 1 maand oud en nu dit elektronisch probleem dat we niet vinden.ik heb een fz1 dat net goed genoeg is om naar de lokale kroeg te rijden zonder problemen.als dit blijft duren dan gaat deze fz1 ( met pijn in m'n hart ) een nieuwe eigenaar moeten zoeken.Hoi Naaktrijder,vervelend al die dingen. Je garantie is voorbij, maar er bestaat nog steeds zo iets als productaansprakelijkheid. Gooi het over die boeg naar fabrikant. Zij weten dondersgoed dat een productaansprakelijkheid niet voorbij is na 2 jaar garantie. Inderdaad kan de dealer ook nog wel wat voor jou doen. Zeker als het een beetje grote Yamahadealer is. Succes ermee.