Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Lijkt mij een onhandig ding . Zeker met opstappen moet je jouw been een heel stuk hoger zwaaienIk heb zelf een tanktas van Bags connection met een ring op mijn tankdop zitten. Ideaal!!Deze dus.. http://www.motorcorner.nl/tanktassen-tanktas-bags-connection-trip-quicklock-p-14956.html
Zelf heb ik de originele tanktas van en die is groot genoeg om van alles en nog wat mee te nemenVerder geen hinder met de opstap en tijdens het rijden totaal geen hinder van de tas.Qua prijs is ligt het in de buurt van dit zadel tasje met als bijkomend voordeel dat die ook te gebruiken is met de duo passagier achter op
Citaat van: FZééntje op 10 februari 2013, 18:48:29Zelf heb ik de originele tanktas van en die is groot genoeg om van alles en nog wat mee te nemenVerder geen hinder met de opstap en tijdens het rijden totaal geen hinder van de tas.Qua prijs is ligt het in de buurt van dit zadel tasje met als bijkomend voordeel dat die ook te gebruiken is met de duo passagier achter op Precies. Mijn vrouw had het idee dat ze nioet lekker zou zitten op de zadeltas. Vandaar dat het toendertijd een tanktas geworden is :-)