Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Dit is ook een goede oplossing.( en kost minder dan die van Ivan )Ik heb het zo gedaanen heb inu geen last meer van dat geknap uit de uitlaat als ik de gashendel dicht draai.(daar had ik wel last van , vooral zonder DB-killer)Je zou een ook block-off setje kunnen bestellen bij Ivan in America,dan ben je meteen van die luchtslangen en andere spullen af.Alleen heb ik het luchtfiterhuis niet aan de binnenkant maar aan de onderkant dicht gemaakt.Gr.Wouter
Tis alleen de vraag of het niet slecht is voor de Kat in het uitlaatspruitstuk en stel dat binnenkort de politiek toch nog met een APK voor motoren komt....Kijk ff je orginele demper erop voor de keuring is in 10 minuten gebeurt maar als er een Kat kapot is kost het een nieuw uitlaatspruitstuk
Citaat van: Fazer Vught op 29 december 2007, 21:29:17Tis alleen de vraag of het niet slecht is voor de Kat in het uitlaatspruitstuk en stel dat binnenkort de politiek toch nog met een APK voor motoren komt....Kijk ff je orginele demper erop voor de keuring is in 10 minuten gebeurt maar als er een Kat kapot is kost het een nieuw uitlaatspruitstukZit de kat niet in de originele demper dan?Rob
Citaat van: Robbedoes op 31 december 2007, 10:08:09Citaat van: Fazer Vught op 29 december 2007, 21:29:17Tis alleen de vraag of het niet slecht is voor de Kat in het uitlaatspruitstuk en stel dat binnenkort de politiek toch nog met een APK voor motoren komt....Kijk ff je orginele demper erop voor de keuring is in 10 minuten gebeurt maar als er een Kat kapot is kost het een nieuw uitlaatspruitstukZit de kat niet in de originele demper dan?RobHallo,Er zitten twee kat's op. Een grote in de uitlaat en een kleine in de collector. De kleine heb ik zelf ook verwijderd en het effect is te verwaarlozen. Ik heb ook Ivans afdichtklepjes gemonteerd en heb geen probleem meer van naverbrandingsklappen. Het is wel een lastig klusje om te doen. mvgRobert
Hmmmm ik ga toch eens kijken of ik de exup klep in de pijp kan monteren die van de collector naar mijn power cone gaat.Denk dat het dan ook al een stuk minder zal zijn.Gr Bjorn