Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hoi motorfanaten,Mijn naam is Anton en kom uit Roosendaal (Brabant). Op dit moment rij ik nog op een Yamaha BT1100 Bulldog, maar ben nu stiekum aan het kijken naar een andere motor.. De Bulldog beviel de laatste 3 jaar prima, maar heeft als groot nadeel dat je flink in de wind zit en vooral op de snelweg Wij zijn net terug van vakantie in de Oostenrijkse alpen en hebben 3400 km's gereden Hiervan waren behoorlijk veel snelweg km's en dat was flink werken.. Ik heb natuurlijk al volop op het forum gekeken naar al dat moois waar jullie op rijden. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een motor met flink power en koppel en meer windbescherming ,dit is de Fazer FZ1 GT geworden. Ik heb eerst getwijfeld tussen een BMW K1200R of S ,maar Yamaha heeft toch de voorkeur gekregen. Voor het geld dat betaald moest worden voor een gebruikte BMW ,kan ik een nieuwe Yamaha kopen Als jullie nog bruikbare tips hebben voor de aanschaf hiervan ,hoor ik het graag!Ik ben al een paar jaar lid geweest van het Bt1100 Bulldog forum en hoop nu ook hier op dit forum mijn kennis te verbreden en veel gezellige mensen te ontmoeten!Groeten uit Brabant
welkom hier bij dit gezellige groepje motor vrienden, en wat een overstap van de ktm naar de fz1
Hallo mensen,bij deze even voorstellen ben ook nieuw hier maar wel snel de weg gevonden naar dit forum, sinds vorige week in het bezit van een zwarte FZ1 ABS uit 2008mijn vorige motor was een KTM 950 SM waseven wennen maar bem nu super tevreden met mijn FZ1, heb al wel gezien dat ik er een hoop aan wil doen, stukje bij beetjemoet hij dan van het voorjaar klaar zijn en ik zal er steeds foto's van mijn project opzetten.ps ik ben John 47 lente's jong en al 25 jaar een motor
jaja de kogel is door de kerk duurde even maar toch maar gedaan hahahah
Citaat van: john op 6 oktober 2008, 11:53:26jaja de kogel is door de kerk duurde even maar toch maar gedaan hahahahJe 'zag het licht' en toen iets met kogel en kerk Wel wat religieus allemaal. Nou beste mensen, bidden dat het zondag mooi weer blijft dan maar hè?