Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Goedemiddag allemaalIk ben Wouter Kelchtermans, 27jaar, uit het vredige Koersel in Limburg...Ben sinds een half jaar de trotse eigenaar van een nieuwe Fazer Fz1 2008Echt een zalig machientje... heb er een touring kuip op laten monteren om met de benen wat meer uit de regen/wind te kunnen zitten tijdens de lange ritten door Europa.De motor is dit jaar al goed gebruikt aangezien ik ongeveer 16000km heb gereden sinds ik hem kocht in april... Dit natuurlijk omdat de fazer me vanuit de garage uit mijn bed roept omdat hij wil werken.... En werken doet hij goed!!!!Zal me in het vervolg maar WouterKe noemen aangezien er nog een Wouter hier op het forum regelmatig tevoorschijn komt...Drive save and have fun!!!!wouter
Hallo fz-rijders,Effe voorstellen ik ben Ernst en sinds een half jaar in bezit van mijn FZ1-N 2008 ik moet zeggen het is een geweldige fiets geen dag spijt dat hem gekocht heb ook nu niet in de kredietcrisses geld is op maar boeiën. Ik moet zeggen dat ik haar behoorlijk onder handen genomen heb zit weinig standaard meer op (foto volgt nog wel een keer) maar ik weet eigenlijk nog niet zo goed welke kant ik op wil streetfighter of meer naar giga-moto kennen jullie gigamotor zo nee moet je eens kijken op de site www.giga-moto.de want zo iets lijkt me wel wat. In principe moet ik eigenlijk alleen nog een paar handbeschermers monteren en iets meer pk's. momenteel zit ik 0p 162Pk maar wil graag naar de 175pk heeft hier iemand ervaring mee en zo ja goed bevallen en hoe heb je het gerealiseerd. Ik blaas de 162cavaleri eruit met een powercommander en akra-demper. Maar even terug komen op giga-moto vinden jullie erg fout om met cross-helm op zo'n ding te zitten. Ik probeer wel een foto toe te voegen van dat ik hem onder handen neem stom ik heb nog niet eens een foto nu hij bijna af is maar ja dat krijg je met zo'n ding die wil je rijden en niets anders.
Goede middag allemaalNieuw hierNog niet in bezit van een FZ1, maar wel hard onderweg om trotse eigenaar te worden.Nu nog orienterend en hoop hier over de streep getrokken te worden.Zal dus voorlopig alleen "lezend" aanwezig zijn.En wie weet komt er nog eens een ontmoeting.grefzeteentje
Hoi ik ben Joe en sinds zaterdag trotst eigenaar van een FZ1 fazer/abs ( mijn vorige motor was de FZS 1000 die me 65000km motor plezier gegeven heeft !)heb er een akrapovic uitlaat onder,kleine led pinkers van booster,fazer tankpad, korteplaathouder,onderkuipje en valblokkenHeb er ook meteen metzelers Z6 interact laten opleggen .pazzo hendels zijn ondertussen ook al hier