Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Citaat van: bluefz1s op 13 maart 2009, 15:12:18Hi Nicolette,wordt het niet eens tijd dat we Michel ook op een FZ1 krijgen?Bluefz1????Patrick??Nou, effe een nieuwtje. Het schijnt dat zijn Fazer 1000 in november dit jaar er uit gaat en hij begin 2010 gaat rondkijken voor een overjarige FZ1. Waarschijnlijk koopt een collega zijn Fazer 1000 die er nog immer als nieuw uitziet en goed onderhouden is. Gaat dit niet door dan wordt deze waarschijnlijk via de Fazerclub verkocht, we zien wel.We verwachten dat er in 2010 behoorlijk wat voorraad staat, want Yamaha gooit z'n prijzen per 1 april a.s. met 12% omhoog!!!groetjes,QuickSilver
Hi Nicolette,wordt het niet eens tijd dat we Michel ook op een FZ1 krijgen?
Hallo Allemaal,Ik ben Kami, 35 jr oud en wonend in Brabant.Ik heb vandaag een Fazer aangeschaft en ben al een paar dagen lid van dit forum, vandaar dat ik me even wil voorstellen.Vandaag een 2008 Fazer aangeschaft, is wel een import maar daar was de prijs ook naar.Het is een Graphite geworden welke ik van de week op mag gaan halen.Nu gaan we de motor natuurlijk even wat aanpassen, kentekenplaathouder wordt vervangen alsmede de uitlaat. Een anti-vrouwen deksel zal daarna volgen :-)groetenKami
Citaat van: Kami op 28 maart 2009, 18:56:37Hallo Allemaal,Ik ben Kami, 35 jr oud en wonend in Brabant.Ik heb vandaag een Fazer aangeschaft en ben al een paar dagen lid van dit forum, vandaar dat ik me even wil voorstellen.Vandaag een 2008 Fazer aangeschaft, is wel een import maar daar was de prijs ook naar.Het is een Graphite geworden welke ik van de week op mag gaan halen.Nu gaan we de motor natuurlijk even wat aanpassen, kentekenplaathouder wordt vervangen alsmede de uitlaat. Een anti-vrouwen deksel zal daarna volgen :-)groetenKamiKami welkom op het forum, veel veilige kilometers en gewoon je vrouw ook een FZ1 geven dan kan dat deksel achterwege blijven.
Hoi ik ben Jerry kom uit brabantik rij momenteel een yamaha fzr600r uit '95 maar ik wil eens wat anders iets met een rechtere zit "(leeftijd haha 33) dat gehang op je polsen ben ik een beetje beuen nu gaat mijn aandacht naar de fz1 fantastische motor om te zien vooral de naked versie. en zoals ze zeggen hele goede rijeigenschappenheb er in utrecht (motorbeurs) opgezeten helemaal een andere zit als wat ik nu heb.dus ben ik wat informatie bijelkaar aan het sprokkelen en dan kom je al gauw op deze site.groetjes jerry
proefrit word gevaarlijk ik denk idd dat je meteen verkocht bent en mijn planning is eind dit jaar begin volgend jaar als ik nu al ga proefrijden dan weet ik wat ik mis en da weet ik niet of dat ik dat zolang vol hou hahagr jerry