Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Dag allemaal,Ik wil even voorstellen ik ben Anton en rij al zo'n 20 jaar een kawa zx9 maar de zithouding ging mij een beetje tegen staan.ik kijk al zo'n twee jaar naar de fz1-n "en wat is die toch prachtig" dus twee weken geleden maar proefrit gemaakt op een zwarte uit 2007 en 5000 km en zoals al eerder gezegd hier rijden is aanschaffen.Groeten Anton.
Hoi allemaal , Mijn naam is Jan en ik mag me sinds een dikke week FZ1-N eigenaar noemen ....!!Ik heb uiteraard , zelfs al voor de aanschaf , o.a dit forum al een zo'n beetje doorgespit over deze pretmachines ... Dit is m'n eerste naked bike en het bevalt prima tot dusver , ik dacht er meer aan te moeten wennen na ca 20 jaar supersport .De motor is van 2006 en heeft een paar leuke extra's zoals bv. een full akra , titax hendels , PC III usb , stalen remleidingen enz. enz ...Het enige wat ik er nog op zou willen is een flyscreen ( welke het wordt ben ik nog niet uit ) en misschien een setje bar-end spiegels .Dit is um geworden .....k heb de zelfde frame kleur maar licht silver metallic lak. Ik dacht dat dit de enige comboinatie die mogelijk was met deze frame kleur?Wat is het verhaal bij de motor!Arthur
Citaat van: jan maha op 24 juli 2010, 22:37:47Hoi allemaal , Mijn naam is Jan en ik mag me sinds een dikke week FZ1-N eigenaar noemen ....!!Ik heb uiteraard , zelfs al voor de aanschaf , o.a dit forum al een zo'n beetje doorgespit over deze pretmachines ... Dit is m'n eerste naked bike en het bevalt prima tot dusver , ik dacht er meer aan te moeten wennen na ca 20 jaar supersport .De motor is van 2006 en heeft een paar leuke extra's zoals bv. een full akra , titax hendels , PC III usb , stalen remleidingen enz. enz ...Het enige wat ik er nog op zou willen is een flyscreen ( welke het wordt ben ik nog niet uit ) en misschien een setje bar-end spiegels .Dit is um geworden .....k heb de zelfde frame kleur maar licht silver metallic lak. Ik dacht dat dit de enige comboinatie die mogelijk was met deze frame kleur?Wat is het verhaal bij de motor!Arthur
Citaat van: asphaltD op 25 juli 2010, 21:52:03Citaat van: jan maha op 24 juli 2010, 22:37:47Hoi allemaal , Mijn naam is Jan en ik mag me sinds een dikke week FZ1-N eigenaar noemen ....!!Ik heb uiteraard , zelfs al voor de aanschaf , o.a dit forum al een zo'n beetje doorgespit over deze pretmachines ... Dit is m'n eerste naked bike en het bevalt prima tot dusver , ik dacht er meer aan te moeten wennen na ca 20 jaar supersport .De motor is van 2006 en heeft een paar leuke extra's zoals bv. een full akra , titax hendels , PC III usb , stalen remleidingen enz. enz ...Het enige wat ik er nog op zou willen is een flyscreen ( welke het wordt ben ik nog niet uit ) en misschien een setje bar-end spiegels .Dit is um geworden .....k heb de zelfde frame kleur maar licht silver metallic lak. Ik dacht dat dit de enige comboinatie die mogelijk was met deze frame kleur?Wat is het verhaal bij de motor!ArthurDe vorige eigenaar heeft deze motor nieuw gekocht in de kleur die jij dus ook hebt , maar is per direkt doorgereden naar Motopaints Assen om um te laten spuiten in een 2004/2005 R1 kleur . Vond ie leuker .... en ik dus ook !
Welkom alle nieuwe leden, gezellig weer meer FZ1 fanaten!