Yamaha Forum

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
  • Index
  • Help
  • Zoek
  • Inloggen
  • Registreren

Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8

• Yamaha Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen »
  • Voorstellen (oud topic)
  • Print
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31

Topic: Voorstellen (oud topic)  (gelezen 646054 keer)

faz-eric

• Gast
Re: Voorstellen
« Reactie #45 Gepost op: 6 juli 2007, 20:43:03 »
Gefeliciteerd Roger
Veel mooie kilometers gewenst en hou de glimmende kant boven  ;) :D
Greetz  Faz-eric

ruben

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 7 juli 2007, 08:53:07 »
zal me even voor stellen ben ruben
ben 48jr jong woon in purmerend
heb al sinds mijn 18 het roze motor papiertje en ja heel en heel veel motors versleten
de laatste was een xjr 1300 en was op hun forum het xjrcafe.nl altijd een zeer actief poster
maar wilde weer wat anders en heb in het verleden ook al aan fazer 1000 gehad toen beviel die goed
nu heb ik gekozen voor de fz1 fazer abs kleur real tech.
zal daar ook weer snel een en ander aan verbouwen zoals de taartschep die er meteen afmoet
zal ook snel de spiegels wat verkleinen die zijn me ook te groot.
en nog heel veel meer

nou tot horens ,
groet ruben
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2007, 11:26:01 door ruben »

FZ1-Bike

• Algemene moderator
  • Held
« Reactie #47 Gepost op: 7 juli 2007, 09:19:47 »
Citaat van: ruben op  7 juli 2007, 08:53:07
zal me even voor stellen ben ruben
beb 48jr jong woon in purmerend
heb al sinds mijn 18 het roze motor papiertje en ja heel en heel veel motors versleten
de laatste was een xjr 1300 en was op hun forum het xjrcafe.nl altijd een zeer actief poster
maar wilde weer wat anders en heb in het verleden ook al aan fazer 1000 gehad toen beviel die goed
nu heb ik gekozen voor de fz1 fazer abs kleur real tech.
zal daar ook weer snel een en ander aan verbouwen zoals de taartschep die er meteen afmoet
zal ook snel de spiegels wat verkleinen die zijn me ook te groot.
en nog heel veel meer

nou tot horens ,

Ruben , welkom hier op het forum. ( dat is snel )
En misschien vindt je hier op de site wel leuke ideetjes voor je FAZER.
Ik zal nog even voor je uitlaat wens zoeken.

Gr.Wouter  :]
groet ruben

PeSV1000

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 9 juli 2007, 13:26:07 »
hallo, zal me ook maar even (terug) voorstellen  ;)

Peter, 43 jaar oud wonende tegen Antwerpen (schelle).  Had in 2006 een nieuwe FZ1 Fazer gekocht, maar de ellendige on-off en de matige grondspeling maakten dat ik de motor na 4 maanden (en toch 6000km) weer inruilde.  Had ervoor een soes SV1000 en kocht na de FZ1 opnieuw een SV1000SZ.  Toch blijft het kriebelen, alleen zou ik nu voor een naked gaan (is echt veel mooier).
Dus zal ik dit zaakje hier maar geconcentreerd volgen hé  :D

franske.m

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 22 juli 2007, 22:06:40 »
Hoi mannen , zal me dan ook nog maar eens voorstellen ik ben frans en kom uit Buggenhout bij Dendermonde
Ik rij al sinds 2006 met fz1n en nog tevreden maar wou eigenlijk wat meer power onderin kan ik dit oplossen met een powercomender of is dit hopeloos,ik had er een 16 tands kettingwiel opzitten maar heb deze eraf gedaan omdat de teller dan niet juist gaat. :-\

FaZt 1

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 23 juli 2007, 21:14:52 »
Hallo iedereen,

Kben ook nieuw op dit forum en zoek nog een beetje de juiste weg.
Zal eerst beginnen met me voor te stellen.
Ik ben Bruno , 40 jaar en kom uit Hoeilaart , gelegen tussen  Brussel en Leuven (Belgie).
Rij sinds september 06 met een zwarte FZ 1 naked.
Heb een tijdje stil gelegen maar de microbe is niet verdwenen,zodoende.........FZ 1 is de MAX.
Ik ben er zeer tevreden over .
grt Bruno

twobrothers

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 28 juli 2007, 18:55:04 »
Hallo allemaal,

Ik zal me eigen even voorstelen ik ben Arnold ben 26 jaar oud en kom uit Ridderkerk.
Ik rij op een fz1 fazer bouwjaar 2006.
Ik heb er ook al aardig aan gesleuteld:Stuur demper matrix
                                                                         Sport uitlaat akrapovic Hexagonaal titanium
                                                                         Subcowling
                                                                         Race steppen
                                                                         power commandor [voledig afgesteld door nolen motors,149,3 pk op het achterwiel]       
                                                                         open lucht filter BMC
                                                                         Volledig gespoten door meerman motopaint

Groeten,
Arnold
Twoborthers

pivo

• Nieuweling
  • *
« Reactie #52 Gepost op: 28 juli 2007, 21:09:56 »
hallo ik zal mij hier ook ff voorstellen,ik ben pivo van Mf 36 jaar en zit ook nog te twijfelen of ik een Fz1 zal kopen! vind het een heeel mooi ding dat wel absoluut
Komende van een R6 van 2005 , ben ik op zoek naar een naked(wil wat minder sportief zitten ,tewijl ik wel een heeel sportieve rijstijl heb :]),heb al eens proefgereden op een Fz1bij gebben(ook fz6 maar dies te traag,wel wendbaarder!),ook op een z750 zit eigenlijk nog te wachten tot de demo motoren van triumph de street triple675 beschikbaar zijn om daarna de knoop door te hakken,waarom wachten! de street triple is beduidend lichter 167kg dr,ik vond namelijk bij een proefrit dat de Fz1 nog al zwaar was(de z750 is nog zwaarder!!)

Wat is jullie mening hier over en alvast bedankt ;D ;D

Nou toch maar een FZ1 gekocht en hij bevalt prima!!!(alleen reed ik wel eens meer km met een volle tank!! motorrijden)

« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2007, 19:59:26 door Bert »

blacklemming

• Nieuweling
  • *
« Reactie #53 Gepost op: 6 september 2007, 12:05:29 »
hallo,
ik ben bart en kom uit belgie.
Ik had een zwarte fz1 van 2006 maar heb die 2 weken geleden in de vernieling gereden.
Nu ja de expert komt nog zien of hij totaal verlies is of niet >:(
groetjes
bart

faz-eric

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 6 september 2007, 19:32:39 »
Ook zonde en sterkte voor de toekomst

BIMBA

• Nieuweling
  • *
  • Harley Rijder Night Rod SPECIAL
« Reactie #55 Gepost op: 8 september 2007, 13:19:12 »
Hi,
Ik zal me eigen even voorstelen  ik ben Jimmy  ben 43 jaar en kom uit Berkel en Rodenrijs.
ik rij op een FZ1 fazer 2007.

groetje,
Jimmy  :99

Westland

• Gast
Voorstellen
« Reactie #56 Gepost op: 3 oktober 2007, 22:43:39 »
Hi

Mijn naam is Walter en heb vandaag een FZ1N Midnight Black gekocht. Heb hiervoor alleen maar 2 cilinders gereden (Aprilia Sl 1000 Falco 2 keer en mijn laatste bike Suzuki SV1000s) dus het is weer eens totaal wat anders. Na de goede recensie in motorfreaks afgelopen zomer heb ik besloten dit pareltje aan te schaffen.
Was er al een tijdje verliefd op!

Phase 2

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 15 oktober 2007, 21:19:47 »
Hallo heren (mochten er dames onder jullie zijn, dan eveneens gegroet),

44 jaar geleden de naam Dirk opgespeld gekregen, woonachtig te België, Schoten (zeer populaire bestemming voor welgestelde Nederlanders, fiscale vluchtelingen genoemd  ;)). Tot voor kort een TDM900 gereden (verstand gevolgd), sinds juli van dit jaar een FZ1 Fazer 2007 gekocht (hart gevolgd).

Groetjes

kip

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: 20 oktober 2007, 11:31:16 »
he mensen, ik ben Kip uit belgie, namelijk uit limburg,peer.
het heeft wat geduurd voor ik wist hoe ik me kon voorstellen op het forum !!!! haha
khad al wat contact met Wouter ( FZ1-Bike) via email, en ben er nu toch geraakt, ben gene krak met de pc,
ik rij ook met ne zwarte FZ1 naked,2006. bevalt me prima. kheb wat kleinigheden veranderd aan de tuf, maar die tuf van Wouter lijkt me toch de maks he.  alle, de grtjs, en have fun.

kip

• Gast
rissers
« Reactie #59 Gepost op: 20 oktober 2007, 11:51:46 »
he jongens,zijn er onderons die weten waar ik rissers kan bekijken en bestellen.kheb namelijk een ander stuur aangeschaft.
normale dikte,niet zoals dat van rizoma(29mm)

• Print
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31
  • Yamaha Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen »
  • Voorstellen (oud topic)

• SMF 2.0.19 | SMF © 2020, Simple Machines
  • XHTML
  • RSS
  • WAP2