Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hoi allemaal,ik zal me ff voorstellen, ik ben Richard, 41 jaar woonachtig in Papendrecht en sinds drie weken in het bezit van een zwarte FZ1-N.Lees al een tijdje mee op dit forum, en mede door jullie positieve reacties over FZ1 wezen proef rijden en verkocht. Bedankt allemaal.
Hoi Allemaal.Ik ben Franklin ook 41 jaar.Kan het eindelijk zeggen, heb er ook maar een gekocht een nieuwe FZ1.Moet nog afrijden voor mijn motor rijbewijs volgende maand maar heb hem alvast maar gekocht wacht dus ook echt met ophalen tot ik geslaagd ben al is is wachten wel zwaar.Geen proefrit ofzo denk ook niet echt dat dat nodig is. Zal in ieder geval een stuk sneller zijn dan de les motor en wat ik zo lees is dat ie geweldig moet rijden. Ja en verder kan ik het over niets anders meer hebben, is dat normaal of hoort dat erbij?In woord geweldig allemaal.m.vr.gr.Franklin.
zal me ook even voorstellen, ben Bjorn Bollemeijer woonachtig in Purmerend.Na 2 januari mijn Yamaha XJR1300 plat te hebben gereden heb ik de grote stap gemaakt en heb de FZ1 N ABS gekocht.Met een beetje geluk krijg ik um zaterdag aanstaande het enige wat nog ontbreekt is het kenteken! Verder heb ik al wat laten doen aan de motor zoals kleiner tandwiel voor remus powercone en een andere kenteken houder.