Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
uit heel goed bronnen weet ik dat een maatje van me een witte fz1n heeft gekocht hij komt uit alkmaarwordt zeer gezellig hier
Nou.. . maar ff kort vertellen wie ik ben dan:mijn naam is Rob, ik ben 40 en woon in Alkmaar. Ik heb 5 jaar op een XJR1300 gereden (met heel veel plezier overigens) maar wilde wel eens wat anders. Na een korte proefrit op de FZ1 van Ruben wist ik het eigenlijk al..... dit moet 'm worden. Het heeft echter nog 4 maanden geduurd eer ik heb besloten het ook te gaan doorzetten. Ik heb vorige week zaterdag een witte FZ1N met ABS besteld.De standaard demper gaat er meteen af alsmede de taartschep, deze worden resp. vervangen door een Akrapovic Carbon Hexagonal demper en een Rizoma kentekenplaathouder met verlichting. De knippers die ik er op ga zetten liggen ook al klaar thuis, dat worden de zwarte Kellemann Rhombus knippers, erg mooie exemplaren .....Ik ben thans webmaster van het XJRCafé en zal dat ook met plezier blijven doen aangezien het zo'n ontzettend gezellige groep mensen is waar regelmatig ritjes en andere aktiviteiten uit voortvloeien, Ruben kan hier over meepraten Zodra de witte dame in mijn bezit is zal ik wat foto's posten groeten Rob
Dat is dan de 2e witte FZ1N op dit forum. Ik heb overigens dezelfde demper op laten zetten!Maaruh... welkom op het forumEn nu inrijden die handel
Citaat van: Plastic Power op 21 juni 2008, 10:47:43Dat is dan de 2e witte FZ1N op dit forum. Ik heb overigens dezelfde demper op laten zetten!Maaruh... welkom op het forumEn nu inrijden die handel Heuh... moet nog tot donderdag wachten voor ik 'r krijg maar thanx voor het welkom enne... mooi he die witte