Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
ik kon er pas om 03:30 uur mee stoppen
Citaat van: Joske op 31 juli 2008, 23:11:31ik kon er pas om 03:30 uur mee stoppen03:30 uur of 15:30 uur Indien het eerste: dan ben je wel héél erg tevreden met je FZ1.
Citaat van: Joske op 26 juli 2008, 17:35:32Hoi, ik ben Jos uit Eindhoven. Eergisteren m'n nieuwe FZ1 opgehaald bij de dealer. De banden en remmen heb ik al "ingereden". Nou de rest nog. Het valt me wel op , m.b.t. het rijgedrag, dat de motor in een bocht naar buiten wil. Dat is alleen maar ff wennen denk ik.Grtz Joske. Hallo Jos,Welkom op dit forum.Over bovenstaande, zet de veervoorspanning achter eens 2tikjes omhoog. Stuurt hij iets lichter in en houdt beter zijn lijn.
Hoi, ik ben Jos uit Eindhoven. Eergisteren m'n nieuwe FZ1 opgehaald bij de dealer. De banden en remmen heb ik al "ingereden". Nou de rest nog. Het valt me wel op , m.b.t. het rijgedrag, dat de motor in een bocht naar buiten wil. Dat is alleen maar ff wennen denk ik.Grtz Joske.
oke ik ben ok nieuw heb een fz1 fazer gt ben zeer blij mee .had hier voor fjr dus wel weer even wat anders haha .groetjes pierre
Ben sinds afgelopen zaterdag FZ1 Fazer rijder. De Blauwe 2007 vers uit het krat.De eerst 750 km zijn aangenaam verlopen zelfs met een max toerental van 6000.Vind toch dat vanaf 3000 toeren er al redelijk gesleurd wordt in tegenstelling tot watin sommige testen wordt geschreven. Tuuuurlijk snap ik dat straks de beer echt loskomt maar ook tot 6000 toeren is het al fun.Had al een tijdje op dit forum geneusd onder een andere naam (bluef800st) maar dienaam past niet zo meer... Ik ga de bijeenkomsten in de gaten houden en probeer erbij te zijn.albert
welkom hier en veel fijne km met de fz1n, mijn vorige motor was ook een xjr, volgens mij zat jij ook wel eens op het xjrcafegroet ruben
Citaat van: ruben op 24 augustus 2008, 00:25:30welkom hier en veel fijne km met de fz1n, mijn vorige motor was ook een xjr, volgens mij zat jij ook wel eens op het xjrcafegroet ruben wijsneus....Welkom Ron
XJR-cafe, wat is dat?Tja Ruben, goed voorbeeld doet volgen. Eerst een FZ1 kopen, en dan hier terecht komen.Met wat voor banden is de jouwe toen afgeleverd, bij mij zitten er Dunlops onder, wat een levensgevaarlijke k.t band.Kheb maar een set BT016 besteld. Verder erg tevreden met mijn zwarte. Alleen, alles gaat zo snel! Ik durf het gas niet open te draaien.